252 mittarinopeuttaps. Laittakaa ny noihin enkkoihinne vielä paikka, päiväys ja tarkka kellonaika, mielellään vielä yhteystiedotkin...![]()
Motopark, pääsuora 30.8.2004
(mä en osaa ajaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
252 mittarinopeuttaps. Laittakaa ny noihin enkkoihinne vielä paikka, päiväys ja tarkka kellonaika, mielellään vielä yhteystiedotkin...![]()
No höh...kyä määki Botniaringillä kovemmin...252 mittarinopeuttaps. Laittakaa ny noihin enkkoihinne vielä paikka, päiväys ja tarkka kellonaika, mielellään vielä yhteystiedotkin...![]()
Motopark, pääsuora 30.8.2004![]()
(mä en osaa ajaa)![]()
360km/3h![]()
268 -03 R6:lla~267km/h R6:lla![]()
(mä en osaa ajaa)![]()
R1:llä sain muistaakseni n. 250km/h mittariin siinä Motoparkin takasuoralla. Varmaan pääsis lujempaa kun tottuis, olin silloin ekaa kertaa siellä.252 mittarinopeuttaps. Laittakaa ny noihin enkkoihinne vielä paikka, päiväys ja tarkka kellonaika, mielellään vielä yhteystiedotkin...![]()
(mä en osaa ajaa)
Hullu mies! Mä en oo saanu siinä edes nelosta rajottimeen, eli jotain luokkaa 200 kmh varmaan mittarinopeus ollu. Tosin shikaanista vois avata kakkosella, se vois auttaa asiaa. Mutta kun vässykkä ei uskalla![]()
![]()
Paikkana Motopark, pääsuora, 20.9.2004.
Vai puhuitko sä sittenkin takasuorasta?![]()