• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Huiput

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeehu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ps. Laittakaa ny noihin enkkoihinne vielä paikka, päiväys ja tarkka kellonaika, mielellään vielä yhteystiedotkin...  
wink.gif
252 mittarinopeutta
Motopark, pääsuora 30.8.2004  
033102bebe_1_prv.gif

(mä en osaa ajaa  
bawling.gif
)
eek.gif
Hullu mies! Mä en oo saanu siinä edes nelosta rajottimeen, eli jotain luokkaa 200 kmh varmaan mittarinopeus ollu. Tosin shikaanista vois avata kakkosella, se vois auttaa asiaa. Mutta kun vässykkä ei uskalla  
confused_orig.gif

Paikkana Motopark, pääsuora, 20.9.2004.

Vai puhuitko sä sittenkin takasuorasta?  
lookaround_orig.gif
288km/h suurin lukema jonka olen siellä suoran päässä kymppiärrän mittarissa nähnyt...

Niin siis ja paikkahan oli tuo motoparkin takasuora
omg.gif

Kutosella rajoittimelle 277 tutkaan. Pyöränä K4 gixxer jossa piikkiä pienempi eturatas. Matkavessa.

br, Mikko

Ysisatasella Diverillä mittariin 220 Jyväskylän seudulla, aika hyvin "pappajammulle" , kaveri veteli 1200Bänditillä 250 mittariin ( meni ohi).

Korkeimmista nopeuksista en puhu mtn, mutta ihmettelin vielä joku päivä sitten miksi kotilot tulevat niin vauhdilla perä edellä vastaa aina kun jossain lenkin käy. Noh, GPS kertoi syyn. Mittari näyttää 10 km/h liian vähän! Ja minä kun ajelin aina vaurulta 10-15 km/h yli rajoitusten kawan mittarivirheeseen tottuneena. Noh, olihan sitä mittarivirhettä tässäkin vehkeessä, tosin aivan toisin päin...
nixweiss.gif

Kerran lipsahti vahingossa 95 km/h alueella, jossa oli 80 km/h rajoitus, mutta ei enää toistu.
talktohand.gif

Kawalla 262kmh olisi vielä ehkä kiihtynyt mutta suora oli niin lyhyt.

Vetäsin ainaski jotain 300 km/h. No joo. Ainaki halusin, mutta jäivät huiput 180km/h.
tounge.gif

Maanantaina suljetulla alueella (oikeesti) koitin, vitosvaihteella 180km/h punarajalla, kutosella ei ehtinyt vetää loppuun. Sigmalla mitattu.

Pyörä FZS600 '03, välitykset -1/+2 etu/taka

ilta auringon saattelemana 121 kyyryssä motarilla tre-helsinki ja pyöränä xx-04....
tounge.gif

Maanantaina suljetulla alueella (oikeesti) koitin, vitosvaihteella 180km/h punarajalla, kutosella ei ehtinyt vetää loppuun. Sigmalla mitattu.

Pyörä FZS600 '03, välitykset -1/+2 etu/taka
No mä ajattelinkin että mitäs kettua mutta sullahan olikin noi ratastukset tollaset. Orkkisväleillä muistaakseni kutosella melkein täpissään ~230 km/h tienoilla. Ois ehkä kivunnu inauksen vielä lisääkin mutta loppu suora kesken.

Mites musta tuntuu että mä oon vastannu tähän threadiin jo?
nixweiss.gif

Pyöränä -03 kusiainen gikseri ja mittari on parhaimmillaan näyttänyt 274km/h. Vielä ois ehkä muutaman yksikön saanu tosihinutuksella lukemaa isommaks.

308 km/h Joensuun lentokentällä Toivon päivänä tänä suvena 1500 Hayabusa-pyörällä. Polliisit tutkas... Taitaa olla niillä se mittarivirhe.
wink.gif

Kawa Z750:sta irtosi Sigman mukaan 214km/h. Pyörän mittari näytti mitä hittoa lie. Varmaan 240km/h. Ehkä se tuosta vielä vähän nousisi, jos tarpeeksi pitkän suoran löytäisi jostain.

Back