• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda VFR 800 vtec

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naarva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukava ajoasento ja omasta mielesti ihan hieno.
Moottori tuntui laiskalta 2 päällä koeajettaessa vertaile cbr 600 f hintaero on kuitenkin huomattava saman vuoden malleissa.
 
Tuollahan sellainen tallissa möllöttelee.Pitäisi päästä kohta ajelemaan :cruising:Tuntuisi olevan aikas leppoisa ajoasento verrattuna edellisiin mopottimiin.Mutta aika näyttää
062802moto_prv.gif
 
Mielipiteitä kyseisestä pyörästä?
Tämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USA

Itte aloittelen kolmatta kautta Hiljan - VFR Vtec vm 2004 - kanssa ja mitään ajamiseen liittyvää kritiikkiä ei ole esitettävänä. Kehuja vaan.
biggrin.gif


Omasta alamittaisuudesta johtuen olen höyläyttänyt satulasta liiat pois. Paransi tilannetta ja persukkeeen puutuminen loppui.
VFR on satulasta leveä, joten koko 173,5 cm:n mittavasta varrestani huolimatta olen päätynyt madaltamaan Hiljaa.
Nämä ovat siis omia henk.koht murheita. Pyörän vika ei missään tapauksessa.

Kyyti on hyvää. Jos haluaa ottaa aloitteen itsellen, se ei vaadi isoja manööverejä. Mikäli pitää leppoisasta menemisestä, VFR on vakaa.
Kuorma ei vaikuta käytökseen. Mitä nyt voisi vähän rivakammin lähteä, kulkua kyllä riittää.
Takapenkillä on kyytiläisen hyvä olla.

Suosittelen lämpimästi.  
062802moto_prv.gif


-jami
 
Keväällä 2008 olin vaihtamassa pyörää ja jotenkin ihastuin VFR:ään. Lueskelin paljon netistä löytyneitä testejä ja käyttökokemuksia.

Tuntui sopivan minun käyttötarkoitukseen eli matkapyöräksi, joten tein kaupat pelkkien kylmätyyppien perusteella
tounge.gif
enkä ole katunut. Yhden kauden ajojen perusteella toimii minun käytössä täydellisesti. Ajoasento on hyvä ja pidemmätkin ajomatkat menee ongelmitta.

Täksi kaudeksi laitatin pyörään laukkusarjan (sivu ja taka) eli kesällä tulee kokemuksia siitä miten kuorma vaikuttaa käytökseen.

Laiskaksihan monet tuota haukkuvat, mutta minulle on riittänyt sekä kiihtyvyys että nopeus. Eikä väännössäkään ole valittamista.

Omien kokemusten perusteella voin suositella. Tosin ainahan kaikki omaansa kehuu vaikka IFA:lla ajaisi
biggrin.gif
 
Mielipiteitä kyseisestä pyörästä?
Tämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USA

Itte aloittelen kolmatta kautta Hiljan - VFR Vtec vm 2004 - kanssa ja mitään ajamiseen liittyvää kritiikkiä ei ole esitettävänä. Kehuja vaan.
biggrin.gif


Omasta alamittaisuudesta johtuen olen höyläyttänyt satulasta liiat pois. Paransi tilannetta ja persukkeeen puutuminen loppui.
VFR on satulasta leveä, joten koko 173,5 cm:n mittavasta varrestani huolimatta olen päätynyt madaltamaan Hiljaa.
Nämä ovat siis omia henk.koht murheita. Pyörän vika ei missään tapauksessa.

Kyyti on hyvää. Jos haluaa ottaa aloitteen itsellen, se ei vaadi isoja manööverejä. Mikäli pitää leppoisasta menemisestä, VFR on vakaa.
Kuorma ei vaikuta käytökseen. Mitä nyt voisi vähän rivakammin lähteä, kulkua kyllä riittää.
Takapenkillä on kyytiläisen hyvä olla.

