Elä suihkuttele tai tököttele, tee kuten tuossa jenkki ohjeessa neuvottu, mulle teki pajalle samanlain tai niinku siellä sanottiin et teki yamaha ratkaisun. Anto ton vanhan liittimen matkaan ja oli aika kärynny ja musta, hyvä ettei sytyttäny palamaan. Mutta mutta, ei sen jälkeen ole sähköongelmat vaivannu.
Tosin vielä jenkki foorumien neuvojen mukaan ite korjasin "sinisen liittimen" vian, tässä päästään helpommalla ku ei tarvi ku maajohto ohittaa liittimestä.
En voinu ajaa pajalle kun tuo sammui jo parkkiruudussa pari kertaa, piti korjata itse
Otin eilen katteet pois ja purin liittimen esille. Tuon itse liittimen saa suht hyvin purettua kokonaan kunhan vain on pieni lattapäämeisseli apuna. Tein siten että kun johdot oli irrallaan niin puristelin varovasti noita johtojen liittimiä pihdeillä, tökin ne takaisin liittimeen sisuksiin. Sitten tuo metallikampa päälle ja tinalla vielä kolvasin kaikki liittimet kiinni tuohon metallikampaan. Tuli aika törkeen näkönen kun tuota tinaa on varmaan kaksi kiloa tossa mutta toimii. Käärin taideteoksen vielä piiloon sähköteipilla kosteutta yms muuta vastaan. Nyt ei ainakaa tosta liittimestä oo kiinni, ei pätkiny enää sähköt kun kokeilin sitä heilutella, jopa ihan videotodistusaineistoa alla
https://www.youtube.com/watch?v=tGo2SaGUt9k