hidas57
New member
No mulla oli justiin toisin päin. Ei jumankauta, on tää oma sentään mukava! No mulla on kyllä vaan K1200R Sport, eli ei niinkään kyykky kuin K13S, jossa kohdalla alkaa raja kulkemaan.Oma bussi oli viime kesänä huollossa Heinolla ja pyysin päiväksi lainaan uuden K1300S:n. Kurvailtuani päivän (n. 250 km) tuttuja Pirkanmaan mutkapätkiä olin todella iloinen saadessani palauttaa bemun ja sain bussin alle.
Kuten Hidas57 tuossa aiemmin totesi, niin eri kategoriassa ja eri ostajakunnalle on nuo pyörät. En vaihtaisi bussia bemariin vaikka bemu maksaisi 5 tonnia vähemmän. Ei vaan ole minun tarpeeseen tuo biimeri.
Mihin tarpeeseen muuten tuo bussi mahtaa olla, Suomessa? Toosi kyykky, vaatii oikein erikseen ruhon asettelua, mutta paljon kankeempi kuin vaikka gixu. Kulku? Ei pysty paljoa hyödyntämään.
Jos K13S:n saisi edes samaan hintaan, niin pakkohan se olisi laittaa, vaikkei oikeasti tarvii.
Niin sen verran vielä, että jos ei ole ennen ajanut bemarin kaltaisella pyörällä, jossa keula ei ns vajoa jarrutuksissa, niin ei siihen pienessä ajassa totu. Mutta kun on tottunut, niin typerältä tuntuu sellainen käsilläseisonta.