Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siel on lähtösuora ja pääsuora.Vai puhuitko sä sittenkin takasuorasta?![]()
Miten mutkanen osuus voisi muka olla pääsuora? Takasuoran taas ei välttämättä tarvii olla suora, koska se ei oo nimeltään niin merkittävä.Siel on lähtösuora ja pääsuora.Vai puhuitko sä sittenkin takasuorasta?![]()
Takasuora on siellä alalenkillä![]()
(tai jotain)![]()
p.s. mikäs sit on Botnian "pää"suora?![]()
Mulla ottaa 299 km/h Motoparkin takasuoralla jo siinä oikeaan taipuvassa ylämäessä. Tosin välitykset pudotettu 17-39:stä 16-41:een ja mutkassa renkaanvierintämatka on huomattavasti lyhyempi.R1:llä sain muistaakseni n. 250km/h mittariin siinä Motoparkin takasuoralla. Varmaan pääsis lujempaa kun tottuis, olin silloin ekaa kertaa siellä.
Joo aattelinkin, että sinne sais mittariin vakiovälityksillä vaikkapa nykyisellä Gixxerilläni n. 270km/h. Siis ihan katukunnossa ja katurenkailla. Ainakin aika lähelle varmaan sitä menis..Mulla ottaa 299 km/h Motoparkin takasuoralla jo siinä oikeaan taipuvassa ylämäessä. Tosin välitykset pudotettu 17-39:stä 16-41:een ja mutkassa renkaanvierintämatka on huomattavasti lyhyempi.R1:llä sain muistaakseni n. 250km/h mittariin siinä Motoparkin takasuoralla. Varmaan pääsis lujempaa kun tottuis, olin silloin ekaa kertaa siellä.Mutta kyllä se säilyy 299:ssä siitä eteenpäinkin. Eli "reaalista" mittarinopeutta täytyy kertyä noin 275-280 km/h. Kawa menee noilla välityksillä punarajan tuntumaan.![]()
Tutkaan olen vetänyt muistaakseni 276km/h Räyskälän vanhalla radalla. Ei sillä ihan 200 mph kerhoon pääse. Sen täytyy olla kovaa kyytiä.![]()