Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nicht mehr...kunhan ei olisi servojarruja, niin tuokin olisi hyvä.. vai onko siinä vielä/enää?
1/2 dl 2T-öljyä täyteen be-tankkiin kerran kesässä, loppuu be-pumpun vaihdotMoi.
Olen tullut vakaasti siihen tulokseen, että bemarit kestää huomattavasti paremmin jos sen huoltaa itse eikä vie liikkeisiin rikottavaksi ja pilattavaksi.
Itselläni on K1200 gt (2003) ajettu 60 000 ilman ainuttakaan korjausta. Alkuperäinen akkukin on vielä
Huoltoliikkeen mukaan se on hengenvaarallinen koska:
-sitä ei ole ikinä huollettu liikkeessä, Eikä ainuttakaan liikkeen leimaa huoltokirjassa![]()
-renkaina Heidernau
-ainuttakaan alkuperäistä BMW-huolto-osaa ei ole käytetty
-kaikki nesteet on ostettu motonetistä
-lähes kaikkiin mahdollisiin paikkoihin laitettu rasvanipat
-polttoainepikaliittimet vaihdettu letkukaraksi klemmareilla
-takalaukun telineen tein mallin mukaan tse rst-putkesta
-ei koskaan päivitetty ohjausyksikön ohjelmia
Edellinen K100 oli merkkiliikkeen huollossa kolmekertaa.
-yläkolmioista oli unohdettu kiristyspultti
-kardaanin neulalaakerin lukituspulttia ei ollut kiristettu
-asennettu väärä rengas, kesti 500 km
-sivulaukku naarmutettu huollon aikana
- etc..etc..
Eli ei olisi rahaakaan korjata huollon tekemiä vahinkoja![]()
Ei kai nyt noilla kilometreillä voi vielä mitään vikaa olla... Vasta sisään ajettu nääs. Mut pidä käsiä ristissä kuitenkin, ettei se pieni mitättömän tuntuinen tiiviste vaihdelootan ja kytkimen välillä ala vuotaa... Tai koneen ja kytkimen välinen. Kuulostaa pieneltä asialta, mutta mokoman takia tehtävä kytkinremontti ei sitä ole.Itselläni on K1200 gt (2003) ajettu 60 000 ilman ainuttakaan korjausta. Alkuperäinen akkukin on vielä
Ei niitä tarttekaan, jos ei ole painepuolen liitin muovinen. Jos on, niin kannattaa vaihtaa metalli-versioon.Vaan miksi ihmeessä ne bensaletkun pikaliittimet pitäisi vaihtaa kiinteisiin? Vaikeuttaa vaan tankin irrottamista ja huoltotoimenpiteitä. Niistä oli recall aikoinaan ja jos ne on vaihdettu, niin ei pitäis olla ongelmia.
Minulla (tai siis pyörässäni, jääköön omat vuodot tässä kohtaa tilittämättä)alkoi tiiviste vuotaa 65000km kohdalla ihan ilman öljyn ylitäyttöäkin. Harmittihan se remontti, kun kytkinlevykin oli vielä lähes uuden mitoissa.Ja Kunkulle vielä, miksei muillekin. Käsiä ei tarvinne ristiä, kunhan ei laita liikaa öljyä moottoriin, tai vaihteistoon. Siis ei yhtään liikaa. Vaihdeaskiin öljyä ei oikein helposti liikaa saakaan, mutta moottoriin saa ja sitten ei auta käsien ristiminenkään..![]()
Ai mistäkö tiedän? Kantapään kautta, tuo kun ei ollut mun ensimmäinen K 12 RS.