Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itellä muistaakseni 15/45 ja huiput ~160. iha ok välit.
16/42 taitaa olla vakio.
Jos laittaa 15/45 välityksen niin tarviiko ketjuille vielä alkaa tekeen mitään? Ettei ainakaan uutta ketjua tarvis ostaa...

Tuli tossa perjantaina SMC-R:ään EVO1 paketti ykkös huollon yhteydessä: http://www.ktmtwins.com/ktm-690-enduro-smc-evo1-tuning-package
Viritys on siis onnistunut:
-Äänet koveni
-Rahaa meni
-Teho tuntuu laskeneen alle 10%
-Pyörä pysyy hädintuskin käynnissä (joka 500m välein uudelleenkäynnistys)
Ja ei kun maanantaina ihmettelemään mikä kartta sinne boksiin on oikein ladattu![]()
Because of the setup with two ECUs the 'mapping' or 'fuel map' for a 690 also consists of two parts/files. A map (file) for the fueling: ....FI.BLZ and a file for the throttle: ....EP.BLZ. This has led to problems and confusion with both dealers and owners. The two parts of a fuel map belong together and are NOT interchangeable with other fuel maps. When updating or changing the fuel map it is critical that both files are downloaded to the bikes' ECUs.
Kuuluuko porukalla koneesta sivuääniä? Itsellä kone naksuttaa (venttiilit?) tyhjäkäynnillä ja hiljaisessa ajossa etenkin. Kierrosten ollessa hieman yli 3000 kuulee ajaessakin selvän tiheän naksutuksen. En muista onko ääni ollut ihan alusta saakka koska pyörä on ollut minulla vasta muutaman viikon. 10000 km:n huollossa on kai venttiilit tsekattu ja nyt on kilometrejä 13500. Vähän stressaa tuo ettei jotain ole hajoamassa.
Onkohan kenelläkään muulla ottanu takarengas vakio pönttöön kiinni? Itsellä sen verran hieraissut että vähän jätti mustaa jälkeä... Mietin vaan että miten se voi olla mahdollista kun on vakio takarengaskin paikallaan...![]()
Mulla tuli -09 SMChen nokan vaihdon ja samalla kantta vähän viilailtiin, akran kokoputkiston, power parts foami ilmansuodatin ja tuneboyn softan+pikku säätö penkissä jälkeen 71hp.
Kaverilla jolle tehtiin samat muutokset paitsi pelkkä slipari (en muista minkä merkkinen) ja kotarin oma ruisku softa. Tuli samassa penkissä "vain" 65hp
ihan itse omin pikku kätösin askartelin...Kuka sulle teki tuon tuneboy modauksen?
ihan itse omin pikku kätösin askartelin...