• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ktm superduke modifikaatiot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brand x
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hello!

Itse kävin hakemassa LSL:n runkoon tulevat kaatumatatit Stormilta. Tatteja löytyy eri värisiä, itse otin yllättäen oranssit! Asennus meni ihan heittämällä!!! Akseleihin kaatumatatit PowerPartseista, ei ole edes kovin kalliita (35€ kpl/pari).

Hello!

Itse kävin hakemassa LSL:n runkoon tulevat kaatumatatit Stormilta. Tatteja löytyy eri värisiä, itse otin yllättäen oranssit! Asennus meni ihan heittämällä!!! Akseleihin kaatumatatit PowerPartseista, ei ole edes kovin kalliita (35€ kpl/pari).
Kattelin noita stormin tatteja, mut ne näytti kuvasta ettei tulis niin paljoo rungosta ulos ku muut vai hämääkö kuva vaan? Stormi ois tossa lähellä ja niittenkään hinnat ei mitään ihan övereitä ollu.  
062802moto_prv.gif

edit. Noista LSL:n tateista vielä et tuleeko tos paketissa molemmat rungon ylätatit, mut alatatteja ei vissiinkää tuu?

Moi

Omaan pyörään tilasin koko setin Coyotemotolta, aika hyvä hinta/laatu suhde näissä. Ja istuvat hyvin pyörään, johtuu varmaan siitä että kojoottimiehellä on itsellään SuperDuke.

Coyotemoto
Hei, toihan olikin hyvä vaihtoehto. Kiitos vinkistä.
smile_org.gif

Taitaa lähteä tuolta tilaukseen runkoon tulevat suojat. R&G Racingin versioita hieman edukkaammat ja ihan siistin näköiset.
Swingeissä on jo Powerparts versiot.

Hello!
Stormin LSL-tateissa tulee molemmille puolille yhdet tatit!
Minusta ne ovat ihan sopivasti ulkona. Huomioi, että kiinnityssatsi on merkkikohtainen ja ei sisällä tatteja!!!

Moi

Omaan pyörään tilasin koko setin Coyotemotolta, aika hyvä hinta/laatu suhde näissä. Ja istuvat hyvin pyörään, johtuu varmaan siitä että kojoottimiehellä on itsellään SuperDuke.

Coyotemoto
Itse tilasin myös Coyotemoton tatit muuten hyvät mutta runkoon tulevien pultit piti vaihtaa kovempiin. Ei kestänyt kiristää vaan kanta rupes antaan jälkeen ennen kuin oli momentissa. Peileiksi hommasin  Tällaiset Näitä olisi yksi pari ylimääräisenä Mustana.

Moi

Coyotemoto
Itse tilasin myös Coyotemoton tatit muuten hyvät mutta runkoon tulevien pultit piti vaihtaa kovempiin. Ei kestänyt kiristää vaan kanta rupes antaan jälkeen ennen kuin oli momentissa. Peileiksi hommasin  Tällaiset Näitä olisi yksi pari ylimääräisenä Mustana.
Ootan vielä vielä ton iluracingin hintoja mut jos hinta on paljonki korkeempi verrattuna kojootin hintoihin ni lähtee täältäki tilaus tonne ebayn suuntaan
wink.gif

Mulla oli edellisessä SD:ssä R&G:n tatit koneen poskissa ja KTM:n omat akseleilla. Hyvin suojasivat sen kerran, kun niitä tarvittiin. Toisella kerralla ei sitten olisi millään tapeilla saanut suojattua...
R&G:t toki aika hintavat. Nyt näytti hinta olevan vajaa 200 euroa yhteensä tuo neljän tapin setti. www.rg-racing.com

Tässä toisessa SD:ssä onkin sitten vähän eksoottisemman toimittajan tapit. Oggy Knobs
En ole vielä testannut, eikä toivottavasti tarvitsekaan.
wink.gif

Tuollasta tulee superduke.netin ja viha/rakkaus-suhteen takia vanhanmalliseen maskiin:

rojekti1.jpg

Kilpiteline vaihtoon kans kuhan jaksais mittailla ja rakennella. Mitä nyt viime kesänä kattelin ni vanhat Bilteman takalaukut menee kiinni tuohon ihan ok. Nykyisellä paikalla olevat vilkut vaan ottaa kiinni.

Tuikkasen kuvia kunhan saan valmiiks ens viikon aikana. Kiekkamittarillehan tässä sai antaa kyytiä...

itellä sama modi päällä, tuohon saa uudenmman mallisen mittarinki kyllä toimimaan, vasta noita ebayssä oli useampiki tarjolla mutta nyt ei taas vaihteeksi yhtään.. tuolta foorumilta löytyy kuvatki modiin.

..piti kattoa tarkemmin että ei omasta pärrästä ollu kuva
smile_org.gif

Juu sais kai siihen senkin.. joutu vaa niitä johtoja setvimään. Ja lisäks tosiaan ostamaan sen mittarinki, mikä tod näk ei oo halpa sekään.

