Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja smc:llä pientä tilannetta![]()
missäpäin ajelit?Tässä omaa kurvailua jäällä Alla tosin jääpiikit. Suosittelen, pito riittää!
Valkealan suunnalla on mökki. Ei virallista rataa, eikä ympäristölupaa, mutta eipä ollut naapureita mökkeilemässä.missäpäin ajelit?Tässä omaa kurvailua jäällä Alla tosin jääpiikit. Suosittelen, pito riittää!
Mulla piti myös kytkin vinkaisevan äänen aina kun lähti rivakammin liikenteeseen. Öljyinä oli silloin Castrol R4 10w/50. Königillä sanoivat, että R4 on liian "hienostunutta" öljyä yksinkertaiseen koneeseen. Käskivät koittamaan Castrol GPS 15w/50 ölbää.. JosPk seudulla kellään 650 06 ----> husaa jonka koneen ääniä pääsisi kuuntelemaan? Oma kun rupesi? pitämään outoa kihnaavaa rallatusta vesipumpun läheisyydestä.Voisi verrata samanlaiseen mopoon jotta onko ääni ihan normaali. kaikki näyttäisi olevan ok ja öljytkin ilman ylimääräistä hilettä. ajettu nyt 22.5h ja huollot suoritettu aina ajoissa. Kytkin narahtelee myös välillä ja viimeisen ajokerran aikana moottorijarrutuksessa kun pienemmälle pykälti niin tuli tää uusi kihnaavakilinäkolinakohniaoutoääni. öljyinä ollut castrolin litkut.![]()
Mites nuo jääpiikit, kestääkö ajaa yhtään jäistä tietä pitkin? On niin lyhyt matka ajaa järvelle mutta ei taida viittii ajamalla viedä..Tässä omaa kurvailua jäällä Alla tosin jääpiikit. Suosittelen, pito riittää!
En ole kokeillut (enkä aio) muualla kuin jäällä ajelua noilla. Olen ymmärtänyt, että ei tarvitse kuin kerran sutaista kiveä vasten niin alkaa renkaat olemaan entiset.Mites nuo jääpiikit, kestääkö ajaa yhtään jäistä tietä pitkin? On niin lyhyt matka ajaa järvelle mutta ei taida viittii ajamalla viedä..Tässä omaa kurvailua jäällä Alla tosin jääpiikit. Suosittelen, pito riittää!![]()
TuommosetOnko ketään ostanut / asentanut Zetan Armor Handguardia
Omaan smotoon? Sellai kaarevaa mallia. Tilasin itse königiltä hintaan
78e ja petyin kyllä laatuun kun tänään saapuivat. Eivät sopineet
paikalleen ilman vääntämistä, ja merkkikin oli kylkeen liimattu tarra.
Tämän hyvän lisäksi kytkin kahva ei liikkunut vapaasti suojan ollessa ns. samassa asennossa kutkinkahvan kanssa.. Mahtoikohan nyt tulla riittävän vaikeasti kerrottua?
Eli kytkimen vivun olisi pitänyt olla joko suojan yllä, alla tai sitten viimeinen vaihtoehto olisi ollut kahvan lyhennys. Päädyin kuitenkin asiakaspalautukseen..
Josko vielä laittaisin kapistuksen kuvan![]()
Berggi on vielä jää/metsäkunnossa, mutta noita tarrasarjoja olen itsekkin katsellut. Königiltä löytyisi tehdasenska tarrasarjoja. Peileiksi oon suunnitellu sellaisia pieniä, mitkä kiinnitetään kahvatuppeihin.Jokos husat on tuunattu kesän pöristelyihin? Omaan pitäisi saada uudet muovit ja tarrat sekä laitaa laillinen kilpiteline "alkuperäisen" tilalle. peilitkin uupuu kun varret katkeilee.![]()