Noh, esimerkiksi uusin 690 Duke on niin hyvä pyörä, että siinä en pidä R-mallin hintaeroa perusteltuna. Veikkaan, että 790 ei ole ainakaan sitä huonompi. Ja muuten, KTM:llä on varmasti WP:n kanssa hyvät sopparit, kun omistavat kyseisen puljun. Siihen nähden aika paskoihinkin alustoihin kehtaavat WP-tarroja lykkiä.
3 Duke 690 fillaria peräkkäin omistaneena se R malli on todellakin hintansa arvoinen.
Jarruissa ero on yllättävän suuri.
Jousituksessa huomattava myös.
Sen Akran pömpelin hankkii kumminkin ja ne korkeammat jalkatapit antaa hulppean kallistusvaran R-mallin jousituksen kanssa joka myös nostaa fillaria 1,5cm.
Ennen tätä uusinta versiota R-mallissa oli myös kaatumaraudat vakiona.
2016 ja 2017 mallin Rään ne täytyy ostaa erikseen.
Toi kun on täysin järjettömään paiskomiseen luotu vehje niin ne raudat todellakin kannatta hommata.
itese olen joka ikisen Duken kipannut kyljelleen leikkiessä useamman kerran.
Eikun fillari pystyyn ja meno jatkuu.
Kun toi uus 790 on saman hintainen kuin 690R mulkerot Kotarin tehtaalla tiputtivat 690 R-mallin pois linjastosta tälle vuodelle.
Täytyy se 790 koe ajaa kesällä.
Painoa siinä on vaan 10+kg enemmän kuin mitä toivoin (187kg tankki täynnä)
Vaikka KTM äijä olenkin niin isomman ja painavamman nakun jos hommaan niin tuo (kalliimpi) Triumph Street Triple 765RS saatta kuitenklin olla se paras vaihtoehto.
Yammu MT-09 kilpailee hinnalla mutta jos haluaa ajella suht lujaa ja vähän riehua fillarin kanssa niin se ei halua tehdä yhteistyötä.
Jotenkin geometria tai painopiste on vithuillaan siin pelissä. (100kg kuski) Ei ole vakaa jarruilla, jarruilta irrottaessa, keskellä mutkaa tai mutkasta ulos avatessa. Koko ajan vatkaa ja hakeee.
Hermot meni täysin siihen vehkeeseen kun ei tullut ajosta mitään.
Etupäässä ei mitään tuntoa ja se keulii hyvin kevyellä kaasun avauksella.
Keuliminen on kivaa mutta kun tuolla ei etunen pysy maassa lainkaan niin se vähän heittaa menoa.
Kai siihenkin tottuisi jos kyseisen laitteen omistaisi mutta itse en edes halunnut harkita ostoa.
2 tuntia leikkisin sillä ja halusin polttaa koko fillarin sen jälkeen.
Street Trioleillä leikkinyt myös ja ovat varsin mainioita vehkeitä olleet.
uusin 765RS kuiskii tuhmia mulle mutta kokeillan nyt tuota Kotarin kasisatasta kanssa ensin.
Striple RS hinnalla melkein sais MV Agustan Brutale 800 perusversion myös.
Ehkä täytyy sekin käydä koe ajelemassa jos sellainen testipeli jostai vaan löytyy.
Täysin off topick juttuna tätyy kysästä että onko tietoa että miksi Kenan Sofuoglu ajeli Supersporttien MM sajassa WP;n jousituksilla vaikka alla Kawasaki ?
Mielenkiintoinen yhdistelmä ?