kamis
New member
Onneksi olkoon ! Ne äänet on RC8:n heikoin lenkki, hyvä jos R-mallissa kunnon äänet kuuluu jo hintaan.Nyt on aikalailla pakko hehkuttaa....
...mun RC8R saapui tänään!
On muuten melkoisen upeat äänet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi olkoon ! Ne äänet on RC8:n heikoin lenkki, hyvä jos R-mallissa kunnon äänet kuuluu jo hintaan.Nyt on aikalailla pakko hehkuttaa....
Tuskin nuo on oikeesti edellisestä versiosta muuttuneet, mutta mun mielestä ne on upeat.Onneksi olkoon ! Ne äänet on RC8:n heikoin lenkki, hyvä jos R-mallissa kunnon äänet kuuluu jo hintaan.Nyt on aikalailla pakko hehkuttaa....
Männät kai vaihtuu kans...Olihan tuohon minunkin pyörääni tehtävä päivityksiä se siirtäjä, koneen koppia , nokka-aksilassakin oli jotain sekä taka penkki jutussa .
Jotenkin kummallista että ei tule automaattisesti ilmoitukset kotiin , onkohan joka merkillä sama juttu vai olisiko jotain pyörä merkkiä missä tiedotus toimii.![]()
Se riippuu yleensä ns. kampanjan kriittisyydestä.Olihan tuohon minunkin pyörääni tehtävä päivityksiä se siirtäjä, koneen koppia , nokka-aksilassakin oli jotain sekä taka penkki jutussa .
Jotenkin kummallista että ei tule automaattisesti ilmoitukset kotiin , onkohan joka merkillä sama juttu vai olisiko jotain pyörä merkkiä missä tiedotus toimii.![]()
Mulla on kokemusta vian 2007 giksun osalta. Siihen pyötään oli pari kamppista käynnissä, kummastakaan ei kerrottu missään. Vahingossa huomasin asian ja kun kyselin niin suostuivat lopulta myöntämään asian ja korjasivat.Olihan tuohon minunkin pyörääni tehtävä päivityksiä se siirtäjä, koneen koppia , nokka-aksilassakin oli jotain sekä taka penkki jutussa .
Eipä vaihdu männät, kuin ihan parissa kappaleessa. Mutta mikäpä siinä kun saa käytännössä uuden koneen! Sit ei muuta ku vetoja...Männät kai vaihtuu kans...![]()
Hieno on peliMoron,
Oma RC8 sai uuden värityksen ja tehoputkiston. Käykääs tsekkaa projektikuvia osoitteesta: http://www.keledesign.fi/albumi/erikoismaalauksia/ktmrc8redbull/
Alkuperäinen putkisto ja koko pyöräkin on kaupan jos päästään hinnasta sopuun, pyörällä on ajettu 400 km, vm 2008. Tiedustelut 0400-803540
BR-sami-
On kyllä asiallisen näköinen härveli!Oma RC8 sai uuden värityksen ja tehoputkiston. Käykääs tsekkaa projektikuvia osoitteesta: http://www.keledesign.fi/albumi/erikoismaalauksia/ktmrc8redbull/
Moi etuistuimen lukossa on kaksi kromi kliparetta ylempi josta vedät niin lähtee nastat irti ja sitten voit asentaa lestan vetämällä klipua ja painamalla lestan pohjaan.Mites saan ton takapenkin paikalleen? On pyörä täällä töissä ja ohjekirja kotona.
Ihan, step by step jos joku jaksaisi neuvoa.
Uudemmat 640 Adventuret on maalattu tämmösellä...Eikö kellään tietoa tuosta Oranssin väri numerosta.....![]()
Laitoin pyörään Akran vaimentimen ja tuli mieleen onko saatavilla jotain valmista ohjelmaa jolla on penkitetty, tai tekeeköhän ne jossain .
Tuolla Moto-Seinäjoessakin vissiin on penkki mutta saakohan ne muokattua ohjelmaa.