Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä se mihkään tommosesta lähde, allekirjoittaneella on jo kaks kertaa tänä vuonna lipsahtanut yli kolmenkympin ylitys eikä ole ollut puhettakaan kortin lähdöstä. Seuraavasta kyllä sitten lähteekin jos tulee kolmas vuoden sisään tai neljäs kahden vuoden.Nykyään lähtee kortti sitten 21 km/h:n ylinopeudesta...
Älä usko kaikkea mitä videolla näkyyIhan ulkopuolisena ja pohdiskellen:
Jos haluaa ajaa lujaa ja pitää korttinsa ja radat ei kiinnosta, niin miksei ota rekkareita irti, opettele paria hyvää reittiä (ei kyttien tiedossa ja josta pääsee vaihtamaan maisemaa), ja lähde sitten ajelemaan ylinopeuksia - aika huono tuuri täytyy olla että sellainen poliisikone tulis vastaan, että sillä kiinni sais?
^Tuo on yleistä ainakin joissain eteläisimmissä Euroopan maissa (tosin niillä vähemmän poliiseja ja ehken huonompi kalusto) ja toimii. Ja 'haamuajajan' videoista päätellen toimii myös myös muissa Pohjoismaissa.
Niin ja tuohon ei tarvitse edes korttia![]()
Jos lähtee lakia rikkomaan ja liikennettä vaarantamaan, niin samahan se on miten sitä tolla tasolla rikkoo, vaiko eikö?
Ei Khousti mihkään ole vaihtunut eikä kuollut kertaakaanHaamuajaja on vaihtunut jo kerran tai kaksi.
Edellinen kuoli liikenneonnettomuudessa (ylätys yllätys)
Vai 200 mittarissa 70Km/h alueellaÄsken lähti kortti 124@70. 600 € sakkoa.
Palaa vaan hermo niin helposti noiden kotilo kuskien kanssa. Olin jo tiputtamassa nopeutta ku poliisit tuli vastaan onneks ei ollu enää sitä 200 mittarissa.
Huomenna täytyy käydä anelemassa ni saa sit tietää kauan kortti hyllyllä.![]()
Ei oo vaikea arvata miksi noita seuraamuksia ylinopeuksista on kiristettyVai 200 mittarissa 70Km/h alueellaÄsken lähti kortti 124@70. 600 € sakkoa.
Palaa vaan hermo niin helposti noiden kotilo kuskien kanssa. Olin jo tiputtamassa nopeutta ku poliisit tuli vastaan onneks ei ollu enää sitä 200 mittarissa.
Huomenna täytyy käydä anelemassa ni saa sit tietää kauan kortti hyllyllä.![]()
![]()
kyllä jotain järkee pitäis olla mopolla ajellessa, ettei noita![]()
tarvi sytytellä kellekkään!
Mitä liikkuu ihmisen päässä kun 70 alueella on 200km/h vauhtia.
Onko mopo ollut vasta vähän aikaa ja "uutuuden" hekuma saa tekemään tuollaisia älyttömyyksiä liikenteessä!
Radalle noi agressiot pitäisi poistaa, eikä yleisessä liikenteessä!
No, myös "järkeä" noihin ylinopeuksiinkin!Ylinopeuksia tulee vaikka sanktiot olisivat millaiset. Luulen että on menty jo sen rajan yli, jolloin rangaistukset eivät enää ole kannattavia. a) Porukka lopettaa duunit kortittomuuden ajaksi b) Kiinnostus loppuu ja ajetaan sitte vaikka ilman korttia
Enkä kyllä prkl soikoon sytytäkään yhtään kynttilää tuommoisille kaheleille, vaikka mitä tapahtuisi.kyllä jotain järkee pitäis olla mopolla ajellessa, ettei noita![]()
tarvi sytytellä kellekkään!
Tää "kiihtyy huomaamatta" tai "vahingossa" on ehkä maailman huonoin selitys. Tuohon vetoavat saisivat piikin jälkeen hankkia seuraavaksi ER-5:n tai jonkun joka pysyy käsissä. Siltä varalta että ei itse osaa ilman mittaria lainkaan vauhtiaan hahmottaa on useimmisssa kulkuneuvoissa nopeusmittari josta sitä voi seurata. Jos taas ei kykene lukemaan mittaristoa kannattaa harkita bussilla/ratikalla/junalla liikkumista. Olen joskus muinoin ajanut mopolla kadulla huomattavaa ylinopeutta, mutta en koskaan vahngossa enkä huomaamatta. Tosin tyhmäksi/kyvyttömäksi/tietämättömäksi heittäytyminen on suomalaisten vakioselitys aina kun jostain jäädään kiinni.Uutuuden huumaa!
10 vuotta sitten viimeksi ajennu kevarilla.
Nousee nopeus niin helposti että ei edes tajua![]()
Niin on.Tää "kiihtyy huomaamatta" tai "vahingossa" on ehkä maailman huonoin selitys.Uutuuden huumaa!
10 vuotta sitten viimeksi ajennu kevarilla.
Nousee nopeus niin helposti että ei edes tajua![]()
Ylinopeutta ajetaan tarkoituksella kun kyykyllä ei on liian epämukavaa körötellä jotain 80 km/h. Ongelma on se, että nopeusrajoitukset ovat liian alhaisia kyykyn vauhti- ja ohjautumisresursseihin verrattuna. Sen takia nopeusrajoituksia pitää nostaa eikä laskea. Tänä vuonna on monin paikoin alennettu aiempia 100 km/h rajoituksia 80 km/h:ksi, vaikka tyhjä tie itsessään mahdollistaa monin paikoin 200 km/h nopeudet ilman mitään vaaraa kuskille tai muille tiellä liikkujille. Nykymeininki on tätä demareiden "kun minulla ei ole kivaa, sinullakaan ei saa olla kivaa"- v*ttuilua prätkäkuskeja kohtaan.Olen joskus muinoin ajanut mopolla kadulla huomattavaa ylinopeutta, mutta en koskaan vahngossa enkä huomaamatta. Tosin tyhmäksi/kyvyttömäksi/tietämättömäksi heittäytyminen on suomalaisten vakioselitys aina kun jostain jäädään kiinni.