Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etelä euroopassa ainakin ovat takuuseen vaihtaneet stefoja ja tiivisteitä. Täällä Oulun korkeudella sanottiin vaan, että seurataan tilannetta. (toki liike haki ittensä konkurssiin just, että voi olla ettei oikeesti kiinnostanu).Onko tuo tyyppivika sellainen, että huolto hoitaa sen sitten kuntoon takuuseen vai sille ei vaan voi tehdä mitään? Onko pyörässä muita tyyppivikoja tai ominaisuuksia jotka olisi hyvä tietää? Nettivideoissa on ollut valitusta Quickshifterin toiminnasta. Ja onko shifteri oikeasti niin hyvä, että uskaltaa vaihtaa ylös ja alas ilman kytkintä?
Oma käyttö lienee sellaista, että street ja rain mode lienevät ne tarpeelliset.
Jos meinaat sliparia vaihtaa, niin vilkase wings+coober kitti: http://www.coober.eu/?83,ktm-790-duke-wings-kitOnko lisävarusteissa muuten mitään sellaista mitä ehdottomasti suosittelisit järkisyistä mukaan? Ulkonäkö on toki jokaisen oma asia. Itse halusin Akran putken, päätypeilit, takapenkin peitinlevyn, akseleihin suojatapit ja etupyörään roadlokin hälyttimen sijaan. Siitä saa pyörän nostaa suoraan paikaltaan jos haluaa varastaa.
Mite Dukessa kello pysyy ajassa? Meillä edistää kuukaudessa puolisen tuntia ja huollossa sille ei mitään osattu tehdä. Hivenen vaikuttaa arvioon KTM-laadusta, jos ei edes kelloa saa pysymään ajassa... Muuten se vähän mitä DUKEa olen kokeillut (125 ja olisko ollu 690?), niin ihan ok ajella. Jos olis varaa kakkospyörään...

Jos meinaat sliparia vaihtaa, niin vilkase wings+coober kitti: http://www.coober.eu/?83,ktm-790-duke-wings-kit
Samaan hintaan slipari+optimoitu ecu.
Ite otin tankkilaukun, kahvalämppärit, usb-ulostulon ja hälyttimen.
Tankkilaukusta ainoastaan kokemuksia ja kaupungissa ok pikkutavaroiden kuskaamiseen, mutta matka-ajossa epämukava ku sotkee ilmavirran. Ja vähän hankaloittaa paikallaan ollessa avaimen kääntelyä.
Takapenkin suoja, tail tidy ja matkustajan jalkatappien poistosarja on harkinnassa.
.
Ensimmäisenä kannattaa reitittää tankin vedenpoistoletku uusiksi. Alkuperäinen reititys tekee vesilukon ja vesi jää muhimaaan kaulukseen. Jos jättää tekemättä niin saa jokaisen sateen ja pesun jälkeen tankin korkin kauluksesta vedet tankkiin.
Punaisella alkuperäinen reitti ja sinertävällä korjatu reititys.Miten muuten teit tuon reitityksen - oliko iso homma? Ilmeisesti tuokin on sellainen, että osassa pyöriä tuo on tehty väärin ja osassa ei - tai sitten porukka ei ole vain huomannut. Ja tuliko muuten pyörään isoja ongelmia tuon veden takia vai selvisitkö säikähdyksellä?
Punaisella alkuperäinen reitti ja sinertävällä korjatu reititys.
![]()
Onko nuo Kotarin kahvalämppärit muuten sellaiset, että virta tulee virtalukon kautta tai muuten siten, että vaatii koneen käymisen / virtojen päälläolon. Eli ei voi käydä niin, että unohtuu lämppärit päälle ja akku tyhjenee mukavasti.
Ei voi käydä niin....
Onko nuo Kotarin kahvalämppärit muuten sellaiset, että virta tulee virtalukon kautta tai muuten siten, että vaatii koneen käymisen / virtojen päälläolon. Eli ei voi käydä niin, että unohtuu lämppärit päälle ja akku tyhjenee mukavasti.
Alkaa olla pyörän toimitus lähellä. Aikaistin sitä ensin huhtikuulle ja nyt sain tiedon, että ensi viikon perjantain sen voisi toimittaa. Toki Stadissa vielä hieman viileää säätä, mutta eiköhän pyörä pärjää suojapeitteen alla pari viikkoa ulkona odottelemassa kevättä. Pitää vaan antaa sille hieman suojaa ulkopinnoille mahdollisen ruostumisen varalta. Voin kertoa, että kuume on kova ja olo kärsimätön.![]()

Ei se mitään ruostu, suoraan ajoon vaan kun kelit sallii. Kävin jo toiseen kertaan ajelemassa tälle kesälle. Ja oli muuten kivaa.![]()
