Norjan reissua varten tein hankinnan:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=38-22470 Yllättävän tukevan ja laadukkaan oloiset hintaan (79,00e) nähden. En ehtinyt isommin sovittelemaan, mutta äkkiseltään näytti, että sopii erinomaisen hyvin tuohon XR:ään. Nuo ja Givin putkimallinen takalaukku, niin eiköhän sitä kamaa saa ihan tarpeeksi mukaan.
Ajovarusteita olen lähinnä myynyt kevään ja kesän aikana. Kolmet hanskat, yhdet saappaat ja kahdet housut, sekä yksi takki on saaneet uudet omistajansa. Yhden kypärän siirsin tallin koristeeksi hyvin palvelleena ja jo vähän kulahtaneena (ja annoin itse asiassa pois). Vielä löytyy:
Kypärät:
- Arai Condor (ykköskypärä toistaiseksi)
- G-Mac visiirillinen avopotta (helle / fiilistely)
+ pari Buffia + kypärähuppuja ja kaulasuojia muutama kpl.
Takit:
- MPT Stunt nahkatakki (vm. 06 ja jo katu-uskottava kuumaan ja kuivaan keliin)
- Scott jokutex (yleisimmin päällä)
Housut:
- Held kevlarfarkut (kuumaan ja kuivaan)
- Scott jokutex (yleisimmin päällä)
Saappaat:
- Richa Speedmasterit (ainoat, joten aina ajaessa jalassa)
Hanskat:
Five - (Nahkahanskat vuorella, vedenpitävät - alle +20 astetta)
Bieffe - (Ohuet vuorettomat nahkahanskat - yli +20 astetta)
Ostoslistalla on goretex (tai vastaava, mutta ehdottomasti vedenpitävät) touring saappaat ja uusi kypärä. Kypäristä siis kärkikaksikkona on Schubert J1 ja Nolan N43 Air Classic. Mahdollisesti täytyy ostaa myös uudet hanskat syksyllä. Mahdollisesti Rukkan tmv. Ellen sitten satsaa kahvalämppäreihin (tai Bemariin). Reissua varten olen myös harkinnut Airhawk tyynyn hankkimista.
Suositella saa saappaita ja muita vastaavia leukasuojattuja avokypäriä, sekä mahdollisimman lämpimiä hanskoja. (Jos sellaisia edes on).
Edit: Hanskaosasto unohtui..
Edit: Hankittu em. Nolan N43 Air Classic.