Himokselle skimbaamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bluesman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jyrkkä ehkä asetettu lähtemiselle, johtuen lähinnä duunitilanteesta. Tai sitten pääsisin lähtemään vasta pe illalla, mut ei hirveesti napostele ajella sinne yksinään.. Jos joku on megainnokas lähtemään niin voin myydä paikan, tai sitten jää vaan nähtäväksi mikä on tilanne loppuvkosta..
sad_orig.gif
Delegoi, nainen, delegoi...
tounge.gif

Muutama yö vielä pitäis oottaa. Jospa pääsis lähtee tienpäälle viiden aikaan. Sitähän olis sit ihan ihmisten aikaan pelipaikoilla.
smile_org.gif
Ja vois alottaa saunomisen ja
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif

Jaa että ei oo kuulunnu mitää notta piti jo Sumpan soitella perään
biggrin.gif

Noh, tuun paikalle perjantaina jos tää pirun flunssa helpottaa,
ottamaan rauhallisesti limsaa (wotkaa), lauantaina jos kävis ekan (ja mahdollisesti vikan) kerran rinteessä tänä talvena....
Mut näillä näkymin poistun paikalta jo lauantai -illalla, su aamulla jos o säbä peli ni pitää sinne ratketa :P

Hesasta meen pösön romulla perjantaina tuonne, ja lauantaina hinautan sen romun takasi... (koputan puuta ettei se p"#¤a laukee matkalle, mikä on hyvin luultavaa viimeaikaisten ongelmien kanssa..)

033102beer_1_prv.gif

Jaa että ei oo kuulunnu mitää notta piti jo Sumpan soitella perään
biggrin.gif

Noh, tuun paikalle perjantaina jos tää pirun flunssa helpottaa,
ottamaan rauhallisesti limsaa (wotkaa), lauantaina jos kävis ekan (ja mahdollisesti vikan) kerran rinteessä tänä talvena....
Mut näillä näkymin poistun paikalta jo lauantai -illalla, su aamulla jos o säbä peli ni pitää sinne ratketa :P

Hesasta meen pösön romulla perjantaina tuonne, ja lauantaina hinautan sen romun takasi... (koputan puuta ettei se p"#¤a laukee matkalle, mikä on hyvin luultavaa viimeaikaisten ongelmien kanssa..)

033102beer_1_prv.gif
Haluaks mun puhelinnumeron
biggrin.gif
Meinaan mä meen kans pe illalla vasta ja voin noukkia sut kyytiin jos tienpäälle jäät
biggrin.gif
Sikäli mikäli omanikaan perhehelvetti kestää
062802jumpie_prv.gif

Juu tää tiimi lähtee kanssa perjantaina töitten jälkeen matkaan kun ei ihan kehtaa kahden viikon loman jälkeen pitää heti vapaapäivää..
smile_org.gif
Jos ystävällisesti huomioitte makuupaikkoja jaettaessa että meitä on sitten 2 ja mielellään samassa mökissä..
tounge.gif

Team Vålvån kokoonpano on menomatkalla toistaiseksi:

- Petri12r
- Sumppa
- Ace

Mukaan mahtuisi 1 henkilö vielä.
(Huom. Tahkolta tultiin takaisin 5 hengen kuormalla.
Vai pitäisköhän taas jättää varaa, jos jonkun auto simahtaa)

Lähtee torstaina klo 17 aikoihin kohti Himosta.

062802jumpie_prv.gif

torstaina illemmalla oli puhe et lähtis liikkeelle, mulla paikka herrasväki Tiinan kyydissä.

mikähän on cd-äänentoistolaitteiston tilanne? onks kellään ? ... mulla on hätätilassa väsättävissä mun kannettavasta ja irtokajareista
cool.gif
mut se on sitten vaan jos vaihtoehto on ei-mitää..

062802jumpie_prv.gif

torstaina illemmalla oli puhe et lähtis liikkeelle, mulla paikka herrasväki Tiinan kyydissä.

mikähän on cd-äänentoistolaitteiston tilanne? onks kellään ? ... mulla on hätätilassa väsättävissä mun kannettavasta ja irtokajareista  
cool.gif
Viime vuonna kävin ko, majoituksissa, mutta ei mielikuvaa poppipuolesta....  Ehkäpä team-vålvå tuo....?
buttrock.gif

062802jumpie_prv.gif

cool.gif
Viime vuonna kävin ko, majoituksissa, mutta ei mielikuvaa poppipuolesta....  Ehkäpä team-vålvå tuo....?
buttrock.gif
no toivotaan parasta
smile_org.gif
vieläks se italian laite pelaa??!
silmämääräsesti toi noin kuutiometrin subitoosa ei mahdu mun lautapussiin.. einy siä pirtissä kokoaikaa kökitä kuitenkaa. tai vannomatta paras!?
wink.gif

mut Tiina pyysi sanoa että jos joku on kyytiä vailla niin 1 onnekkaalle paikka olis, auto starttaa leppävaara n 17-18 ja lahden kautta matka, jossa koira-hoitoon-stoppi.

Prkele, voi olla että pukkaa töitä toiselle lauantaiks
033102ass_1_prv.gif
Saas nährä miten käy, pahimmassa tapauksessa on kaksi paikkaa auki, tosin ei niitä mattojakaan enää tainnut olla jotka sinne patjalle haluis
baaa.gif

Joo, niinhän siinä kävi kuin pelkäskin, pakko jättää väliin
bawling.gif
Töitä ja töitä. Täytynee sitten vaan raahautua johkin lähimäkeen ja pistää afterskit pystyyn
sad_orig.gif

Joo, >38C kuumetta edelleen, ei oo musta rinteeseen lähtemään.
Joku saa nyt ilmasen petipaikan kun ilmottattuu messiin tonne mun paikalle.

Meitsi jatkaa värjöttelyä peitonalla.....  
bawling.gif

Edit: toki lattiapaikkalaisista saa joku huudahtaa niin saa patjan alleen
biggrin.gif

Back