Suosittelen lämpimästi.  
062802moto_prv.gif


-jami
ku se kerran on noin hyvä
confused_orig.gif
?
miks ne öölinssit? vai puhutko paskaa?
04 - mallisen jouset vielä varmasti ok..?
tietty jokainen haluu omaansa parantaa , mut
taitaa jotkut sun viestit olla totuutta vailla?
(esim nim. niemi suositteli sulle wilbersiä.
pistit vaan paremmaks ja kirjotit öölins palikoist
crazy.gif
)
 
Mielipiteitä kyseisestä pyörästä?
Tämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USA

Itte aloittelen kolmatta kautta Hiljan - VFR Vtec vm 2004 - kanssa ja mitään ajamiseen liittyvää kritiikkiä ei ole esitettävänä. Kehuja vaan.
biggrin.gif


Omasta alamittaisuudesta johtuen olen höyläyttänyt satulasta liiat pois. Paransi tilannetta ja persukkeeen puutuminen loppui.
VFR on satulasta leveä, joten koko 173,5 cm:n mittavasta varrestani huolimatta olen päätynyt madaltamaan Hiljaa.
Nämä ovat siis omia henk.koht murheita. Pyörän vika ei missään tapauksessa.

Kyyti on hyvää. Jos haluaa ottaa aloitteen itsellen, se ei vaadi isoja manööverejä. Mikäli pitää leppoisasta menemisestä, VFR on vakaa.
Kuorma ei vaikuta käytökseen. Mitä nyt voisi vähän rivakammin lähteä, kulkua kyllä riittää.
Takapenkillä on kyytiläisen hyvä olla.

Suosittelen lämpimästi.  
062802moto_prv.gif


-jami
ostitko ne öhlins-jouset ja jos ni onko jo asennettu?
tuo 800satku tais olla oikees? vai?
tais se pyörän madallus jäädä kauhavalaisen puukon
varaan vai?
smile_org.gif
vai opettelitko ajaa niin ku joskus oli tekstii tääl...
eli toinen jalka maahan ellei molemmat riitä.
omg.gif

kannattaa lukee se kolmiokappaleketju uudelleen .
se nimittäin toimii.
jos se kauhavan puukko on hyvä , ni ostan sen kyl.
ilmota vaan...
 
Tuota noin...

Paskanpuhujaksi ei vielä tähän mennessä ole kukaan väittänyt.

Ei ole tapana puhua ja olla tekemättä.

On kaksi eri asiaa ottaa ensi tuntumaa VFR Vtec:istä ja laittaa se kriittiseen tarkasteluun liki parinkymmenentuhannen vaihtelevan matka-ajokilometrin jälkeen. Jos joku aloittaja kysyy VFR:stä, kerron sen, miltä VFR ittestä ekaksi tuntui.

Mitä se sulle, 800satku pätkääkään kuuluu, mitä mä tungen oman pyöräni alustan parantamiseksi.

Kauhavalainen on hyvässä terässä, niemi.
Sillä ei tässä madallusprojektissa ole tarvetta.
Linkku menee paikalleen näinä päivinä.
Kiirettä ajamaan ei mulla ole.
Jäätä, hiekkaa ja muuta roinaa on näillä teillä vielä riittämiin.

En silti ala kauhavalaistani myymään.

800satku, rupeahan perustelemaan kommenttiasi viesteistäni, mitkä ovat totuutta vailla.


-jami
 
Mielipiteitä kyseisestä pyörästä?
Tämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USA

Itte aloittelen kolmatta kautta Hiljan - VFR Vtec vm 2004 - kanssa ja mitään ajamiseen liittyvää kritiikkiä ei ole esitettävänä. Kehuja vaan.
biggrin.gif


Omasta alamittaisuudesta johtuen olen höyläyttänyt satulasta liiat pois. Paransi tilannetta ja persukkeeen puutuminen loppui.
VFR on satulasta leveä, joten koko 173,5 cm:n mittavasta varrestani huolimatta olen päätynyt madaltamaan Hiljaa.
Nämä ovat siis omia henk.koht murheita. Pyörän vika ei missään tapauksessa.

