• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
miten 690 endurosta saa etuputkiensuojat irti eli olen vaihtamassa niitä mustiin?? ne ei mahdu tulee pois pelkästään eturenkaan irrottamalla ja suojien ruuvit avaamalla..
nixweiss.gif
Varmaan pitäis putket puottaa pois. Ihte en sitä viithiny ruveta tekemään niin sahasin rautasahalla sieltä takapuolelta suojan halki (huomaat kyllä mistä kohasta kannattaa sahata). Nätisti sai venyttämällä pois. Ja uusille tein tietty samoin ja hyvin istuu ja pysyy eikä kukaan huomaa niissä mitään outoo.
smile_org.gif

Isot pojat varmaan ottais putket alas, mut näin meikäläisen maalaisjärellä hoitu tämä homma.
tounge.gif

juu puukko heilahti ja siisti tuli
033102beer_1_prv.gif
kyllä näin amatööriasentaja joutuu oikoo tälläsissä paikoissa
wink.gif

ja kiitoksia vastauksesta
thumbs-up.gif

Kiitos.

Vaihto on käynyt mielessä lähinnä vaihtamisen ilosta. Edessä on myös muutto uuteen kaupunkiin ja pikkasen tourinkimpi peli olisi hyvä nurkkiin tutustumiseen... Mikään pakko / hoppu tässä ei ole, mutta hintapyynti on minusta ihan kohtuullinen, myös ostajalle.
ai että... Just möin trumpan pois ja lupasin itelle ettei pyörää kuin ehkä kesän parin päästä mutta tää jotenkin nosti kuumeen taas pintaan. Muutenkin SMC:tä ajatelliu seuraavaks pyöräks.

Just tollanen sopivasti mausteltu pikkumusta ilman mitään fucking racing tarroja.

Hieno on peli ei voi muuta sanoa..

...Muutenkin SMC:tä ajatelliu seuraavaks pyöräks...
Vähän sama vika Rahikaisella... Hiukan tuo mietityttää, että tuo 2800 kilsaa on tosi vähän jopa minun pyöränvaihtorytmilläni  
biggrin.gif

Siksi olisi kiinnostanut kuulla, että johtuuko tuo kenties
- pettymyksestä pyörämallin suhteen
- tyypillisestä takuuvaihdetusta mittaristosta (nollilla uusi)
- vai kenties yber-anti-tourinkiominaisuuksista...

Kerro lisää!  
062802jumpie_prv.gif

EDIT: Hintapyyntösi kuullostaa minustakin ihan kohtuulliselta!

Kyllä taitaa itelläkin lähteä trumppa vaihtoon keväällä ja tuollaista sitten tilalle. Hieno on ja hinta kohillaan

Pyörä on otettu ajoon tasan vuosi sitten elokuussa ja 08 sillä ajettiin alle 300km. Minä olen ajanut loput kilometrit tänä kesänä. Mittaristo on alkuperäinen, eikä siinä ole vielä merkkiäkään sumentumisesta. Muutenkin smc on toiminut kuin aurinkokello Saharassa.

Omia kilometrejä on rajoittanut 10-12 tunnin päivät Mersun ruorissa ja huima kahden päivän kesäloma. Pitää varmaan ajaa enemmän kilometrejä, ettei ostajat epäile vilunkia.; )

Pyörä on otettu ajoon tasan vuosi sitten elokuussa ja 08 sillä ajettiin alle 300km. Minä olen ajanut loput kilometrit tänä kesänä. Mittaristo on alkuperäinen, eikä siinä ole vielä merkkiäkään sumentumisesta. Muutenkin smc on toiminut kuin aurinkokello Saharassa.

Omia kilometrejä on rajoittanut 10-12 tunnin päivät Mersun ruorissa ja huima kahden päivän kesäloma. Pitää varmaan ajaa enemmän kilometrejä, ettei ostajat epäile vilunkia.; )
Hehe, sori jos kuullostin epäilevältä Tuomaalta, se ei ollut tarkoitus - kunhan hämmästelin neitseellisiä kilsoja
tounge.gif

Vähän sama homma meikäläiselläkin, kuin Villerolla. Ei pahemmin ole kilsoja tullut ei.. ~ 3500km tänäkesänä
sad_orig.gif
Aika vaan ei riitä ja sitten kun vielä joutusen kaverin tallissa säilyttämään niin kynnys lähteä pikkulenkeille on suhteellisen suuri. Vaan ehkä sitä tulee tässä loppukaudella reilusti enemmän ajettua kun asuinympäristöä vaihtuu ja siellä paremmat ( "turvallisempi" ) säilytysympäristö, joten voi töihinkin sitten päristellä  
cool.gif

Tää onkin niin suolesta, että noita vehkeitä ei uskalla pihoilla säilyttää!
mad.gif

Kysynkin nyt, että onko kellään mitään oikeasti järeää lukitusta toteutettu SMC:n turvaamiseen? Ehkä sellaista ranteenpaksuisella ketjulla valotolppakiinnitystä tms... Onko tossa mopossa hyviä koloja mistä saa ketjun läpivietyä esim. runkon läpi?

^ samaa pitäs kans ruveta miettimään, siis kunnon ketjua ja mihin sen pärrässä pujottelis. Uudessa mestassa kun on mulla katospaikka ja järeä teräspylväs hyvin hollilla
smile_org.gif

Mulla on viety smc jo kaks kertaa
biggrin.gif
. Eiköhän se vielä kerran pöllitä tänäkin vuonna.Muuten loistopyörä, mutta aivan liian helppo varastaa...ajonesto vois olla hieno ominaisuus. Se tankolukkokin on aivan vitsi.

Sattuuko kukaan tarvitsemaan hyväkuntoista Akrapovicin sliparia tuohon härveliin? Jos kiinnostaa niin voi laittaa vaikka ensin yksityisviestiä täällä.

Paljonkohan näitä mopoja on rekisteröity suomeen? Vissii aika reilusti. Meinaan vaa että tyytyväisyys täytyy olla aika hyvä ku ei niitä niin paljon myynnissä ole...

Onko kenelläkään kokemusta Pirellin MT60 RS Corsa -rinkuloista ja erityisesti niiden pidosta kuivalla asfaltilla?

Onko kenelläkään kokemusta Pirellin MT60 RS Corsa -rinkuloista ja erityisesti niiden pidosta kuivalla asfaltilla?
On ihan hyvä kumi. Pitää hyvin oikeestaan alustalla, ku alustalla. Isot pojat vetää radallakin noilla. Eli luulis hyvin pitävän kuivalla asvaltillakin. Soralla pitää paremmin, ku silee katukumi. Jos ajot taas on enempi asvaltilla niin ostaisin sileen kumin. Tai itseasiassa vaikka ajan nytkin enempi soralla niin päädyin sileeseen kumiin.
smile_org.gif

Mitäs kaikkea pitää tilailla kun tarttis saada talveksi 690 enduron vanteet kiinni tohon SMC:hen?
Riittääko pelkän 690 Enduron vanteet mihin sitten vaihtaa SMCen vetopakan ja etu- ja takajarrulevyt?
Vai tartteeko duunailla jotain spacereitä ja holkkeja johonkin väliin.

Back