Kukaan ei puhu rispektistä vaan ihan muusta asiasta mutta mistäpäs sinä sen olisit tiennyt...![]()
![]()
harrikka kaupasta respektiä kaikille sitä tarvitseville![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukaan ei puhu rispektistä vaan ihan muusta asiasta mutta mistäpäs sinä sen olisit tiennyt...![]()
![]()
harrikka kaupasta respektiä kaikille sitä tarvitseville![]()
Eikö se niihin aikoihin vaihtanut omistajaa..?Jotkut puritaanit ovat sitä mieltä, että vuoden 1969 jälkeen ei ole Harrikoita tehty. En tiedä, tapahtuiko silloin muita muutoksia kuin että vanha kunnon tasavirtalaturi korvattiin vaihtovirtalaturilla. Jos se Harrikan aitous on sähköstä kiinni, niin kaipa se sitten...
Jep, AMF ja määrä alkoi korvata laadun.Eikö se niihin aikoihin vaihtanut omistajaa..?Jotkut puritaanit ovat sitä mieltä, että vuoden 1969 jälkeen ei ole Harrikoita tehty. En tiedä, tapahtuiko silloin muita muutoksia kuin että vanha kunnon tasavirtalaturi korvattiin vaihtovirtalaturilla. Jos se Harrikan aitous on sähköstä kiinni, niin kaipa se sitten...
ei tule heti mieleen missä joku olisi muuta väittänytkään, voihan toki olla että meni silmien ohi......mutta se on kyllä mielen heikkoutta väittää että moiset olisivat miltään tekniseltä ominaisuudeltaan millään tapaa ylivertaisia, jos kassavirta / laatu suhde jätetään laskusta pois.
tunnustan olevani heikkomielinen, mutta henkilökohtaisesti pidän hd:n tarvike/varaosa-saatavuutta ylivertaisena muihin merkkeihin nähden. teknisen ylivertaisuuden puolesta en liputa. mekaaniset äänet ja isot toleranssit tavallaan "kuuluu" tähän juttuun.Itselläni ei sinällään ole mitään H-D harrastusta vastaan, olenkin varmasti käyttänyt enemmän aikaa semmoisten ruuvaamiseen kuin ajamiseen, kavereilla kun on moisia, mutta se on kyllä mielen heikkoutta väittää että moiset olisivat miltään tekniseltä ominaisuudeltaan millään tapaa ylivertaisia, jos kassavirta / laatu suhde jätetään laskusta pois.
No eikös H-D business idea ollut ihan alun alkujaan tehdä ja myydä halvemmalla prätkiä kuin kilpailijansa, kuten vaikka Indian. (Tai kalliit tuontipyörät kuten Vincentit, Brough superiorit jne.)
Kohteenaan sakki joilla ei esim. ollut varaa ostaa autoa ?
sanoi:Ellen ole ihan väärin ymmärtänyt niin H-D oli ennen sotia suht. yleinen ison pyörän merkki Suomessakin ja jossain vaiheessa kai yleisin merkki jolla päijänneajossa pärjättiin.
sanoi:Sittemmin moottorin kokoon perustuva verotus hilasi hurli durlien hinnat taivaisiin.
sanoi:C-rockerikin on ihan nostalginen konsepti.
sanoi:Mutta noin karkeasti ottaen näyttäis että H-D suuri nousu perustuu hyvin pitkälle muuhun kuin teknisillä ominaisuuksilla myymiseen.