Toisekseen itteä pelottaa vehkeet mihin on jotai mittareita vaihettu, että saako sitä myytyä joskus poiskaan
biggrin.gif
Tosin onhan tuota nyttekki jonkun mielestä varmaan ruuvattu
idea3.gif

Itellä vaihtu peilit chaft retro naughty mx mallisiin.. and i like it.. eikä ole samanlaisesti tiellä kuin tangonpääpeilit.

Jos on jollain jäänyt ylimääräiseksi originaali penkki niin saa tarjota, ajatuksena että voisi R dukella kyyditä välillä matkustajaa.

Niin ja siis saa tarjota katetta, takavaloa, ja penkkiä. Nämähän riittää käsittääkseni muuttamaan 2 paikkaiseksi.

viime kesänä tuli laitettua jalkatapeiksi kierretangon pätkät ja takakatteen päälle kyydittävä istumaan. Toimiva ratkaisu, tosin polvikulma aika jyrkkä ja penkki vähintään yhtä kova kun R:n kuskin penkki.
vielä saa tarjota, pari sataa olisin valmis noista kaikista osista maksamaan.

mittari vielä tekee tuloa, muuten alkaa olee maski kasassa:

maski.jpg

Toinen vakiopönttöki aukastu, kattoa miten pörisee kunhan saa rautaa vähemmäksi:

pontto.jpg

huh, katoin minäki et kukas tallissa on käyny kuvaamassa
biggrin.gif
Samanmoiset tatit on vielä kaikenlisäks. Ei tullu kuvia meikältä lisää kun rojekti seisoon ajelun takia
inlove.gif

Hei kaikki,

Miten ois Superduke-miitti? Saatais kunnon lörinät ja lätinät
buttrock.gif
?

Taidan olla vanhaksi tulossa kun tuollaisia modeja tein...
Jatkettu ketjusuoja:
IMG_1134.jpg

Eipähän enää tarvitse hinkata ketjurasvaa Leojen pinnasta.

Roiskeläppä slipareiden väliin:
IMG_1135.jpg

Pysyy kura pois hankalasti puhdistettavista paikoista. Ei muuten näy ollenkaan ulospäin jos ei osaa katsoa.

Okei, tulihan muutakin fiksua tehtyä. Leot, pienempi eturatas ja Akran kartta. Loppui nykiminen muuten tuohon.  
buttrock.gif

Sori tuo kuraisuus. Täytynee pestä ensi tilassa...

Nytkun seuraavat osat on laitettu:

- LSL ohjausiskari
- R&G kaatumatapit runkoon sekä akseleihin
- LSL jarru- ja kytkinkahva
- Chaftin peilit
- PP -tuningin jalkatappisarja
- EBC XC jarrulevyt + palat

Niin vielä kiinnostaisi hankkia mahd. seuraavaa:

- R&G alemmat kaatumatapit koneen kylkeen sekä tangon päihin
- Rizoma kytkin, kone ja eturatas suojat
- Rizoma kytkin sekä jarruneste säiliöt
- Skidmarx takalokasuoja

Hmm.. karkas taas lapasesta tämä "tuunailu".. eka tosin pitää ostaa olohuoneen kalusteet
smile_org.gif

Keittiön kalusteet, kun meni jo emännän lepyttelyyn, kun piti edeltävät osat ja useammat renkaat tilata..

Ostitko LSL:n ohjausiskarin mistä? Stormilta?
Onko noista suojista jotain linkkejä tai kuvia?
Itse tilasin PowerPartsin kaikki mahdolliset suojat mootorin molemmin puolin ja akseleiden päihin. Tankpadikin tuli tilattua, ainoa vika, että siinä on se "R" merkintä, mutta munia vastenhan se on, niin ei kai haittaa...

Ostitko LSL:n ohjausiskarin mistä? Stormilta?
Onko noista suojista jotain linkkejä tai kuvia?
Itse tilasin PowerPartsin kaikki mahdolliset suojat mootorin molemmin puolin ja akseleiden päihin. Tankpadikin tuli tilattua, ainoa vika, että siinä on se "R" merkintä, mutta munia vastenhan se on, niin ei kai haittaa...
- Ohjausiskarin ostin Ilkalta (info@iluracing.fi)
- Suojista kuvia löytyy:

http://www.twinshack.co.uk/prods/pc14.html

Jos joku suunnittelee SD:n ostoa, niin tämän kaverin sanaan ei liene luottamista:
Nettimoto
Kyseinen pyörä on vakuutusyhtiön minulta viime syksynä lunastama. Tuolla mainostetaan pyörää hyväkuntoisena! Minulta se lähti vääntyneellä rungolla!!! Noissa kuvissa näkyy vielä minun aikaansaama lommo heti ohjausakselin takana, eli runkoa ei todellakaan ole vaihdettu.
ISO VAROITUS!!!
mad.gif
mad.gif

Back