Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kytkimestä jotain vaihtokunnossa? Oireet:
1) Aivan kytkimen "pinnassa" tuntuu kahvassa melko voimakasta tärinää vapaalla tyhjäkäynnillä, tärinä katoaa kun vetää kytkimen sisään
2) Vonkuva ääni kytkimestä + tärinä kahvassa kun lähtee kylmällä pyörällä päivän ensimmäistä kertaa liikkeelle. Ei kuulu sen jälkeen.
3) Reippaalla kiihdytyksellä ykkösellä kytkin saattaa luistaa vähän vaikka kahva on täysin ulkona
Tää on tietysti joku 500e remontti?
Samansuuntaiset joskin hyvin lievät oireet oli mulla ennen talvisäilöä viime syksynä muutaman kerran mutta tällä kaudella on toiminut normaalisti. Aattelin kuitenkin hilppeet hommata jo valmiiksi jos vaikka antautuu yllättäen. Mun tuurilla se sattuu kuitenkin tuolla Pärnun ratareissun ekana päivänä jos ei oo varaosat valmiina. En oo vaan vielä saanu aikaseks googlettaa mistä ne rojut kannattas tilata. Vinkkejä vastaanotetaan.Kytkimestä jotain vaihtokunnossa? Oireet:
1) Aivan kytkimen "pinnassa" tuntuu kahvassa melko voimakasta tärinää vapaalla tyhjäkäynnillä, tärinä katoaa kun vetää kytkimen sisään
2) Vonkuva ääni kytkimestä + tärinä kahvassa kun lähtee kylmällä pyörällä päivän ensimmäistä kertaa liikkeelle. Ei kuulu sen jälkeen.
3) Reippaalla kiihdytyksellä ykkösellä kytkin saattaa luistaa vähän vaikka kahva on täysin ulkona
Tää on tietysti joku 500e remontti?
En oo vaan vielä saanu aikaseks googlettaa mistä ne rojut kannattas tilata. Vinkkejä vastaanotetaan.
Kytkimestä jotain vaihtokunnossa? Oireet:
2) Vonkuva ääni kytkimestä + tärinä kahvassa kun lähtee kylmällä pyörällä päivän ensimmäistä kertaa liikkeelle. Ei kuulu sen jälkeen.
Samalla yllätyin kuinka helposti tohon koneeseen pääsee käsiksi. Tankki irti ja se olikin siinä, 15min myöhemmin oli tulpat vaihdettu, ja pääsi painamaan taas starttinappia...
Mitä kautta sait etummaisen tulpan vaihdettua ja puritko ilmanputsarikotelon pois tieltä?
Ilmanputsarikotelon etuosassa oli snadi luukku jonka kautta pääs etutulppaan käsiksi.
Vittu, teki sen taas. Liikennevaloista ykkösellä, reipas kiihdytys ja jonkin aikaa ajoa (ykkösellä ~8000rpm) jonka jälkeen moottorijarrulla valoihin, valojen läpi pienellä kytkimen luistatuksella. Kykä pohjaan, parkkiksen pällistely, pieni kaasutus ja taas alko humppaamaan. Tosin nyt humppas vain 2 kertaa jonka jälkeen kaikki normalisoitu.
Ideoita? Nyt huomas ku tappokatkasijasta kun sammutti niin mun mielestä flekti huus hetken, ja kun virrat laitto päälle niin lämmöt oli 105... :/
Tökkääppä tune-ecu kiinni ja tsekkaa vikakoodit niin luulisi jotain selviävän. Kaapeli ebaysta ja ohjelma netistä tune-ecun sivuilta. On muuten parin kympin kustannukseen nähden pirun kätevä työkalu.
Käy muuten aika kuumana toi pata. Tarkistappa suoraa syyläristä nestepinta. Noissa on ollu jotain ilmalukkoja vaikka paisuntasäiliö näyttää olevan merkkien välissä.
Mistä tilasit? Kattelin että ebayssa oli hintahaarukkaa 8-42 puntaa ja pitäis vihdoin itsellekkin saada tilattua.Väliaikatietoa: tänään pyörä pelannut ok. Parisataa kilsaa ajoa takana eikä mitään. Ecutoolin piuha tuli tilattua jo tiistaina, saa nähä koska tulee perille.
Mistä tilasit? Kattelin että ebayssa oli hintahaarukkaa 8-42 puntaa ja pitäis vihdoin itsellekkin saada tilattua.
http://www.zenoverland.com/bikebits/ktm_ecu_cable.html
Pitää vkl kattoa noi nesteet, äskön vähä raotin katteenvälistä ilmaruuvia niin samointein alko vettä tulemaan pihalle, ilman kuplia. Noi lämmöt pysyy kurissa jos yhtään liikkuu, hämeenlinnasta kun tulin niin koneen lämmöt 70c mutta heti kun pääs pääkaupungimme ruuhkiin alko lukemat lähentelemään 100c