Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä ei uskalla herraa ylistää, mutta. Eilen illalla tuli iskettyä toi TuneEcun sivuilta saatu kartta mopoon, ja tehtyä 15min resetti. Rokkasi koko illan, ja tänään aamulla kun ajelin duunin aivan a1. *koputtaa puuta* katotaas kuis käy![]()
Mitkä erot pääpiirteittäin on 11, 12 ja 13 R-mallien välillä? Jotain pieniä 11 ja 12 malleista löytyy, mutta entäs 13? Onko erot niinkään suuria että kannattaa vain valita joku noista? Mukava olisi kuulla kyseisillä pyörillä ajaneilta omakohtaiset mielipiteet. Ainakin tuon 08 mallin alusta tuntui takaiskarin osalta melko pelottavalta. Ikäänkuin paluuvaimennusta ei olisi olemassakaan, ja perä pomppi holtittomasti mutkissa. Vaikea pitää ajolinjaa jos ei kunnolla sitonut kaasulla.
Kuinka noiden poisto vaikutti Duken on-off kaasuun?
Pistitkö siis sen vakiokartan eli joku xxx2001 loppuinen? Vertailitko TuneEculla oliko mitään eroja siihen joka oli sisällä?
Jaahas, ameriiikan foorumilta pojat osas suoraan sanoo että throttle bodyt pitää kalibroida, osaakos kukaan kertoa miten toi tehään?
Tossa mitä äkkiä korjausopasta plarasin niin olisko throttle valve body adjustment? Ohjeen mukaan tehdään diagnostic toolin avulla. Osaakohan joku pelle peloton kertoa saako homman tehtyä yleismittarilla?Jaahas, ameriiikan foorumilta pojat osas suoraan sanoo että throttle bodyt pitää kalibroida, osaakos kukaan kertoa miten toi tehään?
Olisko jotain kokemuksia puhelin/navitelineistä ja usb-virtojen vetämisestä? Alppireissu kiinnostais ja olis aika paljon kivuttomampaa jos saisi gps:n käyttöön. Kotimaassa nyt vielä menee vaan kattomalla reitti etukäteen ja vilkaisemalla silloin tällöin karttaa.
Ohjausiskari tekee vissiin telineen asemoinnista vähän hankalampaa mutta ainakin jonkinlaista RAM Mountia näyttäisi löytyvän.