• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Gsx1100g

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1100g
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
TÄÄLLÄKI HU,,HUUU.... tai eiku MRRRR,,,HUOMENTA VAAN kaikille.

Ympäri käydään,yhteen tullaan.(G-miehet heräs talviunilta/hihamerkit tuli tänään,kiitos)

Oon aatellu ko luin tuota G-jutustelua,siitä yhteisestä kokoontumisesta,jotta kannattaako erikseen tilailla/järjestellä omaa kokoontumistapahtumaa,voitas sopia että johonkin kokoontumisajoon/tapahtumaan mentäisG-man and ladyt ois kaikki valmiina ohjelmaa ym myöten,säästyttäs vaivannäöltä ja aina ne järjestelyt kaatuu muutaman niskoille.

eiks käviskööö muillekki.....ite oon uus näillä palstoilla....

Ois kumminki ajoissa sovittava että kaikki halukkaat pääsee paikalle.....

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
mää ainaki pyrin jos ..... :jpstyle:JOS EN TIPU SITTE SÄNGYSTÄ JA LOUKKAANNU KOVIN PAHOIN....
omg.gif
G-kokoontuminen vois olla esim,

KOKKOTREFFEN SIIS KOKKOTREFFIT HIMANGALLA.(pe-su..meren rannalla)leirintä alue,sautinkari siellä kyllä paljon mopoja ymp,suomen ja ulkomailtaki.viime kesänä yli 2000h

En muista päivämäärää, mutta selvinnee vielä.(oli varmaan kesäkuun toinen viikonloppu)voisin varata G-man and ladyille jonkun alueen,kun kokkolassa tunnen järjestäjiä.....

Ois täsä keskisuomessa,kokkolan likellä.

Kävisikö kellekkään.....
biggrin.gif
tounge.gif
cool.gif

Ympäri käydään,yhteen tullaan.(G-miehet heräs talviunilta/hihamerkit tuli tänään,kiitos)

Oon aatellu ko luin tuota G-jutustelua,siitä yhteisestä kokoontumisesta,jotta kannattaako erikseen tilailla/järjestellä omaa kokoontumistapahtumaa,voitas sopia että johonkin kokoontumisajoon/tapahtumaan mentäisG-man and ladyt ois kaikki valmiina ohjelmaa ym myöten,säästyttäs vaivannäöltä ja aina ne järjestelyt kaatuu muutaman niskoille.

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
mää ainaki pyrin jos ..... :jpstyle:JOS EN TIPU SITTE SÄNGYSTÄ JA LOUKKAANNU KOVIN PAHOIN....
omg.gif

KOKKOTREFFEN SIIS KOKKOTREFFIT HIMANGALLA.(pe-su..meren rannalla)leirintä alue,sautinkari siellä kyllä paljon mopoja ymp,suomen ja ulkomailtaki.viime kesänä yli 2000h

En muista päivämäärää, mutta selvinnee vielä.(oli varmaan kesäkuun toinen viikonloppu)voisin varata G-man and ladyille jonkun alueen,kun kokkolassa tunnen järjestäjiä.....

Kävisikö kellekkään.....
biggrin.gif
tounge.gif
cool.gif
Onko kaikki G-man pyöriensä kimpussa...

hu..huuu ,muita ESITYKSIÄ...
tounge.gif
biggrin.gif

Ei tässä talviunilla olla mut hävettää kun keväthuolto vielä tekemättä.
Toinen harmi on että täytyy kai laittaa pyörä kohta myyntiin kesäkuussa edessä olevan ulkomaille muuton vuoksi.

No älä välitä,täälläki keväthuolto jostain syystä pahasti myöhässä eikä se kevät kumminkaan vielä tuu tai tulee mutta menee ennenku ajokelit hyvät,ei kannata hätäillä hiekotushiekoille luikasteleen,olishan kyllä nyt se etu ettei tarttis itikoita raapia "naamasta"eikä pyörästä....

mihikäs ulkomaille sitä ny ...no sittenhän alat agentix meille hommaan pyörä kamoja ym......

onko pyöräsi minkä värinen ym...ajettu..varusteltu..hieno tietenki..

omg.gif
biggrin.gif

Kanarialle on ajatus lähteä pysyvästi, sieltä ei oikein tarvikkeita varmaan löydy lähetettäväksi.

