Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla saman firman ClearSoundit järeimmällä suodattimella, ei valittamista. Joitakin havaintoja tavallisiin "eareihin" verrattuna:Tänään kävin teettämässä valokset noista Elacin biopacteista. 4-5 viikkoa toimitusaika, joten kokemuksia kerron jahka tulpat saan.
Saman valmistajan MusicSafe tulpat on ihan samat, mutta halvemmat.Tuollaiset ostina ja tuulenhuminat ja suhinat jne vaimeni kiitettävästi. Eikä nuo päässä tule samanlaista tukkoista oloa kuin perus-earien kanssa joita en korviini enää tunge.
MotoSafe
Tulppien laittaminen tuntunee onnistuvan vain sillä mukana tulevalla "putkella", ovat nimittäin tosi pehmeää matskua.
Ja 30e hinta tuntuu vähän rahastukselta. Mutta itse olen kyllä ollut tyytyväinen jopa hintaansa nähden.![]()
Sama täällä, toteutin lopulta pitkäaikaisen suunnitelmani ja teetín valokset juuri äsken, loppu ajokaudesta varmaan pääsee testaamaan miltä nuo vaikuttaa. Milläs suotimella olette näitä tilailleet? Itse otin tuon tehokkaimman ML01-mallin.Tänään kävin teettämässä valokset noista Elacin biopacteista. 4-5 viikkoa toimitusaika, joten kokemuksia kerron jahka tulpat saan.
Sillä suurimmalla vaimennuksella otin itelleni. Käytössä ollut motosafet joissa keltainen vaimennin, muistaakseni kauppasivat 25db vaimennuksella ja sekin on tuntunut olevan siinä ja siinä, että riittääkö.Sama täällä, toteutin lopulta pitkäaikaisen suunnitelmani ja teetín valokset juuri äsken, loppu ajokaudesta varmaan pääsee testaamaan miltä nuo vaikuttaa. Milläs suotimella olette näitä tilailleet? Itse otin tuon tehokkaimman ML01-mallin.
t. Janne
On noissa toinenkin huono puoli noissa muotista tehtävissä...Mulla saman firman ClearSoundit järeimmällä suodattimella, ei valittamista. Joitakin havaintoja tavallisiin "eareihin" verrattuna:Tänään kävin teettämässä valokset noista Elacin biopacteista. 4-5 viikkoa toimitusaika, joten kokemuksia kerron jahka tulpat saan.
-Istuvuutta ei voi verrata tavallisiin tulppiin
-Vaimentaa repivän tuulen äänen yhtä hyvin, jopa paremmin
-Kypäräpuhelin/radio kuuluu paremmin, ei tarvi huudattaa
-Kaverin puheen kuulee vierestä, vaikka on kypärä päässä (Schuberth R1) ja moottorit käynnissä
-Ei ärsytä tai "paina" korvaa, vaikka koko päivän tulpat korvissa
Huonoa:
-Voi paska, ne tulpat jäi toisen takin taskuun
Itsellä nämä tulpat olleet keväästä asti työkäytössä (firman piikkiin), nyt lomaillessa pyöräilykäytössä.
Mulla on ollut "siniset kuuset" pitkään käytössä. Itse asiassa mulla on kuusi-mallisia tulppia useita erilaisia. Oleellista on, että kuuset on tehty mahdollisimman pehmeästä materiaalista, jotta ne menevät korvaan mukisematta ja mukautuvat muotoihin hyvin.3M 1100 tulppia käyttänyt abt 10v ja ei mitään muuta moitittavaa kuin että helteellä toisinaan aika haastava laittaa korvaan. Vaimentaa hyvin eivätkä paina vaikka oisivat tuntikausia päässä yhteen menoon. Oikeita Eareita ei omat korvat kestä kuin muutaman minuutin.
Vois kyllä kokeilla nuita 3M sinisiä kuusia ihan vertailun vuoksi että millaiset ne on. Ois ainakin helpompi laittaa korvaan kun pyörii kylillä asioilla yms. ja kun pottaa pitää käyttää tiheämmin pois päästä.
Tommoset ostin kokeeksi.Tämmösillä quietin tulpilla oon tullut tähän mennessä aika kivasti toimeen.
No näyttää hyviltä, mutta missään ei kerrota paljonko ne vaimentaa.
Itse teetätin kevään 2011 messuilla, ja ainakin tähän mennessä vaikuttaa vuoden parhaalta ostokseltaPari vuotta sitten mp-messuilla teetin korvatulpat. http://www.finfonic.fi/Default.aspx?id=326345
Sen vuoden ehdottomasti paras ostos.