• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
äärimmäisessä hädässä
confused_orig.gif

no silti kaverilla pitää olla ajokokemusta.
Ei tuota uskalla ihan äkkinäiselle edes antaa vaikka kuinka olis hyvä kaveri.
062802moto_prv.gif
samoilla linjoilla ollaan
sport05.gif

kohta 3 ja vain silloin jos tunne kaverin ajotaidot hyviksi. Menee tossa boxerissa venttiilinsäätö uusiksi aika pienissäkin lipsahduksissa.
smile_org.gif

On se tuo Manix
bowdown.gif
hullu jätkä - olisi minulle, kortittomalle, radallekin pyöränsä antanut alle. Mulla vaan onneksi itsesuojeluvaisto pelasi enkä itse uskaltanut muutaman ajotunnin jälkeen sinne lähteä. Pyörittelin sillä sitten siinä parkkiksella.

Itse läinaisinko? Nyt on hyvä sanoa että juujuu, lainaisin toki kun ei pyörää ole, mutta mielipide saattaa muuttua sitten joskus hamassa tulevaisuudessa. Varmaan silloinkin kyllä harvoille ja valituille ja sukulaisrasitteella, toki.

Lainaanhan minäkin. Tälläkin hetkellä on pyörä kaverilla lainassa, kun en itse ehdi ajella. Ollut jo parisen viikkoa ja varmaan on koko loppukauden. Ei tartte laittaa seisontaan vielä, joten bonukset nousee ja kun on kova tekemään korjauksia (osaakin), niin laittelee kun omaa pyöräänsä.  
smile_org.gif

Sanoi ostavansa jos kaatuu, ja jos tappaa itsensä niin luetteli arvoirtaimistonsa minulle.

No pistin kyllä ruksin kohtaan 1, mutta tähän mennessä on ollu vaan yks ihminen jolle sen oon koeajoon antanu kun tyypistä uskallan takuuseen mennä ihan 100 varmasti, muuten noi koeajopyynnöt on sivuutettu enemmän tai vähemmän läppänä.

Edit: 200 täyteen

Aika valikoivasti lainailen. Nykyisellä on tainnut 2 muuta ajaa. Nekin
olivat testiajoaja kestoiltaan n. 5 min

En lainaa
crazy.gif
enkä lainasi kenenkään muunkaan pyörää, jos on tarvis koe ajaa mopotin niin marssin mielummin liikkeeseen kokeileen, vois olla kaveruus katkolla jos mopottimelle sattuis jotain
bawling.gif

Pidän itseäni suht reiluna, mutta pyörän lainaaminen voi jäädä tekemättä. Rahaa kyllä muttei sentään pyörää!
Motoristi kaverin on kyllä sitten erikseen
thumbs-up.gif

...no äärimmäisessä hädässä. En lainaa myöskään hammasharjaani enkä vaimoani niin miksi sitten pyörääni. Niin paitsi äärimmäisessä hädässä sitten  
tounge.gif
Vaimoa vielä voisi harkita, mutta että oma mopo! EI ei eiei ei ei! No, oikeasti olen pari kertaa lainannut, mutta jostain kumman syystä mikään muu ei ole niin vaikeaa.

Lainaisitko itse?! Ruksasin kohdan 1.
No lainaan jos tunnen tyypin ERITTÄIN HYVIN ja saa itse kokeilla kaverin mopoa!
sport05.gif

Menepä vaikka koeajolle liikkeeseen! Tarjoavat vartin ajorupeaman koeajolle (mitähän siinä ehtii moposta jäädä mieleen) ja allekirjoitukset papereihin KARMEALLA OMAVASTUULLA jos lipat tulee.(Perusteltua jos IHAN JOKAINEN samalla viivalla?)
033102ass_1_prv.gif

Yön yli tai muuten vapaasti ajeltavaksi en antaisi, tavara kun ei lainassa ole koskaan parantunut. Tutulle motoristille voin lainata panttia vastaan
wink.gif

Lainaan liiankin helposti.

Kun R1 oli kesällä 2002 melkein uusi, niin tuli soitto kaverilta kuka sitä lainasi. Olin silloin Kotkassa Meripäivillä.

Puhelu meni jotenkin näin "Kävi pieni vahinko sun Yammun kanssa...". Mä en uskonu aluks, naureskelin vaan  
tounge.gif
Kaveri vaan jatkoi, ja sanoi että oli antanut siitä tyypit tutulleen jolla oli 6R, ja se päräytti Rykkösen ojaan melkeen het kättelyssä..

Niinhän siinä oli sitten käynyt, että ojasta se oli melkeen jo päässy pois, viime hetkillä stonga oli ottanu puuhun ja siitä pannut.. Ei se nyt ihan pieni vahinko ollut, Yammu oli pajalla muistaakseni 3 viikkoa ja mä ajelin ojaanajajan 6R:llä sen aikaa. Rahallisesti kävi hyvin, mettään ajellu kaveri sai maksella sitten jonkinlaiset "kipurahat" mulle.

Syksyllä 2004 lainasin Gixxerin viikoks kaverille, joka oli just saanu kortin. Olin itse Turkissa sillä aikaa (ensimmäinen ja viimeinen kerta muuten). Sen verran rauhallinen jätkä on kyseessä, ettei kauheesti huolestuttanu lainata sitä, vaikka newbie olikin kyseessä. Ilokaasupulloa en antanut mukaan  
tounge.gif

Cebari oli aikoinaan lainassa pari viikkoa kaverilla, joka oli viimeks ajanu piikillä n. 17v sitä ennen. Olin taas lomalla etelässä, eli pyörä oli vapaana..

Tyyppejä oon antanu about kaikille jotka on halunnu, melkeen se on niin päin, että itse tyrkytän pyörää koeajoon..

Back