Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee kuulemma "jälkitoimituksena" paikalliseen liikkeeseen, mut ei tienny että kerkeekö tälle ajokaudelle.Saahan niitä varmaan ainakin suoraan Duellilta, ihmetyttää kyllä jos paikallinen mopoliike ei niitä tilaa?!Saiskohan noita freespirittejä tilattua mistään?
Paikallisessa mopoliikkeessä oli muutama jäljellä mut ei löytyn sopivia.
44 kokoa sovitin mikä on normaalisti mulle sopiva mutta oli tosiaan vähän liian isot..
mullon kanssa tollaset.... mutta oli pakko heti uutena päivittää nuo nauhat ,, nyt saa paremmin narutettua.Louisilta 14,95 € (ei mitkään nopeat jalkaan laitettavat)
![]()
Tuolta pitäisi löytyäSaakos tuota Probiker kenkiä mistään eteläsuomesta,vai pitääkö tilata Louisilta? On muuten nätin näköset...![]()
Osta mullekkin FreespirititOxtarin Freespirittiä testasin jalassa ja hyvältä tuntui. Juuri sellainen mitä olin hakemassa. Myös Endorphinia käsissä pyörittelin, mutta oli mielestäni liian lenkkarimainen. Huomenna käyn Freespiritit hakemassa.
Dr.Jekyleitä oon itekin tsiigaillut, mutta tuntuvat olvan loppu joka paikasta. Lienee haluttua tavaraa...Stormin kuvastossa oli jotain dainesen keveitä tossuja, olivat omasta mielestäni ihan hyvännäköisiäkin. Semmoisia voisi jopa harkita sidin ajokenkien rinnalle, Dr.jekyll , Ago, Ago Estiva, Honest John jne
Mahtaako kellään olla kokemuksia noista dainesen kengistä?
Chigagosta kanksterimallinen luodinkestävä viulukotelo vois olla hyvä..? Menee varmaan taas "toss'ei oo suojaa tarpeex kun jäät junan alle"-linjalle, mutta itse käytän tavallisia nahkabootseja kuumalla kelillä, joskus teräsvahvistettuja turvakenkiä.Pääseekö noita kenkiä testaamaan missään? Oon muutamassa putiikissa käyny mutta tuntuisi siltä, että yleisesti myydään vain "neuvolakokoja." Eurooppalaisen kengän numeron pitää alkaa 5:lla että mahtuu. Leveempi kenkä menee pikkusta alle. Ikävä tilata kokeilematta, mut kohta on kai pakko.![]()