Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vastustaa siihen malliin, että tarvitsisin apua. En saa peliä käymään millään.
Perusasiat: GSX-R K8 nokka-akselin asentotunnistin, offset pin.
24-2 kampiakselin pyörä GSX1400 orkkis anturilla (kuulema sama kuin GSX-R:ässä)
Oskiloskoopilla logitin seuraavan käyrän ja oskiloskoopilla säädettiin myös nokan ja kampiakselin synkka kohdalleen?. Kun kyseinen käyrä logattiin, oli ykkösen yläkuolossa kampiakselin pyörä kuvan mukaisessa asennossa.
Pyörä paukkuu ja lyö välillä vastaan startatessa. Bensaa tulee ja kipinää jakaa. Kahteen kertaan tarkisetttu suuttimien ja puolien johdotus.
Dynossa kokeiltiin "hinaamista" ja huomattiin, ettei suuttimille tule virtaa vaikka kone pyöri 1400 rpm. Sittemmin hypytin bensapumpun releen ohi ja sain suuttimille jatkuvan virran, toki pumppukin pyörii silloin kokoajan.
SDS ei anna vikakoodeja ja muutkin arvot pitäisi olla ok, vedenlämpöä lukuunottamatta -30C.
Eli nyt tarvitsisin apuja, jotta saadaa malmikasaan eloa. Etsin siis kyvykkäitä, jotka ovat gen2 ohjaimen kanssa painineet ja joilla olisi työkaluja tämän ratkaisemiseksi. Apua, Kiitos. =)
Syttyjärjestys on sama, mutta haasteen aiheutti nokan triggeritappi. GSX1400:ssä on näköjään eripuolella nokkaa tappi kuin esim gen 1 ja 2 busassa ja pelkkä offset pin ei riittänyt arvoituksen ratkaisuun, vaikka kampiaksen pyörän asetti samaan kohtaan kuin busassa ja modifioi nokan tapin osumaan triggauskohtaan.
Jälkipolville tiedoksi siis:
Nokkaan offset tappi, joka käännetään taaksepäin, tappia pitää siirtää noin 10 mm kolosta taakse ja tappi pitää rakentaa oikeaan kulmaan, jotta tulee suorassa anturille. 10 mm on jo niin paljon, että nokka kääntyy, jolloin tapin kulmaa tulee muuttaa. Sitten lisäksi, koska reikä on eripuolella, niin 1 ja 4, sekä 2 ja 3 pytyt tulee johdottaa ristiin, jotta sytytyshetki on oikea. Tätä en itse osannut löytää, mutta onneksi "Makke" trouble shoottasi tämän ja vehje saatiin käymään. Eriasia on miten omatekoinen triggeripyörä yms toimii isoilla kierroksilla, mutta siitä lisää tuonnenpana.
Miten pitkälle muuten raati sanoo riittävät 480 cc/min suuttimet re85 aineella? Siinä voi olla seuraava jarru.
Nyt on aikas hyvä fiilis.
Samoin kuin tuossa ylempänä, sanoisin jotain vähän päälle 200hp.Miten pitkälle muuten raati sanoo riittävät 480 cc/min suuttimet re85 aineella? Siinä voi olla seuraava jarru.