shyhander
Rahastonhoitaja
Okei, pakko tunnustaa että signaali sitten niin sanotusti hukkui kohinaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas, vaikka saisinkin selvän mitkä ne varusteet ovat, niin en ainakaan suosittelisi ketään käyttämään samoja hellekamoja kuin mitä nimimerkki Bone käyttää...![]()
Mites nuo kevlarfarkut toimii kuumilla keleillä? En ole ikinä edes päässyt hypistelemään niin pitää kysellä.
Mites nuo kevlarfarkut toimii kuumilla keleillä? En ole ikinä edes päässyt hypistelemään niin pitää kysellä.
Minusta toi Bone kirjotteli tuolla ihan selkeesti että krossipsuojapaita yläosaan ja siihen päälle joko läpivirtaava kangapaita tai nahkatakki ilman suojia. Eikse noi menny. Alapäästä en muista mitään.

Mä en mittää tiiä...mut tämmönen on aika kuuma....
Ihan käypä harakka-asu tuollainenkin... 
Tällaisia Mesh-asuja tuntuvat suosivan tuolla ison rapakon toisella puolella kuuman kelin asuksi:
http://www.leatherup.com/c/Mens-Mesh-Motorcycle-Jackets/3/124.html
Mä ostin ekojen helteiden aikaan kokeeksi tommosen mesh-takin. Pirun hyvä se on helteillä, ilma virtaa läpi niin hyvin että kunhan pyörä on yhtään liikkeellä niin ei tule hiki. Suojat siinä on olkapäissä, kyynärpäissä ja selässä. Kaikki suojatkin on rei'itetty ettei nekään hiota. Ainut haittapuoli siinä on, että ainakin mulle tulee kylmä jos lämpötila on alle 20 C. Eli pidemmille reissuille joutuu ottamaan joko sisävuoren tai toisen takin mukaan takaboksiin.
Tommosen takin turvallisuudesta en osaa sanoa mitään. Ei se varmastikaan niin turvallinen ole kuin nahkat tai goret, mutta varmasti t-paitaa turvallisempi.
) Vaihtoehto ei ole myöskään pyörän jättäminen talliin ja vaihtaminen ilmastoituun Ladaan tms., jos haluaa harrastaa tätä lajia myös "lämmössä". Hyviä vaihtoehtoja tässä ketjussa on kuitenkin tullut esille, kiitos kaikille niistä. Onneksi voimme jokainen valita niistä itsellemme mieleisen ja sopivan. Minä en nimittäin noita Borat-uikkareita päälleni laita, vaikka olisi kuinka hellettä!!