KTM 990 SMT

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JT79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu siihe varmaan käy vaikka mikä mutta nyt pitää ekan kerran koskaan sanoa attä mopo on aivan perkeleen kaunis ja ei tahtos rumentaa sitä jollain meijjerin lootalla :grin:. Kyllä nyt olen vaikea asiakas kun tahdon lootan mut sen pitää olla KTM kaunis... oi joi mua.

KTM kaunis? Vaadin nähdä kuvan:;):
 
Juu siihe varmaan käy vaikka mikä mutta nyt pitää ekan kerran koskaan sanoa attä mopo on aivan perkeleen kaunis ja ei tahtos rumentaa sitä jollain meijjerin lootalla :grin:. Kyllä nyt olen vaikea asiakas kun tahdon lootan mut sen pitää olla KTM kaunis... oi joi mua.

Kaunis on, ei mahda minkään :jpstyle: Kun en laukkua tarvitse otan koko takalevyn matkustajankahvoineen irti, mustat pultit tilalle ja taas on kaunis...
 
Nii ja mulla hakkaa vastaan se että oikeasti noita lootia tartten kun pitää kaunotarelle alppeja ja kauniita Kroatian maisemiakin näytellä..
 
SMT:n herkullisuus kokretisoituu kunnolla vasta kun olet ajellut sillä pari tuusaa ja sit loikkaat takas tollasen möhkön kimppuun. Tuntuu kuin yrittäs raiskata veltolla vehkeellä siirtolohkaretta...

:WAZAAP:
 
SMT:n herkullisuus kokretisoituu kunnolla vasta kun olet ajellut sillä pari tuusaa ja sit loikkaat takas tollasen möhkön kimppuun. Tuntuu kuin yrittäs raiskata veltolla vehkeellä siirtolohkaretta...

:WAZAAP:

En tiedä onko tää nyt sit jees mutta taidan luotaa kommettiisi kohtalaisen lujasti.
 
Upea laite ja jopa siihen nyt ylenpalttiselta tuntuvaan moottorijarruun addiktoituu kun sen kanssa tulee sinuiksi.
 
Hissukseen alan käsittämään kaikki lc8 höpinät.... tuntuu aikas pirulaiselta..

Ne on noi twinit semmoisia.

thenug-H663pVM8v8.gif
 
Hissukseen alan käsittämään kaikki lc8 höpinät.... tuntuu aikas pirulaiselta..

Se mikään pirulainen oo.. Lähinnä hyvin käyttäytyvä skootteri kun vähän jälkeen alun kun kaikki alka olemaan hypppysissä.

Ja alkaa hetkenpäästä vituttaan kun konetehoa ei oo riittävästi. Mutta se liittyy siihen voimantunteen kontrolliin. Siihenkin on tosin lääkkeet, 16 piikkinen kiekko eteen on ihan pakollinen modaus alkuun. Mutta ennenkuin häikäistyy kaikkien kuolaamasta lc8sista niin säätää jouset ja vaimennukset oikoseksi ja vaihtaa vaikkapa jarrunesteet niin siitä se lähtee.
 
Hissukseen alan käsittämään kaikki lc8 höpinät.... tuntuu aikas pirulaiselta..

Toi on mahtava laite kyllä. Vaimolla on ollu tollanen nyt 3 vuotta, ja tänä aikana mulla on ollu mm. Yamaha V-Max (uusikoppanen), Ducati Multistrada 1200, Triumph Tiger Sport 1050 sekä MV Agusta Brutale 1078RR... Ja käsi sydämmellä täytyy sanoa, että vaimon kottarainen hakkaa nuo kaikki tämän maan tiestöllä. Se on jotenki vaan niin simppelin toimiva laitos et aina vetää naaman näkkärille ku pääsee sarviin. :blink:
 
On viikko menty kyllä naama näkkärillä :D En ole tuota voiman puutetta huomannut vaikka busan eduksi 75 heppaa... lienee painolla ja välityksillä tekemistä. Tuo 16 piikkinen ratas pitää kyllä kokeilla. Tarvitseeko takaratas ja ketjukin vaihtaa, kun 1000 km ajettu? Ja lisää tyhmiä kysymyksiä, pitääkö ketju katkaista että saa rattaan paikoilleen :blink:
 
Ei tarvii katkasta ketjua sen enempää kuin renkaankaan vaihdossa. Esim pudotat vaan ketjun takarattaan päältä pois nii jo luulis homman onnistuvan.

Takajarrulla pidät takarenkaan jumissa kun ketju vielä paikoillaan niin saat sen eturattaan pultin auki ja sitten vasta keju löysälle.
 
Ei tarvii katkasta ketjua sen enempää kuin renkaankaan vaihdossa. Esim pudotat vaan ketjun takarattaan päältä pois nii jo luulis homman onnistuvan.

Takajarrulla pidät takarenkaan jumissa kun ketju vielä paikoillaan niin saat sen eturattaan pultin auki ja sitten vasta keju löysälle.

Kiitos täytyy testata, jos saat tuon peukalon hetkeksi muualle kuin keskelle kämmentä... Nyt täytyy vaan pohtia malttaako odotella että ketju ja rattaat niin kuluneet, että muutenkin pitää vaihtaa. Ai niin pitääköhän ketjua lyhentää kuitenkin, kun yks piikki vähemmän?
 
Kiitos täytyy testata, jos saat tuon peukalon hetkeksi muualle kuin keskelle kämmentä... Nyt täytyy vaan pohtia malttaako odotella että ketju ja rattaat niin kuluneet, että muutenkin pitää vaihtaa. Ai niin pitääköhän ketjua lyhentää kuitenkin, kun yks piikki vähemmän?

Kyllä sen eturattaan vaihtaa voi, mulla ollu tapana vaihdella 10-12 tuhannessa eturatas kun se tahtoo kulua enemmän niin takarattaalla ja ketjulla pääsee toisen mokoman sit vielä. Kyllä säätövara luulis riittävän ton yhden piikin pienemmän eturattaan, ainakin Adventuressa on riittänyt.
 
Back
Ylös