Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri haluaisi kuunnella radiota ajellessaan mutta ei ole semmoisia vehkeitä. Noh, otetaan blondikonstit käyttöön.
Tallennetaan päivän radio-ohjelma muistitikulle ja kuunnellaan sitten ajellessa..![]()
Oletko itse kokeilliut noita radiollisia luureja, niistä ei toistaiseksi tee yhdelläkään yhtään mitään.Miten olisi kypäräluuri, jossa on radio?
Kuten esim Midland BT Next.
Oletko itse kokeilliut noita radiollisia luureja, niistä ei toistaiseksi tee yhdelläkään yhtään mitään.
Ostin juuri mainitunlaisen laitteen, mutten ehtinyt vielä kokeilla.
Yksi valintakriteeri oli tuo RDS-radio. Sepä harmi, jollei sillä tee mitään.
Eikö se siis ole tarpeeksi herkkä vai mikä siinä mättää?
Kaveri haluaisi kuunnella radiota ajellessaan mutta ei ole semmoisia vehkeitä. Noh, otetaan blondikonstit käyttöön.
Tallennetaan päivän radio-ohjelma muistitikulle ja kuunnellaan sitten ajellessa..![]()
Mites esim. http://www.radiot.fi/ -sovellus puhelimeen (iOS, Android, WP) ja kuulokkeet päähän?
Jänesnuorukaisen lailla loikkii ajatus.. Jaksa lukea, onko tätä jo mainittu.
Jos reissunpäällä takarengasta vaihdattaa, kuten itsellä on tapana,
..(koska olen niin köyhä, ettei ole varaa suomen hinnoilla gummeja vaihtaa)..
Ei ole paska idea kaivaa takarenkaalla esim. hiekkaparkkikselle monttu, ja kuluttaa liukas pinta pois.
Tästä vähemmän huomiota herättävä versio on ajella ekat kilometrit rauhassa ja senkin jälkeen pitää kumipuoli tiukasti kitkalla tiessä. Näin olen itse aina tehnyt renkaanvaihdon jälkeen ja toistaiseksi on pystyssä pysytty.
Tai sitten heti rengasliikkeen pihasta lähtiessä reilusti torvi auki, jolloin se liukas pinta muuttuu savuksi n. 100 metrin matkalla.

Tai sitten heti rengasliikkeen pihasta lähtiessä reilusti torvi auki, jolloin se liukas pinta muuttuu savuksi n. 100 metrin matkalla.
Eiköhän se ongelma ole uudella renkaalla kantatessa, tuo niksi ei siihen auta![]()