GTR 1400

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jukepoksi

New member
Laitetaas nyt tällekkin oma topic:


600_5499202006114340.jpg


Ja täällä lisää kuvia, tekstit tosin hollanniksi (myös uus 6R): Motor magazine Moottori ja runko (muokattuna) on peräisin ZZR 1400:sta.
 
Sama englanniksi
biggrin.gif


The ` 2007 primeurexpress come nicely on steam. Also Kawasaki throw a couple firm coals on fire. ZX-6R again up to 600 cc-gilde step and completely new GTR 1400 are accused of of revealing and - exceeding qualities. ZX-6R But to fall with the door in house: 636 is no longer. The exact reason has been not yet confessed but probable Kawasaki the syndromesyndrome syndrome became a beetje tired and therefore is ZX-6R on trusted floor, namely ordinary as an one model with 599 cc a large strength source. Nicely, that creates in any case clarity. Where 636, the steevast, from his finger cap extra to internal head space must Kawasaki could draw the most powerful ` 600 it with the new ZX concerning another stem throw. To go for a ride, ultrahoge go for a ride must serve now as subcutaneous compensation. GTR 1400 TRANSCONTINENTAL Thus, for he who to Europe has only not enough, Kawasaki come now with the GTR 1400 ` Transcontinental. In blood emergency behind Marco polo aan?Het is possible word with the cross-border GTR 1400. or is revealing here the better? Anyhow, the dusty image of the GTR, brushed aside with distance ever, now seems the most oubollige toerder with hurricane strength. Brutal apparatus. The information is still what summary, but closely scans with trained eye provides what nice matter. Oké, the direct attack on the Yamaha FJR 1300 and the BMW k 1200 GT can be guessed. To the basis of these exorbitantly powerful supertoerder stands that other blood-fast apparatus, Kawa's ZZR more concerning Kawasaki's 2007 machines in ENGINE magazine 20 these reads 1400. lies as from Thursday 28 September in the shop.



http://babelfish.altavista.com
crazy.gif
 
Vois olla oivallinen touring-bussi..
tounge.gif
Mut jos siitäkin on otettu elektronisesti samalla tavalla alavoima ja se raaka myrkky alakierroksilta pois niinkuin Zetorista, eipä kiinnosta.

Jos 1.4 litranen tuntuu alle 6000 rundin joltain 600-kuutioiselta, ei se paljoa innostusta herätä. Iso zetori oli pitkällä koeajolla (4 tuntia) järkky-pettymys. Eikä muutenkaan säväyttänyt. Perushyvä uusi malli, helppo ajaa kenen tahansa kun on rajoitettu. Tietysti vanhojen pappojen helppo ostaa naapurien arvostusta ja statusta kun "200 heppaa ja kulkeekin 300 km/H!" Käytännön parhaalla ja tärkeimmällä kierrosalueella 3000-6000 rpm täysin luonteeton ja pliisu. Olis menny myyntiin keväällä jos olisin erehtynyt ostamaan jo talvella ajamatta. Tämä on vain henkilökohtainen mielipiteeni moninaisen koeajon jälkeen. Ja kyllä, vedin sillä myös vajaan 3 rahaa mittariin, varmaan autobaanalla hiljaisena aikana hauska peli. 200-300 kmh välillä huikean nopea.
 
Loistavalta näyttää mutta ton änkkärin on ihan pallo olla joku vitsi. Loistavan näköinen ilman laukkuja
tounge.gif
 
Toi oliskin Kawalta eka paralever-tyyppinen keppivetoinen peli, pitkään (-79 lähtien) ne on sinnitellytkin yhdellä ristinivelellä keppipeleissään.
 
Vaimentajaa lukuunottamatta, hyvältä näyttää!
Toivottavasti bensatankissakin on tilavuutta vanhan GTR:n tapaan.
 
Minusta tuo änkkäri on hieno, mutta saisi olla asennettu pari metriä edemmäksi. Ehkä kaasut vaan silloin pyörteilisi matkustajan mekkoon. Jos olisin pyörää vailla, niin tuossa olisi yksi vaihtoehto.
 
Sivusta katsottuna tulee mieleen FJR:än ja ZX-12R:än risteymä!
wink.gif

Noh, mitäs kun tossa tekstissä lukee että "Kawasaki have their own idea of touring. The result is the 1400GTR (model year 2008) representing an entirely new genre of high-performance motorcycles: the Transcontinental Supersport."

Että tuleeko ensikaudeksi vielä, vai mitäköhän toi meinaa?
nixweiss.gif
 
varmasti lienee oiva matkalehmä tuo kawan gtr1400. tulee vain pirun myöhään, olisi saanut olla moinen tuotannossa jo ainakin vuodesta 2000 alkaen. noh, parempi myöhään, jos silloinkaan.

malliltaan päällepäin muistuttaa fjr/bmw/paneuropeania mun mielestäni ainakin kuvien perusteella.
 
Vaimentajaa lukuunottamatta, hyvältä näyttää!
Toivottavasti bensatankissakin on tilavuutta vanhan GTR:n tapaan.
Itseasiassa vanhemmissa GTR mopoissa kun on tuplaputket niin näyttää jotensakin paremman näköiseltä (maku asia), ja ovat suorassa linjassa samoin laukut alempana niin kuormattuna painopistekin on alempana.
ka0023.php.jpg
 
Mielenkiintoisen näköinen laite höpinäpönttö poislukien. Mielenkiinnolla ominaisuuksia odotellen, sillä tehollahan ne myydään, mutta väännöllä ajetaan. Pitkästä aikaa Sepelimyllytehtaalta jotain meikän makuun, tekisivät vielä keppivetoisen twinienskan niin menisi kalusto uudelleenharkintaan.
lookaround_orig.gif


Paitsi jos meikä Kawalla, niin voi sitä veetuilun määrää tietyiltä suunnilta...
biggrin.gif
95%
 
Toi perusjuttu on ihan ok, mutta sitten ne on laittaneet siihen jotain ihme härpättimiä sen verran että näyttää hölmöltä. Miksei ne voi sanoa jollekin italialaiselle taiteilijalle että piirräs pyärä tohon asiallisen runko-voimansiirto-konepakeetin ympärille. Matkapyärä, kaunis sellainen. Vanha GTR rupee näyttään kauniilta jo ton rinnalla.
 
Miksi vain yksi "iso" pakoputki, miksei kahta kuin Zetorissa, miksi...
 
Toi riisuttu versio on kyllä hieno. Tohon vaan tapit eteen ja jonkinlainen penkki, myllyn kokokin olisi valmiiksi alueella.
 
Back
Ylös