Ktm superduke modifikaatiot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brand x
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Googlaa rottweiler intake ja sieltä ilmanputsarin esittelyvideo. Aika yksityiskohtaisesti opastetaan sasin poisto.
 
Löytyykö mistään sopivaa polttoaine karttaa seuraavalle kokoonpanolle. Pyörä siis 2008 sd. Myös yv:tä voi laittaa. Tarkotus on käyttää kyllä säädettävänä myöhemmin.
-Itg suodatin alumiinisella pohjalevyllä.
-rc8 imusuppilot
-toisioläpät ja akselit poistettu
 
Tietäisikö joku sanoa ketjun pituuden 16/41 välityksillä?
Pyörä on superduke 990 ja pitäisi laittaa ketjut ja rattaat tilaukseen vielä ennen kauden alkua..
Vakio 17/38 väleillä sehän taitaa olla 118 lenkkiä..

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
 
Tietäisikö joku sanoa ketjun pituuden 16/41 välityksillä?
Pyörä on superduke 990 ja pitäisi laittaa ketjut ja rattaat tilaukseen vielä ennen kauden alkua..
Vakio 17/38 väleillä sehän taitaa olla 118 lenkkiä..

Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

Noista ajateltuna
edestä vapauttu 1 taakse tarve +3 (+2 edestä tulee se 1)
tuolta http://www.gearingcommander.com/
näytäisi 0 lenkiä muutos tarpeeksi
(Sillä taitaa säätö mennä ihan reunaan 2.54)
 
Herätellääs vähän!

Niinhän siinä itelläki kävi, että yhtäkkinen SD kuume otti vallan. Pikku-ninja vaihtu perus SD:n, vuosimalli 2012 ja värinä valkoinen.

Pyörä on täysin alkuperäisessä kunnossa, joten tarkoituksena ois pikku hiljaa alkaa laitteleen mieleiseksi. Ekana varmaan isompi takaratas ja slipari.

Valkoseen varmasti sopis carbon -pöntöt. Onko porukalla kokemuksia mm. Mivv:n slipareista ko. pyörään? Yoshimuraa näyttäis kans olevan ainaki rapakon takana tarjolla. Esim. Remus ei ilmeisesti näihin enää putkia tee.

Onko 2009-2012 perus SD sama pyörä?

Loppuis nuo lumisateet niin pääsis kunnolla testaan. :|
 
Herätellääs vähän!

Niinhän siinä itelläki kävi, että yhtäkkinen SD kuume otti vallan. Pikku-ninja vaihtu perus SD:n, vuosimalli 2012 ja värinä valkoinen.

Pyörä on täysin alkuperäisessä kunnossa, joten tarkoituksena ois pikku hiljaa alkaa laitteleen mieleiseksi. Ekana varmaan isompi takaratas ja slipari.

Valkoseen varmasti sopis carbon -pöntöt. Onko porukalla kokemuksia mm. Mivv:n slipareista ko. pyörään? Yoshimuraa näyttäis kans olevan ainaki rapakon takana tarjolla. Esim. Remus ei ilmeisesti näihin enää putkia tee.

Onko 2009-2012 perus SD sama pyörä?

Loppuis nuo lumisateet niin pääsis kunnolla testaan. :|

Onneksi olkoon, ja heippa ajokortti.
 
Herätellääs vähän!

Niinhän siinä itelläki kävi, että yhtäkkinen SD kuume otti vallan. Pikku-ninja vaihtu perus SD:n, vuosimalli 2012 ja värinä valkoinen.

Pyörä on täysin alkuperäisessä kunnossa, joten tarkoituksena ois pikku hiljaa alkaa laitteleen mieleiseksi. Ekana varmaan isompi takaratas ja slipari.

Valkoseen varmasti sopis carbon -pöntöt. Onko porukalla kokemuksia mm. Mivv:n slipareista ko. pyörään? Yoshimuraa näyttäis kans olevan ainaki rapakon takana tarjolla. Esim. Remus ei ilmeisesti näihin enää putkia tee.

Onko 2009-2012 perus SD sama pyörä?

Loppuis nuo lumisateet niin pääsis kunnolla testaan. :|

2007 alkoi jo ensimmäisiä facelift malleja olemaan, mutta käytännössä 2008 ja siitä asti olivat loppuun saakka (2012) samoja vehkeitä. Leovincen titaaniset putket oli omassani silloin, ja hyvät pärinät lähti. Siihen toki sitten laitat akran kartat (yleiskartta slipareille, ei tarvii olla akran pöntöt). +3 takaratas oli aika passeli niin liikku ripeästi, vaikka vaihteita saikin ohituksissa polkea ylöspäin. KTM:n oma leveä stongakin oli siitä asti kiinni jo kun pyörän ostin. Riippuen kilsoista, kannattaa vesipumppu huollattaa varuiksi jo 30 tkm kohdalla (70€ maksoi 32 tkm huollon päälle vesipumpun huolto) ennenkuin se korkkaa ja leviää itsestään. Ainoita pikkujuttuja jotka noissa on "tyyppivikana" ollu että jossain vaiheessa hajoo josset huollata sitä ajoissa, ei kuulu huolto-ohjelmaan siis.