Kyyti on hyvää. Jos haluaa ottaa aloitteen itsellen, se ei vaadi isoja manööverejä. Mikäli pitää leppoisasta menemisestä, VFR on vakaa.
Kuorma ei vaikuta käytökseen. Mitä nyt voisi vähän rivakammin lähteä, kulkua kyllä riittää.
Takapenkillä on kyytiläisen hyvä olla.

Suosittelen lämpimästi.  
062802moto_prv.gif


-jami
ku se kerran on noin hyvä
confused_orig.gif
?
miks ne öölinssit? vai puhutko paskaa?
04 - mallisen jouset vielä varmasti ok..?
tietty jokainen haluu omaansa parantaa , mut
taitaa jotkut sun viestit olla totuutta vailla?
(esim nim. niemi suositteli sulle wilbersiä.
pistit vaan paremmaks ja kirjotit öölins palikoist
crazy.gif
)
HYvääkin , nyt vaan pystyy parantelemaan.... jos omaa en saa kaupaksi niin rakentelen sitten.. WB öhläri xenon jne...
 
Tuota noin...

Paskanpuhujaksi ei vielä tähän mennessä ole kukaan väittänyt.

Ei ole tapana puhua ja olla tekemättä.

On kaksi eri asiaa ottaa ensi tuntumaa VFR Vtec:istä ja laittaa se kriittiseen tarkasteluun liki parinkymmenentuhannen vaihtelevan matka-ajokilometrin jälkeen. Jos joku aloittaja kysyy VFR:stä, kerron sen, miltä VFR ittestä ekaksi tuntui.

Mitä se sulle, 800satku pätkääkään kuuluu, mitä mä tungen oman pyöräni alustan parantamiseksi.

Kauhavalainen on hyvässä terässä, niemi.
Sillä ei tässä madallusprojektissa ole tarvetta.
Linkku menee paikalleen näinä päivinä.
Kiirettä ajamaan ei mulla ole.
Jäätä, hiekkaa ja muuta roinaa on näillä teillä vielä riittämiin.

En silti ala kauhavalaistani myymään.

800satku, rupeahan perustelemaan kommenttiasi viesteistäni, mitkä ovat totuutta vailla.


-jami
ei kuulu ei. ei pätkääkään!!!
tounge.gif

oon vaan sivusta seurannu....
 
Ei varmaan kovin paljoa ketjun aloittajaa auta nämä paikalliset väännöt jos alkuperäinen tarve oli saada kommentteja VFR:stä. Ihan vaan OT
biggrin.gif
 
Tuota noin...

Paskanpuhujaksi ei vielä tähän mennessä ole kukaan väittänyt.

Ei ole tapana puhua ja olla tekemättä.

On kaksi eri asiaa ottaa ensi tuntumaa VFR Vtec:istä ja laittaa se kriittiseen tarkasteluun liki parinkymmenentuhannen vaihtelevan matka-ajokilometrin jälkeen. Jos joku aloittaja kysyy VFR:stä, kerron sen, miltä VFR ittestä ekaksi tuntui.

Mitä se sulle, 800satku pätkääkään kuuluu, mitä mä tungen oman pyöräni alustan parantamiseksi.

Kauhavalainen on hyvässä terässä, niemi.
Sillä ei tässä madallusprojektissa ole tarvetta.
Linkku menee paikalleen näinä päivinä.
Kiirettä ajamaan ei mulla ole.
Jäätä, hiekkaa ja muuta roinaa on näillä teillä vielä riittämiin.

En silti ala kauhavalaistani myymään.

800satku, rupeahan perustelemaan kommenttiasi viesteistäni, mitkä ovat totuutta vailla.


