Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Utelen onko muilla ollut vastaavaa 2018 H2 SX kanssa ja mistä tämä vois johtua. Kawa on mulla nyt kolmatta kesää ja resonointi kahvoissa on vaan voimistunut. Resonointi alkaa 3000rpm kohdalla ja on niin voimakas että alle tunnin ajon jälkeen käpälät on ihan turtana. Resonanssi ilmenee jo paikallaankin kierrättäessä alkaen mainitusta 3000 jälkeen, peileistä ei nää, kytkin ja jarrunestesäiliössä nesteet vaahtoaa, pleksi resonoi sekä virtalukon muovikehikko.
Moi ja tervetuloa palstalle,
oisko tästä apua: https://h2sxriders.net/forum/viewtopic.php?t=1114
siellä mainitaan "loose steering stem" ja jotain ohjeita sen fiksaamiseen
Kun kyse on nimenomaan kierroslukua seuraavasta värinästä, niin ainakin aikanaan oma vanha z1000sx oli jossain määrin herkkä ruiskurunkojen synkkauksen suhteen. Jos sitä ei ole tehty tai huolto-ohjelman mukaisesta viime synkasta on paljon aikaa, niin sen vaikutusta voisi kannattaa kokeilla. Lisäksi moottorin kiinnityspultit runkoon voisi olla hyvä tarkistaa, ettei joku ole löystynyt.
Kiitos vinkistä. Tarkistin tuon ja olihan siellä selvä välys kun apinan raivolla rynkytti, jumppailin yläkolmion auki ja kiristin mutta varsinaista ongelmaa se ei poistanut.
Sama vika, toissapäivänä sai hakea postista ohjekirjan.Ihmeiden aika ei ole ohi. Sumekolta tuli postia tänään

Pari jarruaiheista kysymystä.
Ainakin näissä uudemmissa H2 SX (ainakin 2022 ->) on VHA toiminto eli Vehicle Hold Assist. En tiedä onko vanhemmissa malleissa. Tämä ominaisuus siis lukitsee jarrun pyörän pysähdyksissä ollessa. Varsin kätevä ominaisuus esim. ylä/alamäessä pysähdyttäessä.
Omassa pyörässä se aktivoituu takajarrua hetken painamalla pysähdyksissä ollessa. Netin ihmeellisestä maailmasta löytyy kuitenkin tieto, että sen pitäisi aktivoitua joko taka- tai etujarrua painamalla. Miten muilla, saatteko VHA:n aktivoitua etujarrua painamalla?
Onko joku havainnut pyörässään olevan integroidut jarrut eli taka/etujarrua painettaessa etu/takajarrukin pikkuisen jarruttaisi? Tällaistakin huhua liikkuu maailmalla mutta omasta pyörästä en tällaistakaan ominaisuutta ole löytänyt. Enkä kyllä kaipaakaan sellaista.