PS. JMH on oikeassa, sain ekat moposakot sinä kesänä kun Superduke tuli taloon.
 
2007 alkoi jo ensimmäisiä facelift malleja olemaan, mutta käytännössä 2008 ja siitä asti olivat loppuun saakka (2012) samoja vehkeitä. Leovincen titaaniset putket oli omassani silloin, ja hyvät pärinät lähti. Siihen toki sitten laitat akran kartat (yleiskartta slipareille, ei tarvii olla akran pöntöt). +3 takaratas oli aika passeli niin liikku ripeästi, vaikka vaihteita saikin ohituksissa polkea ylöspäin. KTM:n oma leveä stongakin oli siitä asti kiinni jo kun pyörän ostin. Riippuen kilsoista, kannattaa vesipumppu huollattaa varuiksi jo 30 tkm kohdalla (70€ maksoi 32 tkm huollon päälle vesipumpun huolto) ennenkuin se korkkaa ja leviää itsestään. Ainoita pikkujuttuja jotka noissa on "tyyppivikana" ollu että jossain vaiheessa hajoo josset huollata sitä ajoissa, ei kuulu huolto-ohjelmaan siis.

PS. JMH on oikeassa, sain ekat moposakot sinä kesänä kun Superduke tuli taloon.

Joo. Pitää metsästellä sopivaa putkiratkaisua. Kiirettä ei ole, kun pyöräbudjetti veny sen verran pahasti ettei kaikkia modauksia pysty tekemään saman tien. :)- Kyseisellä yksilöllä on rullailtu alle 7000km, joten seuraavana on 7500km huolto. Tuliko tuohon vesipumppuun jokin korjaus jossakin vaiheessa? Eli onko osat päivitetty ja kannattaa vaihattaa vaikka seuraavan huollon yhteydessä?

+3 takaratas taitanee vielä vakioketjuilla mennä. Suunnitelmissa oli +2, mutta katsoo nyt kumman laittaa.

Koitetaan pitää kortti taskussa. :kääk:
 
Mulla on takana +3 ja edessä -1. Paljon mukavampi kuin vakioilla, kun ei tolla mitään herkkua ole 150km/h -> ajaa.
 
Minulla on ollut pari vuotta 16/40 välitykset 2011 990 super dukessa.

Hyvät välitykset ajaa matkaa myös ulkomailla.
Kierrosrajoitin katkaisee menon 235kmh jälkeen.
Polttoaineen kulutus on aika maltillista vaikka pitäisi matkanopeuden 150-200kmh, kovempaa tällä ei oikei mielellään ajakkaan.

Jos ei ajele tourinkia tai ajelee pelkästään Suomessa niin laittaisin 16/41.
 
Jahas, pitänee kallistua sitten 41:n takarattaaseen. Minkälaisia peilejä ootte vaihtanut? Ei oikein nuo alkuperäiset tuntosarvet omaa silmää hivele. Mattipoeka vissiin tilas aikanaan nuo CHAFT Naughty Mx:t. Näyttäis ihan siisteiltä ja saattais jopa nähdäkin jotain. Tangonpäihin tulevat on omaan silmään vähän niin ja näin.

Alkuperästä "kilventelinettä" mahtaa olla mahdoton säilyttää täysin ehjänä jos vähän siistis perää ja sais jopa järkevän ratkaisun? Ois backuppina heittää alkuperäinen takaisin jos kura lentää liikaa tms.
 
Alkuperäisistä peileistä saa aika hyvät, kun poistaa varsista ne kumilärpäkkeet ja maalaa varret mustiksi.

Minulla on vissiin noi https://www.louis.eu/artikel/highsider-barend-mirror-victory-left-or-right/10028404.

Näyttää tältä http://www.tourifotos.de/galerie/al...aum=12:00-13:00/foto=12-13h-IMG_4665.jpg.html

Näkee taakse yhtä hyvin tai paremmin kuin alkuperäisistä peileistä. Eivät normaaliajossa ole näkökentässä niin ajaessa näkyy pelkästään tie niinkuin mopolla ajaessa pitäisikin.

Kilpitelineenä on tää http://www.ebay.de/itm/Kennzeichenh...hash=item3d39740875:m:mWxmIygolaeq7jye1gyrVHQ

Ja on melko hyvä. Mutta alkuperäinen lokari piti dremelöidä poikki.
 
Back
Ylös