• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ktm superduke modifikaatiot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brand x
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos kukaan täällä vaihtanut villoja slipareihin?
Tuntuu että mopo on muuttunut vuosi vuodelta äänekkäämmäksi, ei kai se väärin ole, mutta päähän alkaa sattuun
biggrin.gif

Ahvenistolle ei viimesuvena meinannut killereidenkään kanssa päästä vapaavuorolle, kun muistaakseni 107 db paukutti.

Lähinnä hämää ne popparit, saako jostain ruostumattomia joksenkin samannäköisiä kun alkuperäiset? putket siis leovincet hiilaripinnalla.

Edit. Olisi Leovincen "siittiön" malliset killerit jääneet ylimääräisiksi. 2kpl, tarvetta kenelläkään?

Mitäs arvon raati on mieltä tästä? Onhan siinä hiilikuituu, mutta en tiiä sitten että onko hienompi kun normi  

http://www.nettimoto.com/ktm/super-duke/1082956
Eiköhän tuo ole soiva peli siinä missä muutkin yksilöt. Oman harkinnan varaan sitten jää, että kuinka paljon rahallisesti arvostaa noita hiilikuitukilkkeitä. Isompi tankki tietenki plussaa, jos ajaa yhtään matkaa.
Nii samaa mietin itekki. Eihän tolla hiilarilla kyllä oikei mitää tee ja pitäs nähä livenä et tietäs onko hyvän näköne. Noh hintaa on ainaki liikaa mulle
tounge.gif

Noniii eile tuli haettuu pyörä ja db killerit katos jo akroista.. aiiai niit pörinöit
bowdown.gif
. Kevättä odotellessa  
062802moto_prv.gif

Nyt tulossa vanhaan mopetiin seuraavaa hilpettä:

- LSL tai PP -tuning kahvat
- PP -tuning jalkatappisarja
- LSL ohjausiskari

Harkinnassa:

- HM QuickShifter

Tarkoituksena:

- Parantaa radalla ajoasentoa
- Parantaa ajovakautta ohjausiskarilla

Saa nähä onnistuuko.

Onko jengi laittanut tuohon nykyisin mitään kunnon laukkusarjoja, tai saako siihen edes.. itellä nuita bagsconnectionin laukkuja pari kappaletta, mutta kaipaisi aina euro tourneelle vähän parempia laukkuja.. harkinnu jopa Kawasakin Z1000SX Touring malliin vaihtoa
smile_org.gif
Mikä itsessään tuntuu järettömältä.. mutta ainut nätin näköinen tourer tällä hetkellä tuo kawa..

Onko jengi laittanut tuohon nykyisin mitään kunnon laukkusarjoja, tai saako siihen edes.. itellä nuita bagsconnectionin laukkuja pari kappaletta, mutta kaipaisi aina euro tourneelle vähän parempia laukkuja.. harkinnu jopa Kawasakin Z1000SX Touring malliin vaihtoa
smile_org.gif
Mikä itsessään tuntuu järettömältä.. mutta ainut nätin näköinen tourer tällä hetkellä tuo kawa..
Ite oon tähän asti mennyt Tankkilaukku-tavaraputki yhdistelmällä. Mutta mielessä ollut myös noi laukut.
Tälläkin foorumilla muistan nähneeni kuvan RC8:sta, johon oli viritetty takalaukku. Kai sellaisen saisi rakennettua SD:kin. Takalaukku-Putki-tankkilaukku yhdistelmällä pärjäis jo paremmin.
Toinen olis modifioida bagsconnectioinin uusien pehmeiden laukkujen kiinnitysmekanismi SD:een.
Mutta ei mulla kyllä ole pyörän vaihto käynyt ton takia mielessä varsinkaan touring pyörään, mutta toi Z1000SX on kyllä hyvän näköinen.. Kawasakiksi.. ;-)
Saa tosin nähdä mikä on fiilis pyörän vaihdon suhteen, jos kesällä saa lähdettyä Keski-Eurooppa tourneelle.

Suosittelen vaihtamaan myös alkuperäistä matalamman ja suoremman stongan jos et ole jo vaihtanut. Helpottaa hieman sisäkäden asentoa roikkuessa ja samalla saa ulkokädelle vähän helpommin tankista tuen.
Onko sulla mahdollisesti valmiiksi ehdotusta tolle matalammalle ja suoremmale stongalle?
Itsekin haluisin saada radalle ajoasentoa paremmaksi.

Suosittelen vaihtamaan myös alkuperäistä matalamman ja suoremman stongan jos et ole jo vaihtanut. Helpottaa hieman sisäkäden asentoa roikkuessa ja samalla saa ulkokädelle vähän helpommin tankista tuen.
Onko sulla mahdollisesti valmiiksi ehdotusta tolle matalammalle ja suoremmale stongalle?
En valitettavasti muista tarkemmin minkä tangon silloin kottaraiseen ruuvasin. Joku KTM:n crossi tai SM -pyörän tanko se oli. Muistaakseni siirsi käsiä n. 5cm alas ja eteen, ja ranteen kulma jäi suoremmaksi. Leveyttä oli sen verran, että vaijerit/letkut nippa nappa riittivät. Tietenkin jos pystyy tinkimään katuominaisuuksista, parhaan asennon varmasti saisi laittamalla kliparit Super Duke Battle-kisapelien tyyliin.

