Kawasaki Ninja H2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Smistik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
H2R dynossa: [video]http://www.cycleworld.com/videos/popular_videos/exclusive__kawasaki_ninja_h2r_dyno_run_video/?con=outbrainvideo&obref=obinsite%3Dobinsite#ooid=drOGRpcTpi5WIt-OyXtnA3evAI5rXp8z[/video]

Hienosti hehkuu putki, kumma kyllä vasta liitoskohdasta alkaen. Luulisi että alkukäyrät olisivat kuumin paikka. Mahtaa ääntä löytyä erilailla kuin noissa turbovehkeissä.

Onkohan noi siivet kääntyvät vai mitä tapahtuu kun etupyörä nousee yli 200 kyydeissä?
 
Hienosti hehkuu putki, kumma kyllä vasta liitoskohdasta alkaen. Luulisi että alkukäyrät olisivat kuumin paikka. Mahtaa ääntä löytyä erilailla kuin noissa turbovehkeissä.

Onkohan noi siivet kääntyvät vai mitä tapahtuu kun etupyörä nousee yli 200 kyydeissä?

tuosta yhdyskohdasta ne lämpenee, kun jokaisen putken lämpö yhtyy siinä.

vähän kipunaa, männän päästä irtoaa metallia?
 
Nauratti tuo äänissä ei ole rajaa kun tehdään rata pyörä :)-:)- Mutta siellä kyllä on niitä rajoja...
Eiköhän sieltä putkesta pala villoja, sen takia tulee kipunaa:grin:
 
Kipunathan tulee männän palautusjousesta ja sen laakereista. Sehän on selvä ...
 
No oikeesti kipinöinti johtuu tosta ahtimesta sillä sytytystulpan kipinä se siellä vain karkailee putkesta ulos kun puhuri on niin kova sylinterissä eikä kipinä aina ehdi edes sammua . Joo näin se on...
 
No oikeesti kipinöinti johtuu tosta ahtimesta sillä sytytystulpan kipinä se siellä vain karkailee putkesta ulos kun puhuri on niin kova sylinterissä eikä kipinä aina ehdi edes sammua . Joo näin se on...

:grin: Tämä on henkilökohtainen suosikkini!
 
On kyllä sialutoon keksintö ei voi muuta sanoa... :dunno:
Tämäki tapaus olis huamattavasti kiinnostavampi jos siinä käytettääs kakspyttyistä konetta niin ku kunnon prätkis yleensä eikä aina sitä nelipyttyystä, joka on ilmiselvä auton kone.
Sais tuata ylimääräästä läskiäki pois mitä täs keksinnös kyllä riittää... Yli 200 kiloa ajopaino mitä helevettiä onko tua joku matkapyärä vai?

Siis miättikää ny jos täs olis 1000cc V2 tai R2 motti ja tua ahdin ja 200hv/helvetisti vääntöä jo alakiarroksilla ja sit viä paino 190 kg ajokunnos!
Niin kyllä olis makia peli, mutta ku ei niin ei.
Laitetaan ylileveä ja raskas auton motti poikittain haarojen välihin ja kuvitellahan, että tää on parasta mitä saa... :blink:

Mutta muuten olis aiva kiva, mutta tua kone pilaa hyvän aihion. :boring:
 
No oikeesti kipinöinti johtuu tosta ahtimesta sillä sytytystulpan kipinä se siellä vain karkailee putkesta ulos kun puhuri on niin kova sylinterissä eikä kipinä aina ehdi edes sammua . Joo näin se on...

Onkos se nyt sitten hukkakipinä:D
 
twininä tuo 300hp olisi melko mahdoton saavuttaa. Kun twinissä lämpö ja energia rasittaa esim vain 4 pakoventtiiliä ja kahta kiertokankea, niin rasitukset on ihan älyttömiä verrattuna rivineloseen, jossa on sentään neljä kiertokankea ja 8 pakoventtiiliä johon lämpö voi jakaantua.

katselemalla tuota pakoputken punertumista voitte miettiä mitä tapahtuisi twinin pakoventtileissä.

Itse pidän aivan mielettömänä suorituksena tuota ducatin 205hp twinistä!

vaikka kuutioita on 1290, niin yksipyttiseksi muutettuna voi miettiä, että yhden sylinterin about 650cc pitäisi tuottaa yli 100hp per sylinteri.!
 
Niin no 300hepoa on jo aika palio, jopa orggilaiselle :grin:
Mutta 200hv onki jo helepompi saada jos Ducatista saa sen jo vaparina, vaikka onki isompi mylly.

Ja olishan se remmitetty kakspyttyynen aika kiva peli muutenki ku huipputehojen takia. :orgmp:
 
Back
Ylös