Voda
New member
Projektin kohteeksi joutui vahnhojen miesten iso ja painava möhkäle. Ostin pyörän kolme vuotta aikaisemmin ja silloin jo tiesin, mitä suunnitelmissa tulee olemaan. Valitsin vuosimalliksi -03 ja varmistin, että pyörä kuuluu Euro1 päästöluokkaan katsastussedän mieliksi.
Jahka ahtimesta on savut saatu, niin seuraavaksi alkaa ulkonäön päivitys, mutta siitä lisää tuonnempana
Lähtökohta oli siis valittu ja seuraavaksi alkoi osien haalinta. Ahdin tuli televisiosta tuttuun malliin pudjetilla "free bee" ja myönnettäköön, että olihan se iso, mutta valittaakkaan ei saa. Seuraavaksi alkoi pakosarjan askartelu. Valveutunut katsoja huomaakin mihin ahtimen paikka asettui.
GSX1400 on ensimmäisestä versiosta lähtien ollut ruiskupeli, joten pyörän säätämiseksi oli suunniteltava jotakin ECU:un liittyvää. Woolich lupaili pitkään, että heiltä tulee tuki GSX1400 ohjelmointiin ja lopulta tulikin, mutta ohjelma ei taipunut turbokäyttöön saakka ylipaineoption puututtua ohjelmasta. Lyhyen selvittelyn jälkeen hahmottui idea Hayabusa gen2 ohjaimen naittamisesta GSX:än johtosarjaan. Tämä idea sai sen verran tuulta, että eebäy selattiin läpi ja naksuteltiin ohjain kohti Suomea.
Nyt askartelu on sellaisessa vaiheessa, että mekaaniset muutokset on suurin piirtein tehty ja suurin osa sähköistä on rakennettu. Ahtimen paikan valinta loi merkittäviä muutostöitä, kun akku, sulakerasia, releet yms. saivat etsiä uuden kodin.
Rakentelussa mukana ja apuna on toiminut Janne's Garage.
Jahka ahtimesta on savut saatu, niin seuraavaksi alkaa ulkonäön päivitys, mutta siitä lisää tuonnempana
Lähtökohta oli siis valittu ja seuraavaksi alkoi osien haalinta. Ahdin tuli televisiosta tuttuun malliin pudjetilla "free bee" ja myönnettäköön, että olihan se iso, mutta valittaakkaan ei saa. Seuraavaksi alkoi pakosarjan askartelu. Valveutunut katsoja huomaakin mihin ahtimen paikka asettui.
GSX1400 on ensimmäisestä versiosta lähtien ollut ruiskupeli, joten pyörän säätämiseksi oli suunniteltava jotakin ECU:un liittyvää. Woolich lupaili pitkään, että heiltä tulee tuki GSX1400 ohjelmointiin ja lopulta tulikin, mutta ohjelma ei taipunut turbokäyttöön saakka ylipaineoption puututtua ohjelmasta. Lyhyen selvittelyn jälkeen hahmottui idea Hayabusa gen2 ohjaimen naittamisesta GSX:än johtosarjaan. Tämä idea sai sen verran tuulta, että eebäy selattiin läpi ja naksuteltiin ohjain kohti Suomea.
Nyt askartelu on sellaisessa vaiheessa, että mekaaniset muutokset on suurin piirtein tehty ja suurin osa sähköistä on rakennettu. Ahtimen paikan valinta loi merkittäviä muutostöitä, kun akku, sulakerasia, releet yms. saivat etsiä uuden kodin.
Rakentelussa mukana ja apuna on toiminut Janne's Garage.
Liitetiedostot
-
Pete burnaa.jpg95 KB · Katselut: 862 -
11212485_10152944292077919_1835265770_n.jpg74 KB · Katselut: 824 -
11303655_10152944292117919_1382553104_n.jpg81,4 KB · Katselut: 744 -
11653253_10152944292402919_1704122572_n.jpg99,9 KB · Katselut: 784 -
11541298_10152944291977919_1214270509_n.jpg77 KB · Katselut: 793
Viimeksi muokattu:
Haukkaa kyllä ampeereja melkoisesti eli johdotusten on syytä olla kunnossa.