Pyöräni on musta mutta auringossa kultaista hilettä erottuu hieman. Varusteina 3kpl 44 litraista kapan laukkua ja pari pleksiäkin on komerossa. Minusta pyörä kuitenkin parhaan näköinen ilman mitään varusteita..
Ai niin, vilkut olen vaihtanut pieniin kirkaslasisiin.
Pahalta tuntuu luopua mutta ei ole mielekästä ajaakaan sitä täältä sinne!

No voi sun...tulee varmaan ikävä näitä suomen talvea lue kurakelejä,...

Mulla ois pyyntö,ennen ku pakenet.

Elikkäs meillä pyörät sitte ilmeisesti saman värisiä,mulla tankki pitäs maalata ja oon etsinyt kissojen ja koirien kans puoli suomea värikoodia,sitä ei omastani löydy ET SITTE MILLÄÄN TIETEN VIITTIS OMASTASI SITÄ ETSIÄ JA MULLE ILMOITTAA,ONKO SE SITTEN KANS AMERIKAN MALLI eli onko mailimittari ja etuvilkut saa palaan parkeiks,.......ym joitain muitaki eroja .....
talktohand.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
omg.gif

Kävisikö kellekkään.....
biggrin.gif
tounge.gif
cool.gif
Kekun rallikalenterista löytää noita ajankohtia Rallikalenteri

Huollot tehty ja huomenna tien päälle
062802moto_prv.gif
.

No voi sun...tulee varmaan ikävä näitä suomen talvea lue kurakelejä,...

Mulla ois pyyntö,ennen ku pakenet.

Elikkäs meillä pyörät sitte ilmeisesti saman värisiä,mulla tankki pitäs maalata ja oon etsinyt kissojen ja koirien kans puoli suomea värikoodia,sitä ei omastani löydy ET SITTE MILLÄÄN TIETEN VIITTIS OMASTASI SITÄ ETSIÄ JA MULLE ILMOITTAA,ONKO SE SITTEN KANS AMERIKAN MALLI eli onko mailimittari ja etuvilkut saa palaan parkeiks,.......ym joitain muitaki eroja .....
talktohand.gif
NIINPÄ EDELLEEN pitäs saada varmistus,mikä on pyörään merkitty värikoodi.

ainakin nimimerkki gsx1100g :llä ois saman värinen pyörä,musta jossa näkyy kulta hiukkasia hyvässä valossa/auringonpaisteessa.

viittisittäkö kahtoa,se löytyy tankin alapuolelta,ei välttämätön irrottaa tankkia voi yrittää taskulampulla tsiikailla,näkyi ainakin yhdessä-G;ssä(vääränvärisessä)viivakooditarra jossa myös numeroina. SIIS GSX1100-G (koodi ehkä se 13z ja muut mahdolliset numerot)

PLEASE,PLEASE.....
smile_org.gif

Yritin katsella mutta ei osunut sellaista tarraa silmiin. Siis tankin alapinnassa? Omani on saksasta 3-4 vuotta sitten tuotu, mittari kmh näytöllä.

Onkos sulla ne tankin ja sylinterin valissä mustat muovit(tulppien yläpuolella),omassa ei sellasia,ne muovit jos pois niin pitäs näkyä taskulampulla tsiikaa,vähän voi tieten olla eri paikassa,mihin nipponin poika on sattunu mälläähän.

onkos sulla se huolto vielä kesken ni sittehän vois joutuu irrottelee osia niin näkis paremmin ,,,,ÄLÄ OTA KO ASIASTA PAINEITA,en vaan saa tankin maalausasiaa eteenpäin jos ei sitä koodia varmuudella,mutta jos väri musta jossa kultakiteitä näkyy oikeastaan vain auringonvalossa,en huomannut ennenkuin ajoin aurinkoisena päivänä,luulin pelkäks mustax siihen asti,elikkä ei niillä kultahiukkasilla paljon näkyvyyttä oo mutta......
smile_org.gif
jos vain sais varmuuen asiaan......
062802jumpie_prv.gif
se koodi siis vois 13Z

Jaahas!

