Esa Lammas
New member
Puimakone kurvas pellolta eteen Tenholan ja Pohjan välillä... Pysähty se orginaaleillakin kuin seinään kun puristi siitä jarrukahvasta kunnolla. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ajettu nyt 284km samalla tankilla, tankkivalo syttyi ekakerran 244km kohdalla. (loistavaa, se toimii) Rauhallista ajoa, Parenteesi ajelu ja siirtymiset. Täytyypä ottaa galloona mukaan reppuun, niin voi kokeilla kuinka pitkälle sillä vielä pääsee. Tämähän on täysin tavallisuudesta poikkeavaa Pihistelyä, kun kahvaa ei ole nyt käännetty kunnolla. Löysin pyörästä katteen piilosta alkuperäisen ohjausiskarinkin... Mun oma pullukka 
En tietenkään ole vihtiny kattoa manuaalista, mutta kai noissa perkeleissä on normaalin puoleiset kierteet?Ei tuolla sit olis mitään tekemistä sen kanssa, et jos kurkut heittää mäkeen ja laittaa erilliset putsarit suoraan jokaiseen kaasariin niin taisteluksi menee säätöjen kanssa? Jollain tapaa olis maalaisjärkistä... Nojoo, ehkä tämä on aivan helevetinmoista paskaa. Mutta jos näin niin luotan, että joku teistä kertoo sen meille / mulle tuota pikaa.![]()
Eiköhän tuota rakennetta tehdessä ole jaappanin insinöörillä ollut tukena paitsi laskelmat, niin myös penkki apuna. Ja sillä putsarikotelon mäkeenheittäjällä mikä, Esson baarin asiantuntemus?![]()

Jätä boxi paikalleen vaan, ja vielä mieluusti alkuperäistyyppisellä putsarilla. Noissa boxeissa on kaikenmaailman resonointi yms- aeromystiikkaan liittyviä ominaisuuksia, jotka saattavat olla hyvinkin tärkeitä matalan- ja keskikierrosten toimivuudelle.
Toki, rohkea rokansyö ja kokeilee muutoksia (boksi pois- suutin- ja bensankorkeusjumppa yms). Saahan ne kaikki takaisin tarvittaessa.

Älä nyt ainakaan sinne ilmaboxin sisälle niitä kartioita laita ja suosittelisin edelleen unohtamaan ne kartiosuodattimet kokonaan jos et ihan välttämättä halua tehdä elämästäsi vaikeaa. Se tietää helvetillistä kaasarijumppaa että saa säätöhin, eikä ole mitään takuita että saisit siltikää kunnolla toimimaan![]()

ilmeisesti ne kaasarit on mitoitettu saamaan ilmaboksin buustin pikkasen eri kierrosluvulla. Vaikka olisin siinä ajatuksessa että se ilmaboksista ulostulevan putken pituus (vai/ja halkaisija) vaikuttaisi siihen ilmaboksin resonointitaajuuteen.
[nipo]Kurkut on kaasatrin ja kannen välissä.[/nipo]

Asiallinen "nipo"... Mikäs ihme on oikea nimitys noille torveloille?![]()
Asiallinen "nipo"... Mikäs ihme on oikea nimitys noille torveloille?![]()
Asiallinen "nipo"... Mikäs ihme on oikea nimitys noille torveloille?![]()

