Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL, mä oikeesti nauroin!Jumalaade...-käväsinHeinolla koeajamassa bemun K1300S mallin sillä vaihdeavustimella ja ESA.lla...nii siinä kävi et samantien vaihdoin 3000 ajetun 2011 mallin vfr1200f hondan (lukekaa täysin epäonnistuneen virityksen)
Itse ajan kaksitoistasatasella manuaali Vifferillä. Ja miellyttävästi.Ja parempia matkasportteja olivat esim?
Siis 5 uutta takanakkia tällä kaudella. Luinko oikein vai ymmärsiknö väärin? Vai käytätkö pelkkiä erittäin pehmeitä kisakumeja? Vai oletko ajanut niin penteleenmoisesti.Nostetaanpa aihetta ylös jos olis kertynyt lisää kokemusta kyseisestä pyörästä?
Alkanut kiinnostaa tuo pyörä FJR:n kaveriksi.
Jos uutta ostelee mistä tuo kannattaisi ostaa? Toisin sanoen missä palvelu pelaa.
Millainen rengaskulutus tuolla on, kun tuo FJR tykkää niistä ainakin kovasti (5 uutta takasta tällä kaudella ostaneena)
Paljonko rengas kesti ja mikä malli oli alla.
ps. Aihetta käsittelevät ketjut on kyllä luettu
No huhhuh. Jos yksin ajeleepi niin Vifferin takajousitus kyllä pelittää erinomaisesti. Kaksi päällä sanoovatten pehmeäksi, ite pidän jäykimmällä kaksi päällä. Ja sitten löysennän kun yksin lähden. Kun on vakiona se toimiva jäykkyyden säätö. Ja takuuvarmasti toimii myös ajan kanssa.Oman koeajon perusteella taas VFR 1200 ei oo missään parempi kuin vanhempikoppainen k1200S, joka on jo vanha malli vaikkei erot isoja olekkaan. Tosin ulkonäkö miellyttää Hontassa. Paremmalla jousituksella se ois jo aika paljo kovempi.
Eikös niistä viffereistä mene koneita vähän väliä:Niin että kokonaisuus huomioiden, en todellakaan ymmärrä, että mistä sitä Bemussa maksaa niin turkaisesti. Kun vielä on epävarmuus luotettavuudesta kaikkine tiedonsiirtojärjestelmineen. Sori vaan bemarikuskit.
Recall
MCN
Joskus moista harkitsin, mutta päädyin sittenkin tuttuun, turvalliseen ja luotettavaan bemariin. Luotto meni moiseen Hondan ongelmapesään. Moottori sentään on aika tärkeä osa luotettavaa matkantekoa, mutta näköjään Honda ei vielä ole harjoitellut tarpeeksi kauan, jotta osaisi tehdä toimivia moottoreita. Vaikka tuo Honda näyttää ihan petolinnun perseeltä monen mielestä, niin ulkonäkö olisi kyllä mulle kelvannut. Sen sijaan kaikissa ammattilaisten tekemissä vertailuissa se on jäänyt pahasti bemarin varjoon, joten ei kai nyt tuollaista epäonnistunutta luomusta kehtaa ostaa.
No näköjään hinta onkin pudonnut roimasti, kun eihän tuo tekele kellekään kelpaa:
2010 VFR1200FD 24.499€
2011 VFR1200FD 18.999€
Voikohan tuo pitää paikkaansa? On kyllä selvä merkki laitteen huonoudesta, jos ei mene kaupaksi kuin hintaa noin röyhkeästi dumppaamalla.
Eihän tuo honda ole juuri kerännyt kehuja vertailuissa. Mutta saattaa 2010 -mallin ostaneita hieman vihellyttää kun mopon vaihtoarvo putosi maahantuojan avustuksella aika reippaasti jos nyt vaikka bemaria yrittäisi hamutaNo näköjään hinta onkin pudonnut roimasti, kun eihän tuo tekele kellekään kelpaa:
2010 VFR1200FD 24.499€
2011 VFR1200FD 18.999€
Voikohan tuo pitää paikkaansa? On kyllä selvä merkki laitteen huonoudesta, jos ei mene kaupaksi kuin hintaa noin röyhkeästi dumppaamalla.
