Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
S2:sta olen nyt käyttänyt tämän alku kauden ja tyytyväinen. Kaulatoppauksien tiukkuuteen tottunut nopeasti, tekniikan oppiessaan ihan kätevä vetää päähän ja ennen kaikkea vetää päästä poiskin, ilman että toppaukset leukapuolelta irtoavat. Pikalukko on kerrassaan erinomainen
Valkoiseen väriin myös tyytyväinen. Nyt olen varta vasten paljon autoilevana kiinnittänyt huomiota väritykseen valkoinen vs. neonkeltainen, molempia paljon näkee - ja kyllä se valkoinen vaan paremmin erottuu.
Edit. Katsoin tuota videota. Siis Shoeissa tuplaD. Kiitos ei - todellakin, ei kiitos.
Varmastikin asia on näin, race-touhuista en mitään tiedä, siellä kait tuplaD on pakollinenDD-lukko pysyy käsittääkseni paljon varmemmin kiinni,
.Mitäs eroa r-pha 10 ja r-pha 10 plus malleilla on?
Itsellä uuden potan osto myös mielessä. Nyt vaihtoehdoiksi on päätynyt hjc r-pha 10, shoei xr-1100 tai shark speed r. Onko näistä jollakin selkeä mielipide mikä pitäisi hylätä tai ehdottomasti valita? Hjc:ta kävin jo bikeworldissä testaamassa ja se tuntui päähän kyllä erittäin hyvältä. Shoeita ja sharkia olisi tarkoitus käydä torstaina koittamassa eurobikerilla. Mitäs eroa r-pha 10 ja r-pha 10 plus malleilla on?
S2:sta olen nyt käyttänyt tämän alku kauden ja tyytyväinen. Kaulatoppauksien tiukkuuteen tottunut nopeasti, tekniikan oppiessaan ihan kätevä vetää päähän ja ennen kaikkea vetää päästä poiskin, ilman että toppaukset leukapuolelta irtoavat. Pikalukko on kerrassaan erinomainen
Valkoiseen väriin myös tyytyväinen. Nyt olen varta vasten paljon autoilevana kiinnittänyt huomiota väritykseen valkoinen vs. neonkeltainen, molempia paljon näkee - ja kyllä se valkoinen vaan paremmin erottuu.
Edit. Katsoin tuota videota. Siis Shoeissa tuplaD. Kiitos ei - todellakin, ei kiitos.

Taitaa tuo tuplaD olla vaan noissa jenkki versiossa. -Ikävä kyllä. TuplaDD on niin mukava leuan alla..![]()
Jos viittasit Shoeiin, niin ainakin saksanmaalta tilattu GT-Air tuli DD-lukolla.
Ja pitääkin heti korjata omaa kommenttia, koska tajusin, että omakin ruukku tuli Englannista Helmet Citystä.Samoin Helmet city uk:sta tilatussa oli DD-lukko. Ensimmäiset sataset ajettu, on hiljaisempikin kuin vanha XR-1000. Ja aurinkovisiirillekin oli jo käyttöä.
Onko kokemuksia x-liten x-551 kypärästä? Verrattuna shoein tai arain vastaavaan? Itselle ei ole tullut vastaan mahdollisuutta kokeilla. Vaikuttaisi ihan kiinnostavalta.