Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä peesaan tätä...vakiokamani on vain mun, vanhat taikka "ei käytössä" olevat on satunnaiselle kyytiläiselle lainattavissa...Täppäsin kohtaan "en lainaile". Ne varusteet, jotka on mulla vakikäytössä, myös pysyvät vain mun käytössä. Varsinkaan kypärää en lainaisi. Eri juttu on sitten nämä nurkissa lojuvat, jo käytöstä poistetut tai syystä tai toisesta käyttämättä jääneet vermeet: sen kun lainailevat, kunhan palauttavat - tai sitten ostavat pois omaan käyttöönsä![]()
Peesaan myös tätä. Eli en lainaa omassa käytössäni olevia ajovarusteita. Vanhat on asia erikseen, ja nekin ovat oikeastaan vain mahdolliselle kyytiläiselle.Mä peesaan tätä...vakiokamani on vain mun, vanhat taikka "ei käytössä" olevat on satunnaiselle kyytiläiselle lainattavissa...Täppäsin kohtaan "en lainaile". Ne varusteet, jotka on mulla vakikäytössä, myös pysyvät vain mun käytössä. Varsinkaan kypärää en lainaisi. Eri juttu on sitten nämä nurkissa lojuvat, jo käytöstä poistetut tai syystä tai toisesta käyttämättä jääneet vermeet: sen kun lainailevat, kunhan palauttavat - tai sitten ostavat pois omaan käyttöönsä![]()
Jotakuinkin näin. Vanha takki on vieläkin lainassa kaverilla, mutta ei se mitään, mulla on ko henkilön pyörän avain vieläkin lainassaMä peesaan tätä...vakiokamani on vain mun, vanhat taikka "ei käytössä" olevat on satunnaiselle kyytiläiselle lainattavissa...Täppäsin kohtaan "en lainaile". Ne varusteet, jotka on mulla vakikäytössä, myös pysyvät vain mun käytössä. Varsinkaan kypärää en lainaisi. Eri juttu on sitten nämä nurkissa lojuvat, jo käytöstä poistetut tai syystä tai toisesta käyttämättä jääneet vermeet: sen kun lainailevat, kunhan palauttavat - tai sitten ostavat pois omaan käyttöönsä![]()