No eipä ollut tuossa UK:n takaisinvetojutussa mitään ihmeellistä. Hyvähän se on, että valmistajalla on tarkat tiedot valmistamistaan tuotteista niin että voi vastata huutoonsa kaikissa tapauksissa. Eller huru?Eikös niistä viffereistä mene koneita vähän väliä:Niin että kokonaisuus huomioiden, en todellakaan ymmärrä, että mistä sitä Bemussa maksaa niin turkaisesti. Kun vielä on epävarmuus luotettavuudesta kaikkine tiedonsiirtojärjestelmineen. Sori vaan bemarikuskit.
Recall
MCN
Joskus moista harkitsin, mutta päädyin sittenkin tuttuun, turvalliseen ja luotettavaan bemariin. Luotto meni moiseen Hondan ongelmapesään. Moottori sentään on aika tärkeä osa luotettavaa matkantekoa, mutta näköjään Honda ei vielä ole harjoitellut tarpeeksi kauan, jotta osaisi tehdä toimivia moottoreita. Vaikka tuo Honda näyttää ihan petolinnun perseeltä monen mielestä, niin ulkonäkö olisi kyllä mulle kelvannut. Sen sijaan kaikissa ammattilaisten tekemissä vertailuissa se on jäänyt pahasti bemarin varjoon, joten ei kai nyt tuollaista epäonnistunutta luomusta kehtaa ostaa.
No näköjään hinta onkin pudonnut roimasti, kun eihän tuo tekele kellekään kelpaa:
2010 VFR1200FD 24.499€
2011 VFR1200FD 18.999€
Voikohan tuo pitää paikkaansa? On kyllä selvä merkki laitteen huonoudesta, jos ei mene kaupaksi kuin hintaa noin röyhkeästi dumppaamalla.
Sehän on oikein hyvä kuluttajan kannalta, että jotain laatutuotetta saa edullisesti, vaikka ylivuotistakin. Sillä näissä asioissa laatu ei huonone ajan hampaassakaan.
Hintapolitiikka huvittaa, tai surettaa, kun vertaa meikäläisiä törky mp hintoja edistyksellisten mp maiden hinnoitteluun.
Veroja pitäisi saada alemma. Vaikka Viffelin saakin 2010 mallisena 19t €, niin jenkkilässä maksaa uusi US$16000, nyyh.
Ulkonäkö värien myöden on aina makuasia, ja niin monta on mieltä kuin on miestäkin.
Jokainenhan omastaan tykkää, ainakin toivottavasti.
Eiköhän tuolla ketjun alkupäässä ollut 1. subjektiivista vertailua puimuri vs. viffeli.
Lieneekö siihen syytä tähän kirjoitteluun.
Anyway ei muuta kuinJa renkaat pääasiassa asfalttia kohden.![]()
Tua FJR kuskin renkaiden kuluttelu kyllä kummastuttaa.
Ehkäpä sihinkin tulee vastaus.
No minuva ei vihellytä, kun mopo pidetään pitkään eli yli 100t km:n mennään.Eihän tuo honda ole juuri kerännyt kehuja vertailuissa. Mutta saattaa 2010 -mallin ostaneita hieman vihellyttää kun mopon vaihtoarvo putosi maahantuojan avustuksella aika reippaasti jos nyt vaikka bemaria yrittäisi hamutaNo näköjään hinta onkin pudonnut roimasti, kun eihän tuo tekele kellekään kelpaa:
2010 VFR1200FD 24.499€
2011 VFR1200FD 18.999€
Voikohan tuo pitää paikkaansa? On kyllä selvä merkki laitteen huonoudesta, jos ei mene kaupaksi kuin hintaa noin röyhkeästi dumppaamalla.