smile_org.gif
Ite oon tähän asti mennyt Tankkilaukku-tavaraputki yhdistelmällä. Mutta mielessä ollut myös noi laukut.
Tälläkin foorumilla muistan nähneeni kuvan RC8:sta, johon oli viritetty takalaukku. Kai sellaisen saisi rakennettua SD:kin. Takalaukku-Putki-tankkilaukku yhdistelmällä pärjäis jo paremmin.
Toinen olis modifioida bagsconnectioinin uusien pehmeiden laukkujen kiinnitysmekanismi SD:een.
Mutta ei mulla kyllä ole pyörän vaihto käynyt ton takia mielessä varsinkaan touring pyörään, mutta toi Z1000SX on kyllä hyvän näköinen.. Kawasakiksi.. ;-)
Saa tosin nähdä mikä on fiilis pyörän vaihdon suhteen, jos kesällä saa lähdettyä Keski-Eurooppa tourneelle.
Juu, se oli varmaan tuo mun RC8 Alpeilla-kuva: Kliketi

Super Dukeen voi olla vaikeampi hyödyntää mitään olemassaolevia telineitä, paitsi tätä Venturaa: Ventura.

Tuo käy modaamatta vakioputkien kanssa, mutta slipareiden kanssa tuokin kaipaa modaamista.

En valitettavasti muista tarkemmin minkä tangon silloin kottaraiseen ruuvasin. Joku KTM:n crossi tai SM -pyörän tanko se oli. Muistaakseni siirsi käsiä n. 5cm alas ja eteen, ja ranteen kulma jäi suoremmaksi. Leveyttä oli sen verran, että vaijerit/letkut nippa nappa riittivät. Tietenkin jos pystyy tinkimään katuominaisuuksista, parhaan asennon varmasti saisi laittamalla kliparit Super Duke Battle-kisapelien tyyliin.
Ok.
smile_org.gif
Pitääpä kysellä Racing Bikessa vaihtoehtoja. Tai sit käydä vaan AllRightissa kattelemassa Renthalin tankoja.

Työmatkat tulee ajettua mopolla ja joutuu ruuhkassa töröttämään niin ei noita clipareita oikeen viitti lähteä hommaamaan.

smile_org.gif

Super Dukeen voi olla vaikeampi hyödyntää mitään olemassaolevia telineitä, paitsi tätä Venturaa: Ventura.

Tuo käy modaamatta vakioputkien kanssa, mutta slipareiden kanssa tuokin kaipaa modaamista.
Joo juurikin tuota tarkoitin.
smile_org.gif
Löytykö toi muka ihan valmiina RC8:siin?
Venturan telinettää oon joskus katsellutkin, mutta ei toi juuri muuta nykyistä tilannetta missä köyttää tavararullan/putken takapenkin päälle. Ja mullahan tosiaan sliparit niin ei taida istua paikoilleen.. Pitääpä alkaa kurkkimaan, jos jollain olisi takalaukun raudat ja kiinnike myynnissä, jos siitä pystyisi hitsailemaan telineen SD:een.

Mulla on pidempiä reissuja varten tuollainen:
IMG_0444_1.jpg

Bags connectionin Race Bag. Tarvittaessa kasvaa 60 litraiseksi, eli varmasti riittää pidemmällekin matkalle. Kyytiläinen ei tietenkään mahdu kyytiin, mutta kukapa Duken kanssa kaksi päällä reissuun lähtisi muutenkaan.

smile_org.gif

Joo juurikin tuota tarkoitin.
smile_org.gif
Löytykö toi muka ihan valmiina RC8:siin?
Venturan telinettää oon joskus katsellutkin, mutta ei toi juuri muuta nykyistä tilannetta missä köyttää tavararullan/putken takapenkin päälle. Ja mullahan tosiaan sliparit niin ei taida istua paikoilleen.. Pitääpä alkaa kurkkimaan, jos jollain olisi takalaukun raudat ja kiinnike myynnissä, jos siitä pystyisi hitsailemaan telineen SD:een.
Toi RC8-viritys oli alunperin Kawasaki ZR-7:n teline ennen rälläkän ja hitsausvälineiden kohtaamista. Kapan valmistama.

<<Bags connectionin Race Bag>> - Mistä ostit, mitä maksoi? Näkyy sopivan busaankin ja asiallisen oloinen.

Mulla on pidempiä reissuja varten tuollainen:

Bags connectionin Race Bag. Tarvittaessa kasvaa 60 litraiseksi, eli varmasti riittää pidemmällekin matkalle. Kyytiläinen ei tietenkään mahdu kyytiin, mutta kukapa Duken kanssa kaksi päällä reissuun lähtisi muutenkaan.
Tota samaa miettinyt itsekin yhdeksi vaihtoehdoksi, mutta jäänyt vielä harkitsemis vaiheeseen ja matkat tehty tällä paketilla:

06062008.jpg

Tosin putki nykyään poikittain pyörän päällä. Ongelmana putken kanssa tietty on se, että penkin runko ei kestä kiinnittää kovin painavaa putkea/pakkausta.

<<Bags connectionin Race Bag>> - Mistä ostit, mitä maksoi? Näkyy sopivan busaankin ja asiallisen oloinen.

Ainakin R.M. Heino myy Bags-Connectionia. Messuilla oli aika hyvin kyseiset tuotteen niiden osastollakin esillä. Tätä uutta versiota mietin, että vois olla fiksu, jos saisi kiinnityksen modattua SD:lle.

Back