Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep jep... itellä on kanssa jotku vanhat crossihanskat Toimii loistavasti kuumalla,ku tässä nurkissa pyöriiOsta crossihanskat...uskomattoman hyvät ajaa, viileät, suojaavat myös pahemmilta vaurioilta jos vahinko sattuu! Eikä ole pahemmin hinnalla pilatut...![]()
Niinpä niin, mutta ovatko nuo hanskat kuumia kädessä?? Meinaan ilman ajoviimaa ruuhkassa tms. hitaassa ajossa. Ajattelin nyt hanskoja jotka hieman suojaisivat ötököiltä ja ainakin pahimmilta raappeilta jos kaatuu. Nuo krossihanskat varmaan olisivat tosiaan hyvät...tai ainakin mukavat. Oikein suunniteltu hikiseen menoonMitä suojaavuuteen tulee, niin kangas-,crossi- yms. hanskat eivät juurikaan suojaa tarjoa, kun asfaltilla "kontataan". Sen mitä olen itse päässyt vierestä todistamaan, niin lippojen jälkeen kangashaskat ovat olleet aikalailla riekaleina, ja kädet myös sitten sen mukaisessa kunnossa.![]()
Mitäs kaikkea sitä on puuhailtu hanskat kädessä?Itselle ostin kuukausi sitten MP-asun hanskat
Muuten hyvät hanskat mutta nyt kummassakin hanskassa iso reikä.
En suosittele.
En ainakaan suosittele Alpinestarsin GP- hanskoja. Ovat kyllä ohuet ja viileät, mutta kytkinpuolen hanskan etusormen nahassa on n. 17.000 km ajon jälkeen jo reikä.
njep..Osta crossihanskat...uskomattoman hyvät ajaa, viileät, suojaavat myös pahemmilta vaurioilta jos vahinko sattuu! Eikä ole pahemmin hinnalla pilatut...![]()
Omat GP plussat kesti kolme kesää, noin 50 000 km ja tuli lipattua useampaan kertaan. Käyttänyt hanskoja siis kevät-kesä-syksy, kaikki ajot, seuraavaksi ostan samanlaiset/vastaavat, suosittelen.En ainakaan suosittele Alpinestarsin GP- hanskoja. Ovat kyllä ohuet ja viileät, mutta kytkinpuolen hanskan etusormen nahassa on n. 17.000 km ajon jälkeen jo reikä.
Sama vika samassa paikassa ja kyseessä samat hanskat (Vai olikohan ne ne halvemmat, aivan sama, Alpinestarsit kuitenkin.). Suomeksi sanottuna paskan möivät, luulis tuohon hintaan jo saavan hanskat jotka kestää 20tkm ilman ylimääräisiä reikiä. Kaatuiltukaan niillä ei ole. Myös ompeleet on aika onnetonta tekoa joissain paikoissa, langanpäitä repsottaa heti uutena yms pientä.
Seuraavat hanskat lähtee selkeästi hintaluokasta alle 100e, mitä olen kytännyt ja kokeillut kavereiden hanskoja niin laatu ainakin näyttää paremmalta eikä ole heti uutena mitään epämääräisiä repsotuksia.
Sattui minulle ehkä maanantaikappale, mutta silti katselen muun merkkistä hiilikuituisilla rystyssuojilla varustettua ohutta nahkahanskaa.Omat GP plussat kesti kolme kesää, noin 50 000 km ja tuli lipattua useampaan kertaan. Käyttänyt hanskoja siis kevät-kesä-syksy, kaikki ajot, seuraavaksi ostan samanlaiset/vastaavat, suosittelen.