Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USAMielipiteitä kyseisestä pyörästä?
ku se kerran on noin hyväTämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USAMielipiteitä kyseisestä pyörästä?
Itte aloittelen kolmatta kautta Hiljan - VFR Vtec vm 2004 - kanssa ja mitään ajamiseen liittyvää kritiikkiä ei ole esitettävänä. Kehuja vaan.![]()
Omasta alamittaisuudesta johtuen olen höyläyttänyt satulasta liiat pois. Paransi tilannetta ja persukkeeen puutuminen loppui.
VFR on satulasta leveä, joten koko 173,5 cm:n mittavasta varrestani huolimatta olen päätynyt madaltamaan Hiljaa.
Nämä ovat siis omia henk.koht murheita. Pyörän vika ei missään tapauksessa.
Kyyti on hyvää. Jos haluaa ottaa aloitteen itsellen, se ei vaadi isoja manööverejä. Mikäli pitää leppoisasta menemisestä, VFR on vakaa.
Kuorma ei vaikuta käytökseen. Mitä nyt voisi vähän rivakammin lähteä, kulkua kyllä riittää.
Takapenkillä on kyytiläisen hyvä olla.
Suosittelen lämpimästi.![]()
-jami
ostitko ne öhlins-jouset ja jos ni onko jo asennettu?Tämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USAMielipiteitä kyseisestä pyörästä?
Itte aloittelen kolmatta kautta Hiljan - VFR Vtec vm 2004 - kanssa ja mitään ajamiseen liittyvää kritiikkiä ei ole esitettävänä. Kehuja vaan.![]()
Omasta alamittaisuudesta johtuen olen höyläyttänyt satulasta liiat pois. Paransi tilannetta ja persukkeeen puutuminen loppui.
VFR on satulasta leveä, joten koko 173,5 cm:n mittavasta varrestani huolimatta olen päätynyt madaltamaan Hiljaa.
Kyyti on hyvää. Jos haluaa ottaa aloitteen itsellen, se ei vaadi isoja manööverejä. Mikäli pitää leppoisasta menemisestä, VFR on vakaa.
Kuorma ei vaikuta käytökseen. Mitä nyt voisi vähän rivakammin lähteä, kulkua kyllä riittää.
-jami
HYvääkin , nyt vaan pystyy parantelemaan.... jos omaa en saa kaupaksi niin rakentelen sitten.. WB öhläri xenon jne...ku se kerran on noin hyväTämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USAMielipiteitä kyseisestä pyörästä?
-jami?![]()
miks ne öölinssit? vai puhutko paskaa?
04 - mallisen jouset vielä varmasti ok..?
tietty jokainen haluu omaansa parantaa , mut
taitaa jotkut sun viestit olla totuutta vailla?
(esim nim. niemi suositteli sulle wilbersiä.
pistit vaan paremmaks ja kirjotit öölins palikoist)![]()
ei kuulu ei. ei pätkääkään!!!Tuota noin...
Paskanpuhujaksi ei vielä tähän mennessä ole kukaan väittänyt.
Ei ole tapana puhua ja olla tekemättä.
On kaksi eri asiaa ottaa ensi tuntumaa VFR Vtec:istä ja laittaa se kriittiseen tarkasteluun liki parinkymmenentuhannen vaihtelevan matka-ajokilometrin jälkeen. Jos joku aloittaja kysyy VFR:stä, kerron sen, miltä VFR ittestä ekaksi tuntui.
Mitä se sulle, 800satku pätkääkään kuuluu, mitä mä tungen oman pyöräni alustan parantamiseksi.
Kauhavalainen on hyvässä terässä, niemi.
Sillä ei tässä madallusprojektissa ole tarvetta.
Linkku menee paikalleen näinä päivinä.
Kiirettä ajamaan ei mulla ole.
Jäätä, hiekkaa ja muuta roinaa on näillä teillä vielä riittämiin.
En silti ala kauhavalaistani myymään.
800satku, rupeahan perustelemaan kommenttiasi viesteistäni, mitkä ovat totuutta vailla.
-jami
niemen muistin mukaan tos talvella toi jousituskeskusteluTuota noin...
Paskanpuhujaksi ei vielä tähän mennessä ole kukaan väittänyt.
Ei ole tapana puhua ja olla tekemättä.
On kaksi eri asiaa ottaa ensi tuntumaa VFR Vtec:istä ja laittaa se kriittiseen tarkasteluun liki parinkymmenentuhannen vaihtelevan matka-ajokilometrin jälkeen. Jos joku aloittaja kysyy VFR:stä, kerron sen, miltä VFR ittestä ekaksi tuntui.
Mitä se sulle, 800satku pätkääkään kuuluu, mitä mä tungen oman pyöräni alustan parantamiseksi.
Kauhavalainen on hyvässä terässä, niemi.
Sillä ei tässä madallusprojektissa ole tarvetta.
Linkku menee paikalleen näinä päivinä.
Kiirettä ajamaan ei mulla ole.
Jäätä, hiekkaa ja muuta roinaa on näillä teillä vielä riittämiin.
En silti ala kauhavalaistani myymään.
800satku, rupeahan perustelemaan kommenttiasi viesteistäni, mitkä ovat totuutta vailla.
-jami
osta ihmeessä pois ku löydät kunnon yksilön.Eipä VFR tieto juuri lisäänny!Lapsellista riitelyä!!
jooEipä VFR tieto juuri lisäänny!Lapsellista riitelyä!!
myy se mul .(voiko tääl enää kysyy lopputulosta ilman kauhavan tai marttinin puukkoo?
Kyllä voi multa löytyy euron mora!![]()