• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lainaatko ajovarusteitasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rolcen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaatko ajuvarusteitasi? -

• Kaikki on yhteistä-kunhan palautetaan puhtaana.

Ääniä: 0 0,0%
  • Takkia +kypärää.

• Kypärää.

• Korkeintaan hanskoja.

• En lainaile.

• Ääniä yhteensä
    0
Muita lainailen mutta en Kypärää. Lainausta varten on vanha (joskin hyväkuntoinen) ruukku. Gore kerrastoa lainaan ja jopa tyrkytän jos kaverit on lähössä pidemmälle reissulle pelkillä farkuilla..

Täppäsin kohtaan "en lainaile". Ne varusteet, jotka on mulla vakikäytössä, myös pysyvät vain mun käytössä. Varsinkaan kypärää en lainaisi. Eri juttu on sitten nämä nurkissa lojuvat, jo käytöstä poistetut tai syystä tai toisesta käyttämättä jääneet vermeet: sen kun lainailevat, kunhan palauttavat - tai sitten ostavat pois omaan käyttöönsä
idea3.gif

Täppäsin kohtaan "en lainaile". Ne varusteet, jotka on mulla vakikäytössä, myös pysyvät vain mun käytössä. Varsinkaan kypärää en lainaisi. Eri juttu on sitten nämä nurkissa lojuvat, jo käytöstä poistetut tai syystä tai toisesta käyttämättä jääneet vermeet: sen kun lainailevat, kunhan palauttavat - tai sitten ostavat pois omaan käyttöönsä  
idea3.gif
Mä peesaan tätä...vakiokamani on vain mun, vanhat taikka "ei käytössä" olevat on satunnaiselle kyytiläiselle lainattavissa...

idea3.gif
Mä peesaan tätä...vakiokamani on vain mun, vanhat taikka "ei käytössä" olevat on satunnaiselle kyytiläiselle lainattavissa...
Peesaan myös tätä. Eli en lainaa omassa käytössäni olevia ajovarusteita. Vanhat on asia erikseen, ja nekin ovat oikeastaan vain mahdolliselle kyytiläiselle.

Kyllä lainaan. Ns. pääkypärää en ilman että toinen käyttää OMAA kypärähuppua... Ei oikeen innosta toisten hiet...
Varakypärä on lainaamista (kyytiläistä) varten pääosin.
Muitakin lainaan kyllä.

JOVAIN ON...!
sport05.gif

...lainaajille (kyyditettäville) ihan omat vermeet josta annan:
-avopotta
-kypärähuppu
-hanskat
-kaulasuoja

Muut saa olla kyllä sit iha omasta takaa, vaimolle on tietysti ihan täys setti JOS joskus vielä tulisi taakse...?
sport05.gif

Onhan noita melkosesti tullut lainailtua frendeille, kun niitä jonkin verran ylimääräisiä on, myös mm. polttarikäytössä olleet tulleet ehjänä ja puhtaana takasin.
thumbs-up.gif
Osa edelleen lainassa, enkä edes tiedä mitä kaikkea mun kamoja on vielä liikenteessä. "Ykkösiä" hieman harvemmin lainailen, mutta niitäkin hyville frendeille tarpeen tullen, jollen itse juuri tarvitse.

Miksi lainaisin, ostakoonkukin omansa...no ehkä sellaisia vanhoja voi lainata, mitä en itse enää käytä.

Kyllä ajokamat tuntuu jotenkin niin henkilökohtaisilta, ihan niin kuin pyöräkin, että en lainaa kenelle vain. Eipä niitä kyllä kukaan ole pyytänytkään. Vain lapset on saaneet lainata, kun ei niillä omia ole.

Kyllä äiti joskus niitä lainaa. Mutta harvoin. Nahkapukua en lainaa, se pitää olla "oman muotoinen"..

Mamman kanssa ollaan aika saman kokoisia, niin mielellään tuo minun kypärän ottaa, kun omansa on ihan paska
tounge.gif
Lainaan myös kavereille kamppeita jos tulevat kysymään. Jos itse sattuu jotain joskus tarvitsemaan, niin aina oon saanu jeesiä.

Eipä noita tarvii juuri lainailla... Jos kaveri pyörällä ajaa haluaa, niin hommatkoon omat ajokamat. Ja pyörääkään ei todellakaan noin vain lainailla...

En lainaa koska lainassa ne ei parane. Jokainen saa hommata pyöränsä ja ajovarusteensa itse.

idea3.gif
Jotakuinkin näin. Vanha takki on vieläkin lainassa kaverilla, mutta ei se mitään, mulla on ko henkilön pyörän avain vieläkin lainassa
tounge.gif

Back