HiTec
New member
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (GriZzLy @ Huhti. 17 2003,08:34)</td></tr><tr><td id="QUOTE">vähän siltä että niitä ei kiinnosta yhtään auttaa mua missään[/QUOTE]<span id='postcolor'>Ainakin SAUK Karamalmilla (Espoo) löyty nimen omaan YSTÄVÄLLISTÄ palvelua
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (GriZzLy @ Huhti. 17 2003,08:34)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Nyt pitäis vaan saada dokumentti mikä kelpaa. Mennään tänään kiertämään muita konttoreita näyttämässä paperit heille, ja katotaan mitä he sanovat... Jotenkin mulla on paha kutina
[/QUOTE]<span id='postcolor'>Itse käytin pyöräni paperit ensin AKE:n konttorilla ja kun kaikki oli OK niin mikäs siinä. Sitten tuli päivä samalla konttorilla, saman inssin juttusilla, pyörän kanssa ja kun siitäkään ei moitetta löytynyt => katsastustodistus tuli jotta napsahti
Kokemus-sivulta löytyy 20.05.-02 kohdalta noi alkuperäiset saksalaiset dokkarit, joista ainakaan mun tapauksessa ei moitteen sanaa löytynyt
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (GriZzLy @ Huhti. 17 2003,08:34)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Nyt pitäis vaan saada dokumentti mikä kelpaa. Mennään tänään kiertämään muita konttoreita näyttämässä paperit heille, ja katotaan mitä he sanovat... Jotenkin mulla on paha kutina