GTR 1400

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaimentajaa lukuunottamatta, hyvältä näyttää!
Toivottavasti bensatankissakin on tilavuutta vanhan GTR:n tapaan.
Itseasiassa vanhemmissa GTR mopoissa kun on tuplaputket niin näyttää jotensakin paremman näköiseltä (maku asia), ja ovat suorassa linjassa samoin laukut alempana niin kuormattuna painopistekin on alempana.
ka0023.php.jpg
Asiallinen peli toi vanha ,meni kuin juna,mutkatiellä se vaan ei ollut kivaa,josko tämä uusi olisi notkeampi..
 
Kunhan muistavat laittaa siihen joku kymmenisen heppaa enemmän tehua, kun on kartaania, sivulaukkua ja korkeeta pleksiä... Ei taira kymmenen piisata???
biggrin.gif
 
Kyllä se Bike-lehden tieto siitä, että GTR1400:n toimitukset alkavat vasta ensi kesän lopulla, taitaa pitää paikkansa.

Sain tänään viestin jälleenmyyjältä, että Sumeko ei lupaa toimituksia ennen elokuuta 2007.

062802moto_prv.gif
 
Ei kukaan osta tollasta matkalaukkua jos siinä on yhtä puhditon alavääntö kun zzr 1400:ssa, siksi varmaan kehittivät tuon VVT:n. tämä vvt tulee tod.näk olemaan myös tulevissa zetoreissa.
nixweiss.gif
 
Ei kukaan osta tollasta matkalaukkua jos siinä on yhtä puhditon alavääntö kun zzr 1400:ssa

Oheisena on eräitä mittaustuloksia MCN:stä lämmittämään syksyn keskusteluja.
jes, käppyrät lämmittää. Ja alavääntö on hyvä avaus
tounge.gif

Näinniiku FJR omistajana voin kyllä sanoa, että eipä jammut jää jalkoihin alaväännössä = 70 lbft (95Nm)@2000rpm, 88 lbft(120Nm)@4000rpm, takanakilta dynossa mitattuna.
 
Jos käppyrät lämmittää, lucky you...tuntuma ajossa, se liike jos sitä on ja tunne,sekuntikello ja penkki ei kerro kaikkea.

Toivottavasti GTR:n mylly on alavoimaisempi ja reilusti kuin Zetorin.
smile_org.gif
 
On se hyvä että uudesta zetorista joku vika löydettiin,huono alavääntö alle 4000...no huh,siittä tuntuu olevan vaan juttua,ei siittä että lopputehot,väännöt paremmat tai jarrut esim. No,tuntuu että porukan väkisin haettava huonoja puolia pyörästä mitä ei itsellään ole. Eikös tuo alavääntö nyt saatu korjattua sillä tre-palikalla joka ei ole edes kallis..hieno tuo uus gtr!
 
Käy itse ajamassa se niin toteat ettei tässä ole mitään väkisin haettu. Se vaan on niin että jos on ostamassa 1400 cc koneella olevaa pyörää, niin tuo "alavoiman puute" on heti häiritsevä. Se on ominaisuus joka siinä on. Toisista se on erittäin häiritsevää, toisista ilmeisesti kiva koska ei häiritse.
smile_org.gif


Arvostella saa ja pitää, ei kenenkään pidä yöuniaan niistä menettää.
biggrin.gif
 
Tarkoitin että jos tuo "vika" korjattavissa Tre-008 palikalla niin ei se ylitsepääsemätön ongelma luulisi olevan.
 
Nyt voisi joku ko. Zetorin omistaja joka on laittanu ton palikan kertoa poistuuko ongelma/ominaisuus sillä KOKONAAN...
smile_org.gif
 
Nyt voisi joku ko. Zetorin omistaja joka on laittanu ton palikan kertoa poistuuko ongelma/ominaisuus sillä KOKONAAN...
smile_org.gif
http://www.ivansperformanceproducts.com/zx14.htm
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/zzr_vast_busa_004?full=1

Tuolta voi saada jotain suuntaa,ei ainakaan huonommaksi mene!
Eikös TRE zetorinkin tapauksessa vain huijaa tietskaria luulemaan, että askissa on koko ajan vitonen/kutonen pesässä?

En ainakaan pikaisella vilkaisulla löytänyt ivanin käppyröistä sen kummempaa infoa? Jos ne on runtattu esim vitosella ja tre on sellainen, joka kytkee vitosen tiedot aina päälle, niin miten siinä sitten voi käyrät miksikään muuttua? Tässä TRE tekee sitten ilmeisesti jotain muutakin? Tai sitte olen vain tuttuun tyyliin hakoteillä jälleen kerran
tounge.gif


Joskus muistelen nähneeni kurvin, jossa oli dynottu zetorin jokainen vaihde erikseen. Tuosta näki myös selvästi, että pienet vaihteet on kuohittu alakierroksilla rankahoksti. Jotain tuollaista olisi mielenkiintoista nähdä myös tre:n asennuksen jälkeen.
 
On se hyvä että uudesta zetorista joku vika löydettiin,huono alavääntö alle 4000...no huh,siittä tuntuu olevan vaan juttua,ei siittä että lopputehot,väännöt paremmat tai jarrut esim. No,tuntuu että porukan väkisin haettava huonoja puolia pyörästä mitä ei itsellään ole. Eikös tuo alavääntö nyt saatu korjattua sillä tre-palikalla joka ei ole edes kallis..hieno tuo uus gtr!
062802jumpie_prv.gif
thumbs-up.gif
 
Asiallisen näköinen peli Kawalta. Fjr sai hyvä kilpailijan. Kiva on päästä aikanaan kokeilemaan. Mikähän olisi valistunut arvaus suomen hinnoista???
 
Nyt voisi joku ko. Zetorin omistaja joka on laittanu ton palikan kertoa poistuuko ongelma/ominaisuus sillä KOKONAAN...
smile_org.gif
http://www.ivansperformanceproducts.com/zx14.htm
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/zzr_vast_busa_004?full=1

Tuolta voi saada jotain suuntaa,ei ainakaan huonommaksi mene!
Eikös TRE zetorinkin tapauksessa vain huijaa tietskaria luulemaan, että askissa on koko ajan vitonen/kutonen pesässä?

En ainakaan pikaisella vilkaisulla löytänyt ivanin käppyröistä sen kummempaa infoa? Jos ne on runtattu esim vitosella ja tre on sellainen, joka kytkee vitosen tiedot aina päälle, niin miten siinä sitten voi käyrät miksikään muuttua? Tässä TRE tekee sitten ilmeisesti jotain muutakin? Tai sitte olen vain tuttuun tyyliin hakoteillä jälleen kerran  
tounge.gif


Joskus muistelen nähneeni kurvin, jossa oli dynottu zetorin jokainen vaihde erikseen. Tuosta näki myös selvästi, että pienet vaihteet on kuohittu alakierroksilla rankahoksti. Jotain tuollaista olisi mielenkiintoista nähdä myös tre:n asennuksen jälkeen.
TRE asennuksen jälkeen mylly luulee olevansa aina 5 vaihteella.
Joten ajelet aina 5 vaihteen käppyröillä. Eli ei ole alavaihteiden rajoitinta päällä.
 
Back
Ylös