ttuttu
MotOrg ry
Totta puhut, mutta tällainen tavis mopoilija ei piittaa muusta, kuin toimivasta eteenpäin menevästä kulkupelistä.K1200S ja K1300S välissä on kuitenkin yhden mallisukupolven ero tekniikassa.Saa sitä Bemariakin ylivuotisena - mulle tulee kohtsillää ylivuotinen K1200S, jossa on ESA, ajotietokone ja hömppäväritys (joku lisähintainen väri, joka on mulle yhdentekevä) sekä normi ABSit, hanskalämppärit ym, vm 2008, joka rekkaroidaan 2010. Pyyntihinta oli 19990e. Pistin 2 mopoa väliin ja kaupat tuli silti.Uuden ylivuotisen K9 Busan tosin saa nyt 15 kiloeuron pintaan, ehkä allekin. Eroa L0-malliin (2010) on vain värityksissä.
Mutta jos minulta kysytään, ei K1300S ja Hayabusa ole oikein edes saman kategorian laitteita. Vaikka molemmat onkin varmasti monikäyttöisiä, Bemu on huomattavasti enempi tourinkipyörä, kauttaaltaan hienostuneempi, Busa taasen on pohjimmiltaan sportti.Eli; tuosta moposta pyydettiin jotain 24ke vuonna 2008, mutta sitä se kaupassa seisominen tekee.![]()
![]()
2009 ja 2010 Hayabusa taas on teknisesti ihan samoja kamppeita.
Jumalaade...-käväsinHeinolla koeajamassa bemun K1300S mallin sillä vaihdeavustimella ja ESA.lla...nii siinä kävi et samantien vaihdoin 3000 ajetun 2011 mallin vfr1200f hondan (lukekaa täysin epäonnistuneen virityksen)Hyuomenna saa bemun,piti ottaa se koeajopyörä ku ei jus muita ollu.MUTTA VID