• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Huiput

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeehu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ps. Laittakaa ny noihin enkkoihinne vielä paikka, päiväys ja tarkka kellonaika, mielellään vielä yhteystiedotkin...
wink.gif
252 mittarinopeutta
Motopark, pääsuora 30.8.2004
033102bebe_1_prv.gif

(mä en osaa ajaa
bawling.gif
)

200, pyöränhakumatkalla Saksassa Autobaanalla Ausfahrtin kylän kohdalla :-)
aura-autona Porsche 911 Turbo, jonka kuski ilmeisesti päätti karistaa mopopojan kannoiltaan ja painui horisonttiin. minä laitoin vilkun oikealle.... (YZF600R Thundercat -99)

Tarkasti kalibroitu sigma meni nurin (300)
-tai jäi sinne maksimi 336kmh, jota en oikein usko.
biggrin.gif
kolmeensataan asti sigma toimii loogisesti.

Nollaa enimmäkseen näytellyt. Tarttis varmaan vaihtaa vaijeri tai jotain mutta joka vaihteella saa kyllä rajoittajaa vasten.

250 km/h,2-päällä,olisi mopo halunu lisää mutta oli pakko himmata kun oli arvokas lasti kyydissä
062802moto_prv.gif

Ite sain -00 600 seeppariin hikisesti 260 mittariin. Nykyisellä en ole uskaltanut ottaa kuin n.200.. -04 Rykkosellä reilut 270. Suljetulla alueella tietty.
tounge.gif

Zet-äks kympillä ja Sigmalla kellotettu ~260 km/h silloin kun sillä vielä uskalsi ajaa noin lujaa. Uusi laite ei tuohon taida edes pystyä joten jäänee voimaan
blush.gif

Tyydyn lukemaan lehdistä notta 260km/h pitäis mennä... Ite en ole innostunu kokeileen kuin hiukka toisen markan puolelle.
lookaround_orig.gif

ps. Laittakaa ny noihin enkkoihinne vielä paikka, päiväys ja tarkka kellonaika, mielellään vielä yhteystiedotkin...  
wink.gif
252 mittarinopeutta
033102bebe_1_prv.gif

(mä en osaa ajaa  
bawling.gif
)
eek.gif
Hullu mies! Mä en oo saanu siinä edes nelosta rajottimeen, eli jotain luokkaa 200 kmh varmaan mittarinopeus ollu. Tosin shikaanista vois avata kakkosella, se vois auttaa asiaa. Mutta kun vässykkä ei uskalla
confused_orig.gif

Paikkana Motopark, pääsuora, 20.9.2004.

Vai puhuitko sä sittenkin takasuorasta?
lookaround_orig.gif

wink.gif
252 mittarinopeutta
033102bebe_1_prv.gif

(mä en osaa ajaa  
bawling.gif
)
eek.gif
Hullu mies! Mä en oo saanu siinä edes nelosta rajottimeen, eli jotain luokkaa 200 kmh varmaan mittarinopeus ollu. Tosin shikaanista vois avata kakkosella, se vois auttaa asiaa. Mutta kun vässykkä ei uskalla  
confused_orig.gif

Paikkana Motopark, pääsuora, 20.9.2004.

Vai puhuitko sä sittenkin takasuorasta?  
lookaround_orig.gif
R1:llä sain muistaakseni n. 250km/h mittariin siinä Motoparkin takasuoralla. Varmaan pääsis lujempaa kun tottuis, olin silloin ekaa kertaa siellä.

256 sigmaan ,"seskaron suoralla".Kemin lentokentällä 1500m 248 tutkaan/sigma 250...(vanhalla konneella 118hv takis...)

Back