Luupää
New member
"Mitenkäs se on ollut kestävyyden kanssa ? Pari viikkoa sitten ihmeteltiin porukalla RC8 radalla aamusta, kaveri kertoi että omasta oli kone lauennut kahden tonnin kohdalla, oli saanut sitten sitä kuuluisaa nolla sarjaa tilalle. Se tilapäinen takuu Kampe kulki ihan hyvin iltapäivälle asti, kunnes laski allensa, siinä vaiheessa näytti kuski tarjoavan monoa kylkeen ... Taitaa tälläkin ratapuolella olla sama sääntö kuin kuin kurapuolella tunti ajoa - viikko huoltoa ..."
Toivottavasti saavat uuden mallin viat korjattua. Jos uus huhuttu rc8 moottorinen naku on yhtään kivan näkönen niin se vois olla mun seuraava mopo.
Kyllä mun entiset 2t kotarit on ainakin hyvin kestäny ja niitä on ollu kait 3 ja mitä oon lukenu niin lc4 konekkin pitäis olla suht kestävä, viritysasteen huomioiden
Toivottavasti saavat uuden mallin viat korjattua. Jos uus huhuttu rc8 moottorinen naku on yhtään kivan näkönen niin se vois olla mun seuraava mopo.
Kyllä mun entiset 2t kotarit on ainakin hyvin kestäny ja niitä on ollu kait 3 ja mitä oon lukenu niin lc4 konekkin pitäis olla suht kestävä, viritysasteen huomioiden