-jami
niemen muistin mukaan tos talvella toi jousituskeskustelu
oli aika in. olis vaan kiva tietää mitä kenenkin neuvoista ja avuista ollu apuu.
harmi ku et myy. mulla ei oo kauhavalaista , ainakaan vielä
mut pitkä marttiini löytyy kyl. ja teräs on sekin.
wink.gif

tota apuu kaipaa tääl yks sun toinen.
harvoin ne korjaantuu puukosta puhumisee.
ps: apua tullut mut myös "vittuilua"
ja se kunnon kauhavalainen madaltaa sitä satulaa juuri niin paljon ku haluut
 
olin aamupäivällä kaupoil -05 vetekist.
26.000 km ja viininpunanen.
tosi siistikuntonen kaikinpuolin.
nyt noi aivosolut kutittaa aika tiuhaan.
täältähän kyl löytää aika paljon tietoo kyseisestä pelistä ,
mut kaikki ei oo ihan asiaa.?
tutun kans käyty keskustelu anto enempi . mut kukapa ei omaansa kehuis?
( :)jouset ainakin tos ok.
smile_org.gif
)
 
Eipä VFR tieto juuri lisäänny!Lapsellista riitelyä!!
osta ihmeessä pois ku löydät kunnon yksilön.
vfr 800 on kaikin puolin kelpo peli , jos et kaipaa tonnisen huipputehoo tai 600 satkun ketteryyttä.
itelle oli vuosia sitten yllätys nuo 2-päälläajo-ominaisuudet.
eli menee suoraan ku luotijuna ,(tietty mutkatiel vähän kangistuu) mut kaikin puolin mukava muuten.
1-päällä saa olla melkonen seppä et ne vähäset tehot "selättää".
kyl siinä puhtii on , ainakin näihin "munat tankin päälle" vehkeisiin verrattuna.
lisäksi tuo vikalista on aika lyhyt.
--,,,,  lataussäädin , v-tekis kallis venasäätö , hondan tyypillinen heikko ohjauslaakeri,,,,,
onhan niitä vikoja muitakin tietty , ku kuitenkin tekninen peli on mut kyl tuo niitä varmimpii on
ps. sori sulle nuo "kinat"
itse oon kaupoilla ku kaikkeen kyllästyy joskus.
eli vaihteluu haluun.
 
Eipä VFR tieto juuri lisäänny!Lapsellista riitelyä!!
joo
persiist tuo kina , myönnetään.
mut tuo konepyörä on kyl kaikin puolin ok.
!älä osta jos kauhavalaista aattelet ennen ku pystyt ajaan sil,,,
wink.gif
!
tuo 800 satanen kertoikin aika paljon. mut lisäisin siihen tosi maukkaat äänet. siis avarimmilla pöntöillä.
toki nois äänissä yks haitta: ja se on se vfr vinkuna
yks tykkää ja toinen ei.
päätä ite.
voi olla et eka kauden jälkeen haet jo jotai n muuta mopoo.
mut epäilen.
(voiko tääl enää kysyy lopputulosta ilman kauhavan tai marttinin puukkoo?
eek.gif
 
(voiko tääl enää kysyy lopputulosta ilman kauhavan tai marttinin puukkoo?


Kyllä voi multa löytyy euron mora!
033102bebe_1_prv.gif
 
palataas tohon vfr kulkuun:
osaavis hanskois tuo pieksee nuo cbr tonniset yms.
ei tehoilla mut harva niistä isojen omistajista ne tehot hallittee.
(koettu on)
ja lisäks: ei kukaan terve ihminen osta uusia jousiosia ellei niistä mitään hyötyy.
mulla ainakin luonne muuttu pyöräs täysin ja jopa omas pääs ku ei niil pelkil aneemisil säädöil tarvinnu enää koittaa parantaa.
biggrin.gif
 
Back
Ylös