Ensimmäiset 20km takana tältä ajokaudelta.
Tuntui ihan mahtavalta. Vähän viileetä, mutta
fiilikset voittaa kalseuden.

Tänään päivällä +8 lämmintä.

Niin....toiset ne pääsee jo ajeleen omani vielä "keväthuollossa" tankki on maalaamatta kun se koodi tökkii,no eipä täällä oikein vielä ajokelit,eikä yhtään käy kateex eiyhtään p,.,kle...

tuossa äsken ajelin kotiinpäin kokkolasta(kotilolla)tuli kevään ensimmäinen näkemäni täälläpäin,oli joku vaalea matkapyörä ehkä fj 1200,ainakin näytti siltä ,tiet täällä päivällä oli jo sulia ja kuivia mutta nyt märät kohdat mustalla jäällä,,,pakkasen puolelle heittää yöksi...

ajakaa munki puolesta jotka pystyy p,.,.kle...ei yhtää .....
sad_orig.gif
wink.gif

Olkaa kuitenki varovaisia,kun sitä hiekotus sepeliäki siellä vielä.
tounge.gif

Kävin viime vuoden kesäkuussa hakemassa Saksasta -92 mallin G-Suzukin (kaveri houkutteli ostamaan oman pyöränsä, ja halavalla). Ajoin sieltä Ruotsin kautta pois, aluksihan G tuntui aika jyrältä, mutta totuttelun jälkeen oon ollut tyytyväinen (pitkälläkin matkalla hyvä ajoasento, tehoa riittävästi). Ajettu on 25t mailia (jenkkimalli).

No ei se sitte sattus olee musta jossa niitä kultakiteitä,niin saisin selville omani värikoodin ja pääsisin kans joskus paanalle.

ps jos et tiiä mistä puhun,katso edelliset viestini,ja jos koodi selviää hyppään kattoon,jos ei selviä hyppään katolta..(huuli)....
smile_org.gif

No ei se sitte sattus olee musta jossa niitä kultakiteitä,niin saisin selville omani värikoodin ja pääsisin kans joskus paanalle.

ps jos et tiiä mistä puhun,katso edelliset viestini,ja jos koodi selviää hyppään kattoon,jos ei selviä hyppään katolta..(huuli)....
smile_org.gif
Tietolähteeni on tuo Saksan saitti, mutta sivut on alhaalla. Printtasin aikoinaan Datenblatt:in ja siinä sanotaan mustasta:
Originallacke / Farbnummern
-deutsches Modell :Schwarz / 33J
-US-Ausfuhrung(Importe) : Space Black #2 / 13Z

Kiitos tiedosta,pakko kai se sitte on tuo 13Z täytyy taas käydä tosissaan asian kimppuun,siis maaliliikkeeseen heti......
smile_org.gif

Jaahas!

Ensimmäiset 20km takana tältä ajokaudelta.
Tuntui ihan mahtavalta. Vähän viileetä, mutta
fiilikset voittaa kalseuden.

Tänään päivällä +8 lämmintä.
No niinpäd. yksinpuheluxko tää keppi.G palsta....

Stenju saikko ne kaatumaraudat,omassani oikean puoleinen passas heittämällä,mutta vasenta joutu muotoileen alapäästä(otti kiinni moottorin alap. pulttiin)väänsin vaan ruuvipenkissä,tosin laitoin kumia väliin ettei jää ruhjeita. onko muilla passannu ongelmitta.

Mun kaatumareudat on RID JOUVIN merkkiset(ranskalaiset vissii)
062802moto_prv.gif

En saanut rautoja Teuvolta. Täytyy kattella, jos jostain
löytys.

Uuden plexin tilasin Reliatecin pojilta, saa nähdä onko parempi
kuin vanha. Tämä on sellanen kapan touringmalli.
Toimitus tuntuu vaan kestävän turhan kauan.

Nyt näyttää kelit taas semmoselta, että pääsee ajeleen
viikonloppuna.

Back