Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei ainakaan Kiira!!Kuka maksoi testimatkan?
TM, tuon lisäotsikon mukaan..Ja lehti oli ?![]()
Tai sitten ovat tällä kertaa jättäneet sienet syömättämitähän sieniä ne on vetänyt siellä. no teknarissa Opel voittaa aina. nyt ei vaan ollut opel mukana testissä.
"Vanhasta Beemerparastanikin irtoaa samalla polttoainemäärällä (6,8 l/100km) selkeästi enemmän tehoa" Tässä onkin sitten tärkein ominaisuus kun valitaan moottoripyörää? Mulle ainakin on ihan sama vaikka pyörät veisi tuplaten mitä nykyisin....Triumphista saa hyvän, kun laittaa Öhlinsin etujouset.
Huvitti: "Suzukissa värinät välittyivät matkustajalle". Suzukin takasatula näyttäisi muotoillun takaistujalle kuin mikäkin Erotomanian Kansantasavallan pääsuunnittelupäällikön vakioitu hierova täristin. Kevättä...
Muuten nuo vehkeet näyttävät edelleen vain vaiheelta kohti moottoripyörän omistamista. Vanhasta Beemerparastanikin irtoaa samalla polttoainemäärällä (6,8 l/100km) selkeästi enemmän tehoa, vääntöä ja ennekaikkea ajettavuutta kuin testatuista kusiaisista!
Noissa testeissä voitaisiin muutenkin jo pikkuhiljaa kertoa monokansalle se, mikä tuossakin testissä selvästi nousi esille ja mikä Harrikkaväelle on ollut myönnettyä arkea jo jonkin aikaa: ei pelaa pyörä kunnolla ilman pajallakäyttämistä. Vai mitä meinaa kommentti Testivoittajasta: polttoaineesyötön korjaamisella vika poistuisi....
Moottoripyörän polttoaineen kulutus suhteessa tehoon on vertailukelvoton suure, sillä suurin osa polttoaineesta kuluu ilmanvastuksen voittamiseen.Ihmettelin lähinnä sitä, että modernista suorasta ruiskunelosesta ja modernilla runkoteknologialla ei saada ulos tuon enempää. Huonolla hyötysuhteella huonoa ajettavuutta.