Kusiasten vertailu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kane80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kane80

jepsan
Olipa muuten mukavaa luettavaa, ette lienee arvaa kuka keräsi eniten pisteitä...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif
 
mitähän sieniä ne on vetänyt siellä. no teknarissa Opel voittaa aina. nyt ei vaan ollut opel mukana testissä.
 
Nooh, kyllähän se paras pyörä ilman muuta voitti
062802jumpie_prv.gif

Maailman parhaat testaajat maailman parhaassa lehdessä
wink.gif

(se että satun ajelemaan "voittaja" mallilla ei vaikuta mitenkään mielipiteeseeni )

Hah hahahaa, pitäähän sitä tuulettaa kun tilaisuuden pukkas.
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Oli mielenkiintoista lukea yhteenvedot viimeisellä sivuilla.
Jotenkin jäi epävarma olo testin loppujäjestyksestä. Ei ainakaan yhteenvedot antaisi olettaa että järjestys olisi tuollainen.
Ei sillä että itse laittaisin aina Jammun ensimmäiseksi kun itsellänikin on. Eiköhän jokaisessa pyörässä ole hyviä ja huonoja puolia.

Ja noilla eroilla eiköhän se viimeinen valinta tule tunteella tehdyksi, en ainakaan tunne ketään joka ostaisi pyörän pelkkien specsien perusteella.
 
Triumphista saa hyvän, kun laittaa Öhlinsin etujouset.

Huvitti: "Suzukissa värinät välittyivät matkustajalle". Suzukin takasatula näyttäisi muotoillun takaistujalle kuin mikäkin Erotomanian Kansantasavallan pääsuunnittelupäällikön vakioitu hierova täristin. Kevättä...

Muuten nuo vehkeet näyttävät edelleen vain vaiheelta kohti moottoripyörän omistamista. Vanhasta Beemerparastanikin irtoaa samalla polttoainemäärällä (6,8 l/100km) selkeästi enemmän tehoa, vääntöä ja ennekaikkea ajettavuutta kuin testatuista kusiaisista!

Noissa testeissä voitaisiin muutenkin jo pikkuhiljaa kertoa monokansalle se, mikä tuossakin testissä selvästi nousi esille ja mikä Harrikkaväelle on ollut myönnettyä arkea jo jonkin aikaa: ei pelaa pyörä kunnolla ilman pajallakäyttämistä. Vai mitä meinaa kommentti Testivoittajasta: polttoaineesyötön korjaamisella vika poistuisi....
 
Triumphista saa hyvän, kun laittaa Öhlinsin etujouset.

Huvitti: "Suzukissa värinät välittyivät matkustajalle". Suzukin takasatula näyttäisi muotoillun takaistujalle kuin mikäkin Erotomanian Kansantasavallan pääsuunnittelupäällikön vakioitu hierova täristin. Kevättä...

Muuten nuo vehkeet näyttävät edelleen vain vaiheelta kohti moottoripyörän omistamista. Vanhasta Beemerparastanikin irtoaa samalla polttoainemäärällä (6,8 l/100km) selkeästi enemmän tehoa, vääntöä ja ennekaikkea ajettavuutta kuin testatuista kusiaisista!

Noissa testeissä voitaisiin muutenkin jo pikkuhiljaa kertoa monokansalle se, mikä tuossakin testissä selvästi nousi esille ja mikä Harrikkaväelle on ollut myönnettyä arkea jo jonkin aikaa: ei pelaa pyörä kunnolla ilman pajallakäyttämistä. Vai mitä meinaa kommentti Testivoittajasta: polttoaineesyötön korjaamisella vika poistuisi....
"Vanhasta Beemerparastanikin irtoaa samalla polttoainemäärällä (6,8 l/100km) selkeästi enemmän tehoa" Tässä onkin sitten tärkein ominaisuus kun valitaan moottoripyörää? Mulle ainakin on ihan sama vaikka pyörät veisi tuplaten mitä nykyisin....
 
Unohdinko mainita, että vanha Beemerparkani pesee nuo testin kinnerit myös kaikilla muilla sektoreilla. Vitosella ei saa hummeria ja lisäykseni ei perustunut mihinkään "säästösyyhyn".

Ihmettelin lähinnä sitä, että modernista suorasta ruiskunelosesta ja modernilla runkoteknologialla ei saada ulos tuon enempää. Huonolla hyötysuhteella huonoa ajettavuutta.
 
Ihmettelin lähinnä sitä, että modernista suorasta ruiskunelosesta ja modernilla runkoteknologialla ei saada ulos tuon enempää. Huonolla hyötysuhteella huonoa ajettavuutta.
Moottoripyörän polttoaineen kulutus suhteessa tehoon on vertailukelvoton suure, sillä suurin osa polttoaineesta kuluu ilmanvastuksen voittamiseen.

Fysiikka on ihmeellinen asia.
smile_org.gif
 
Kyllä, näin on. Uutta minulle on se, että olen ollut poikkeuksellisen aerodynaaminen tuon r1150gsa sotanorsuni selässä.
 
Back
Ylös