Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sä et sit todellakaan säilytä KENENKÄÄN auton avaimiaJos mä lähtisin mukaan, niin tulisko joku mun kyydissä?![]()
Täytynee vaan varautua isommalla lekalla ja 2:lla paketilla kahvia/fariinisokeria/kermaa....Ensimmäinen valitus:
Mua on huijattu... toi onkin kolmen "illan" reissu.
![]()
totta maar sie sinne pääset, ja onhan noita paikkojakin vapautunut. katos alkumainoksesta, ota yhteyksiä ja lunasta itsellesi paikka...Saaks sinne tulla kattoon ku te ryyppäätte? Mä voin köllötellä kävellä ja lukeaNii joo ja ensiaputaidot mulla on hanskassa...eli voin sitte paikata mitä rikotte
10 ilmalastaa ja 6 pakettia laastaria sekä sidostarpeita...kossua kipuihin?![]()
Jos vaikka ton Kawan vähän käytetyn naisen lipun ostais...tai miten se menikään![]()
Voitteko MITENKÄÄN kuvitella...NYT AHISTAA! Olis PAKKO päästä pois...![]()
Hähää, empäs sittenkään jää pois matkasta! Nyt vuorostaan työkeikka meni kiville, joten Himos kutsuu sittenkin...Nonniin. Nyt kävi niin että työnteko häiritsee harrastuksia, eli meni viikonlopputöiksi.Eli yksi paikka ois myynnissä. Jos nappaa niin viestiä privana.![]()
Hjyvä hjyväHähää, empäs sittenkään jää pois matkasta! Nyt vuorostaan työkeikka meni kiville, joten Himos kutsuu sittenkin...Nonniin. Nyt kävi niin että työnteko häiritsee harrastuksia, eli meni viikonlopputöiksi.Eli yksi paikka ois myynnissä. Jos nappaa niin viestiä privana.![]()
![]()
Näin se vaan on, että torstaista sunnuntaihin tätä lystiä sit on.Nii mites tää aikataulu on siis loppujen lopuksi, onko mökit torstaista vai perjantaista alkaen käytettävissä? Tuo 10.3. kun taitaa olla torstai...
Mahtuu kyytiin. Torstaina duunin jälkeen... joskus 16-17 aikaan lähtö. Ja vielä pari muutakin mahtuisi kyytiin.Mahtuuks Petri sun kyytiin? Millon olet lähdössä sinne? torstaina ip?