Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268

Arnold

New member
Eli heruuko ajoja niitä kärttäville? Kertokaapa parhaat kauhutarinat mopojen lainauksista.... Izze kuulun luokkaan 2.  
033102bebe_1_prv.gif

Pistin nro 1.... eli lainaan jos tiedän kaverin ajotaidot ja sovitaan korvauksista jos sattuu jotain!!!!
062802moto_prv.gif

...no äärimmäisessä hädässä. En lainaa myöskään hammasharjaani enkä vaimoani niin miksi sitten pyörääni. Niin paitsi äärimmäisessä hädässä sitten
tounge.gif

Lainaan vain äärimmäisessä hädässä. Vaikka joku mopovahingon korvaisikin, niin millä korvataan esim. keskeytynyt ajokausi?

Tällä hetkellä maailmassa on vain yksi henkilöä, kenelle olen uskaltanut moponi luovuttaa lyhyttä testiajoa varten.

Satunnaisille "tyypittelijöille" sanon aina jyrkän ei:n.

Ei löydy kovin montaa kenelle lainaisin. Loppu syksystä voisin olla anteliaampi...

Millekään pidemmille reissuille en lainaa, mutta koeajoja olen "myöntänyt" muutamalle sellaiselle, joiden tiedän ajaneen mopolla aiemminkin.  
062802moto_prv.gif

Onhan nuita, turhaapa nuo tallissa seisomaan niin ylimääräisiä on ollut "liisattuna" kavereille...
wink.gif

Asiaa auttanee se, että ko. vehkeet ovat jo parhaimmat päivänsä nähneet...

Tilanteesta ja henkilöstä riippuen, kyllä
wink.gif

Kun esim. Zia oli ilman pyörää, niin tarjosin hänelle vieroitusoireiden lääkitsemiseen pikkurosvoa (vaan ei kelvannut kun satula niin korkealla)
tounge.gif

Kyllä se aika nihkeetä on...

Vaimon olen antanut tyypätä. Sen ajotaidot ja varsinkin varovaisuus ovat ok. Edellistä pyörää annoin isukinkin kokeilla, mutta nykyisen kanssa on vähän että antaisko vaiko eikö. Kavereista jos puhutaan, niin pitää olla aika lailla kokemusta kaksipyöräisistä ennen kuin annan. Ja sittenkin vähän ahdistaa...

Kyselystä puuttui "Lainaan vain harvoille ja valituille". Tähän mennessä olen lainannut ainoastaa siipalle, jonka ajotaitoon luotan kuin kallioon. Voisin kyllä hyvien perusteluiden kanssa lainata myös muille.

Nyt äänestin "vain äärimmäisessä hätätapauksessa", koska pyörää ei ole vielä muut ajaneet kuin tuo mainitsemani siippa.

Kyllä "muuten vaan tyypittäjät" saavat kävellä...Mä en laina pyöräni semmoselle. Enkä lainaa ihan vaan huvin vuoksi. Broidi pääs koklaan sitä, ja voisin lainata jollekin kaverille, jos on vaan tarpeeks hyvät perustelut miksi hänen pitäisi saada lainata just MINUN PYÖRÄNI! Eikä mille kaverille tahansa, vaan pitää olla kokemusta ja osaamista pyörän kanssa.

No tuota, meidän rakkaustarina on niin uusi että sydäntä särkee luovuttaa sitä muiden käsiin.
inlove.gif
Pyytäjiä on jo ollut, mutta ei raaski, kun en luota ajokykyihin, varsinkin kun niillä ei oo koskaan omaa mopoa ollutkaan. Mut tietty jos tiiän että kykyjä löytyy ja on erittäin hyvä ystävä niin poikkeustapauksissa kyllä harkitaan
smile_org.gif

Kohta 3 ja todellakin vain äärimäisessä hädässä. Niin ja riippuuse tietenkin kysyjästä.

Back