Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäpä tähän lisäämään. 2wheelsistä tuli lyhyt kytkinkahva, kun tuo Brembon vakiokahva on ihan soppeli omaan käteen. Klappia hieman, kuten tässäkin mainittu, muttei ajossa häiritse. Kiristin säätöpultit ja välys pieneni hieman.Nyt on sitten kokeiltu miten kiinan halpiskahvat toimivat ajossa:
* otin lyhyet, juuri oikean mittaiset ja hyvät käteen
* säätö helppo
* hieman klappia ylös/alas suunnassa, saisi olla tarkemminkin sovitettu
* kelpaa mulle, hintansa väärtti
Juu sama täällä värit karkailee.Nyt rupee se laatu paljastumaan,ilmeisesti uv-säteily polttaa kahvoista eloksoinnin pois,musta sekä punainen väri haalistunut aikalailla,eikä ole liuotinaineella pesty.
Samaa näkyy tekevän täälläkin. Oransseista taittuvista kahvoista katoaa väri runko-osasta, mutta itse kahva-osa taas näyttää pitävän värinsä kirkkaana.Juu sama täällä värit karkailee.Nyt rupee se laatu paljastumaan,ilmeisesti uv-säteily polttaa kahvoista eloksoinnin pois,musta sekä punainen väri haalistunut aikalailla,eikä ole liuotinaineella pesty.
Meinasin tilata kans samaisesta puljusta maanantaina kaffat, mutta pihinä miehenä laitoinkin tilauksen the2wheelsiin, eikä ol näkyny..Tilasin RideitMotosta "pazzot" sunnuntaina ja DHL toimitti tänään perille. Nyt kädet syyhyten asentamaan ja sitten![]()
Katsohan toimitusajat suomeen, mulla otti kaffeleissa reippaan viikon kun saapuivat suomeen...Meinasin tilata kans samaisesta puljusta maanantaina kaffat, mutta pihinä miehenä laitoinkin tilauksen the2wheelsiin, eikä ol näkyny..![]()
Sammahäär, on saaneet oikein aurinko rusketuksenMustista shorty-kahvoista on kesän kuluessa lähteny kytkin puolen kiinnikeosaa lukuunottamatta värit kokonaan, kiinnikeosa on edelleen täysin musta. Muuten ei moittimista.
Juuh, eipä taida nuo värit kauaa pysyä. Siksipä tilasinkin hopiat, jos ne pysyis parempana.Katsohan toimitusajat suomeen, mulla otti kaffeleissa reippaan viikon kun saapuivat suomeen...Meinasin tilata kans samaisesta puljusta maanantaina kaffat, mutta pihinä miehenä laitoinkin tilauksen the2wheelsiin, eikä ol näkyny..![]()
Kultaset jatekettavat taittuvat hässäkät silloin tilasin, eipä oo hirveesti enää kultaa pintapuolella mutta alapinnassa sitten onkin..![]()
Kawamiäs tilas vihreet (ku halvalla sai) mut jos kuluu värit niin sit on paikoitellen hopiat...Juuh, eipä taida nuo värit kauaa pysyä. Siksipä tilasinkin hopiat, jos ne pysyis parempana.Katsohan toimitusajat suomeen, mulla otti kaffeleissa reippaan viikon kun saapuivat suomeen...Meinasin tilata kans samaisesta puljusta maanantaina kaffat, mutta pihinä miehenä laitoinkin tilauksen the2wheelsiin, eikä ol näkyny..![]()
Kultaset jatekettavat taittuvat hässäkät silloin tilasin, eipä oo hirveesti enää kultaa pintapuolella mutta alapinnassa sitten onkin..![]()
![]()
Mä tilasin omaani heterouksissani alkuviikosta punaiset. Saapa nähdä, minkävärisiksi nuo kuoriutuvat, jahka tulevat.Kawamiäs tilas vihreet (ku halvalla sai) mut jos kuluu värit niin sit on paikoitellen hopiat...![]()